Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری‌آنلاین، باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از یدیعوت آحارونوت نوشت: «یائیر لاپید» وزیر خارجه رژیم صهیونیستی در آستانه از سرگیری مذاکرات هسته‌ای ایران و کشورهای غربی برای رایزنی با مقامات فرانسوی و انگلیسی در این خصوص به این کشورها سفر کرد.

هنوز مشخص نشده است در این سفر لاپید با چه کسانی دیدار خواهد کرد و به دنبال چه اهدافی است، اما «نفتالی بنت» نخست‌ وزیر رژیم صهیونیستی امروز (یکشنبه) در اظهاراتی مداخله‌جویانه مدعی شد که این رژیم نگران آن است که با از سرگیری مذاکرات هسته‌ای بین ایران و قدرت‌های جهانی، بخش زیادی از پول‌های بلوکه شده ایران آزاد شود در حالی که به اندازه کافی آنچه «پروژه‌های ساخت بمب» می‌خواند، متوقف نشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مقامات این رژیم با نزدیک شدن به زمان از سرگیری مذاکرات هسته‌ای شروع به تهدید تهران کرده و بارها ادعا کرده‌اند که توانایی حمله به سایت‌های هسته‌ای ایران را دارند با این حال ایهود اولمرت، نخست وزیر سابق رژیم صهیونیستی فاش کرد این رژیم به ایران حمله نخواهد کرد و تمامی آمادگی‌ها و مانورهای نظامی هم که با هدف آمادگی برای حمله به ایران برگزار می‌کند، هدف آن تنها ترساندن دولت آمریکاست و مقصود حمله به ایران نیست.

روز گذشته نیز «محمد اسلامی» رئیس سازمان انرژی هسته‌ای ایران به رژیم صهیونیستی هشدار داد قبل از حمله به تاسیسات هسته‌ای کشورمان در آینه نگاه کند تا بتواند اندازه واقعی خود را بداند.

کد خبر 640012 برچسب‌ها ایران و اسرائیل هسته‌ای - برجام هسته‌ای - آژانس بین‌المللی انرژی اتمی هسته‌ای - مذاکرات

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: ایران و اسرائیل هسته ای برجام هسته ای آژانس بین المللی انرژی اتمی هسته ای مذاکرات رژیم صهیونیستی هسته ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۹۶۳۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میلان و از سرگیری مذاکرات برای جذب سرو گیراسی

میلان همچنان به جذب گیراسی به عنوان جانشین ژیرو علاقه دارد

طرفداری | سرو گیراسی، مهاجم گینه‌ای اشتوتگارت که در این فصل موفق به زدن 27 گل شده، دوباره مورد توجه میلان قرار گرفته است. 

به گزارش گاتزتا دلو اسپورت، میلان در ژانویه به دنبال جذب سرو گیراسی بود اما درخشش لوکا یوویچ و تغییر قوانین مالیاتی کشور ایتالیا روسونری را از این انتقال منصرف کرد. باشگاه ایتالیایی تماس ها برای جذب این مهاجم 28 ساله را از سر گرفته زیرا بند فسخ 17.5 میلیون یورویی قرارداد او با اشتوتگارت را مقرون به صرفه درنظر می گیرد. در صورت اقدام تیم های انگلیسی کار روسونری سخت می شود زیرا اولویت گیراسی حضور در لیگ برتر است.

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • شعله‌ور شدن اعتراضات ضد صهیونیستی در دانشگاه‌های فرانسه و انگلیس
  • اعلام تحریم‌های جدید آمریکا و انگلیس علیه ایران/ افتتاح سرکنسولگری ارمنستان در تبریز/ افشای جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان/ تکذیب از سرگیری مذاکرات با عربستان از سوی انصارالله
  • انگلیس درصدد راه‌اندازی گنبد آهنین
  • لاپید: نتانیاهو باید استعفا دهد
  • لاپید خواستار استعفای نتانیاهو شد
  • لاپید: بنی گانتس و آیزنکوت از کابینه نتانیاهو استعفا کنند
  • میلان و از سرگیری مذاکرات برای جذب سرو گیراسی
  • کریمی قدوسی : برای تولید اورانیوم ۹۰ درصد، «نصف روز» زمان لازم داریم
  • پدافند فرهنگی مشترک ایران و پاکستان علیه رژیم صهیونیستی
  • کریمی قدوسی: برای تولید اورانیوم ۹۰ درصد، «نصف روز» زمان لازم داریم