Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جماران؛ خزانه داری کل کشور گزارش بدهی‌ها و مطالبات دولت در سال ۱۳۹۹ را به رئیس جمهور ارسال کرد.

خزانه داری کل کشور با انتشار اطلاعیه ای از ارائه گزارش  بدهی ها و مطالبات دولت در سال ۱۳۹۹ به رئیس جمهور خبر داد. این گزارش پس از ارائه به رئیس جمهور، به همراه لایحه بودجه سال ۱۴۰۱ کل کشور به مجلس شورای اسلامی ارسال می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن کامل اطلاعیه خزانه داری کل کشور را می‌خوانیم:

در اجرای حکم بند (پ) ماده (۱) قانون رفع موانع تولید رقابت‌پذیر و ارتقای نظام مالی کشور و آیین نامه اجرایی آن موضوع تصویب نامه شماره ۶۱۲۴۰/ت ۵۲۲۳۰ هـ مورخ ۱۷/۵/۱۳۹۴ هیئت وزیران، گزارش سالانه بدهی‌ها و مطالبات دولت برای سال ۱۳۹۹، به منظور ارایه به مجلس شورای اسلامی به همراه لایحه بودجه سال ۱۴۰۱ کل کشور، در خزانه‌داری کل کشور (مرکز مدیریت بدهی‌های عمومی و روابط مالی دولت) تهیه و با امضای وزیر محترم امور اقتصادی و دارایی برای رییس‌جمهور محترم ارسال شد.

در اجرای تکالیف قانونی ماده (۱) قانون یاد شده از آبان ماه سال ۱۳۹۴ تاکنون بالغ بر بیست و نه (۲۹) فقره گزارش جامع بدهی‌ها و مطالبات دولت و شرکت‌های دولتی حسب مورد در مقاطع سه‌ماهه (فصلی) و سالانه توسط مرکز مدیریت بدهی‌های عمومی و روابط مالی دولت و با همکاری ادارات‌کل امور اقتصادی و دارایی استان‌ها تهیه و برای ارسال به مراجع قانونی ذیربط برای رییس‌جمهور محترم ارسال شده است. این گزارش ششمین گزارش سالانه در اجرای حکــم بند (پ) مـــاده مذکور می‌باشد و همچنین در اجرای بند (ب) همان ماده ۲۳ فقره گزارش فصلی نیز در مقاطع سه ماهه تهیه و ارسال شده است.

شایان ذکر است از سال ۱۳۹۵ تاکنون در اجرای بخشنامه شماره ۱۳۶۱۵۱/۵۷ مورخ ۲۶/۷/۱۳۹۵ خزانه‌داری کل کشور بیش از ۵۰۰ ر ۱۴۱ فقـــره گزارش از بیش از ۵۰۰ ر ۳ نقطه گزارشــگری (دستگاههای‌اجرایی) به صورت الکترونیکی از طریق سامانه مدیریت اطلاعات بدهی‌ها و مطالبات دولت (سماد) دریافت شده که مبنای تهیه گزارش‌های جامع فصلی و سالانه بوده است.

منبع: جماران

کلیدواژه: افغانستان سهام عدالت لیگ برتر لیگ قهرمانان مقدماتی جام جهانی واردات خودرو ویروس کرونا سید ابراهیم رئیسی بدهی دولت بدهی ایران خزانه داری کل کشور افغانستان سهام عدالت لیگ برتر لیگ قهرمانان مقدماتی جام جهانی واردات خودرو ویروس کرونا بدهی ها و مطالبات دولت خزانه داری کل کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۹۵۹۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبرگزاری دولت: سریلانکایی‌ها به رئیسی لقب «شیر خاورمیانه» را داده‌اند

ایرنا، خبرگزاری دولت نوشت: در آستانه سفر رییس جمهور به سریلانکا سطح شهر به عکس‌هایی از آیت الله رییسی مزین شده که یکی از جالب‌ترین تصاویری که به چشم می‌خورد این است که سریلانکایی‌ها به رییس جمهور ایران لقب شیر خاورمیانه داده و از وی برای ساخت و افتتاح پروژه نیروگاه برق تشکر کرده‌اند.

پروژه چندمنظوره اومااویا شامل سد و نیروگاه برق آبی در سریلانکا، با سرمایه گذاری نیم میلیارد دلاری دولت این کشور و توسط ۴۰۰ مهندس ایرانی ساخته شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مطالبات دولتی شهرداری قم پرداخت نشد
  • گزارش| سفر رئیسی به سریلانکا؛ نمایش اقتدار مهندسی ایرانی
  • رئیسی: بانک هایی که مقررات را رعایت نکنند منحل خواهند شد | مطلقا به فساد و مفسد رحم نمی‌کنیم
  • رییسی مطرح کرد؛کاهش نرخ بیکاری در کشور/ بر عهد خود با شما مردم باقی هستم
  • کاهش نرخ بیکاری در کشور/ دولت از برنامه‌های اعلامی خود عقب نیست
  • تامین مالی طرح‌های صنعت گاز منوط به وصول بدهی‌ ابربدهکار است
  • گزارش|سفر رئیسی به پاکستان؛ تثبیت سیاست همسایگی
  • خبرگزاری دولت: سریلانکایی‌ها به رئیسی لقب «شیر خاورمیانه» را داده‌اند
  • عفو بین‌الملل: آلمان ارسال تسلیحات به اسرائیل را متوقف کند
  • کنعانی: آمریکا به مطالبات قانونی دانشجویان احترام بگذارد