Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین نیوز

وزیر راه و شهرسازی در حکمی علی جعفری را به عنوان نماینده تام‌ الاختیار خود در شورای راهبردی تحول و پیشرفت هوانوردی منصوب کرد.

به گزارش تین نیوز، آن چنان که در پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی عنوان شده در بخشی از حکم جعفری آمده است: نظر به تعهد، سوابق و تجارب جنابعالی و اهمیت هم‌ افزایی و بهره‌ مندی از نظرات متخصصان، نخبگان و جوانان دغدغه‌ مند در صنعت هوانوردی به موجب این حکم شما را به سمت رئیس شورا و نماینده تام‌الاختیار وزیر در شورای راهبردی تحول و پیشرفت هوانوردی منصوب می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دعوت از نخبگان جوان، متخصص و متعهد صنعت هوانوردی در این شورا، بررسی مشکلات موجود در این صنعت راهبردی و مهم و ارائه گزارش‌های تخصصی به صورت تحلیلی و مشورتی، مطالعه و بررسی فناوری‌ های روز دنیا و کشف استعدادهای بومی و دانش‌ بنیان از مطالبات اینجانب است که انتظار می‌ رود نسبت به آن دقت لازم را داشته باشید...»

بیشتر بخوانید: مجتبی ثابتی عضو موظف هیئت مدیره شرکت فرودگاهی امام خمینی کیست؟

انتصاب جعفری به عنوان نماینده تام‌ الاختیار وزیر در شورای راهبردی تحول و پیشرفت هوانوردی از سوی رستم قاسمی در حالی صورت گرفته است که وی پس از انتخاب به عنوان وزیر راه و شهرسازی دولت سیزدهم، در نخستین‌ حکم خود در این وزارتخانه ، علی جعفری را به‌ عنوان مشاور و سرپرست حوزه وزارتی وزارت راه و شهرسازی منصوب کرد.

جعفری دانش‌ آموخته حقوق عمومی و حقوق بین‌الملل از دانشگاه‌های تهران و علامه طباطبایی بوده و مشاور نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی، معاون قرارگاه فرهنگی اجتماعی بقیه‌ الله، مشاور رئیس دیوان محاسبات و رئیس شبکه یاوران مردمی دیوان در کشور، مدیر گروه سیاسی شبکه افق سیما از جمله سوابقی است که در کارنامه اجرایی جعفری اوست.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: راه و شهرسازی نخبگان وزیر راه و شهرسازی وزارتخانه وزارت راه و شهرسازی حقوق نماینده مقام معظم رهبری معاون دیوان محاسبات دیوان محاسبات وزیر راه و شهرسازی صنعت هوانوردی نخبگان جوان علی جعفری شبکه افق رستم قاسمی مشاور و سرپرست حوزه وزارتی وزارت راه و شهرسازی قرارگاه فرهنگی اجتماعی بقیه الله راه و شهرسازی نماینده تام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۹۶۳۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر اسبق آموزش و پرورش: آقای صحرایی از خدا پروا کنید

به گزارش خبرآنلاین از کانال خبری چندثانیه، محسن حاجی میرزایی وزیر اسبق آموزش و پرورش در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: «جناب آقای صحرایی، حفظ صندلی لرزان وزارت و پوشاندن ناکارامدی‌ها ارزش آن را ندارد که شأن و شرافت انسانی خود را پایمال کنیم. آنچه درباره سند ۲۰۳۰ و سند تحول در دولت قبل گفته‌اید نادرست است و تعدی در حق کسانی که دلسوزانه و مجدانه برای تحقق تحول در آ.پ تلاش کرده اند. از خدا پروا کنید.»

مرادصحرایی، وزیر اموزش و پرورش مدتی قبل درباره سند 2030 گفته بود: «وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه مرگ سند ۲۰۳۰ در این دولت اجرایی شد، اظهار داشت: البته هنوز هم بودند کسانی که به ۲۰۳۰ اعتقاد داشتند؛ این افراد حتی در بدنه وزارتخانه هم بودند، زیرا این سند به عنوان یک رویکرد در بخشی از دولت پیشین وجود داشت و در حالی برای آن ردیف بودجه و دفتر در نظر گرفته بودند که برای اجرای سند تحول بنیادین ردیف بودجه وجود نداشت.

صحرایی با یادآوری اینکه این رویکرد دولت قبل پس از تذکرات رهبر معظم انقلاب حتی مورد اعتراض نمایندگان مجلس نیز قرار گرفته بود، اظهار داشت: بخشی از وزرای پیشین به سند تحول بنیادین اعتقاد داشتند جدی هم کار کردند ولی سند ۲۰۳۰ از بین نرفت تا دولت آقای رئیسی روی کار آمد و در بدنه اجرایی وزارتخانه به طور قطع مرگ سند ۲۰۳۰ رقم خورد.»

٤٧٢٣٦

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903065

دیگر خبرها

  • شورای راهبردی گردشگری تشکیل شده است
  • انتصاب رییس مرکز برنامه‌ریزی راهبردی و توسعه منابع دانشگاه شریف
  • پیشرفت و تحول در کشور از مدرسه آغاز می‌شود
  • پیام توییتری وزیر سابق آموزش و پرورش به وزیر فعلی آموزش و پرورش : این صندلی ارزشش را ندارد...
  • وزیر اسبق آموزش و پرورش: آقای صحرایی از خدا پروا کنید
  • جمیله علم‌الهدی عضویت در هیات جذب دانشکده علوم خانواده را نپذیرفت + جزئیات
  • علم الهدی پیشنهاد عضویت در شورای راهبردی دانشگاه تهران را رد کرد
  • همسر رئیسی پیشنهاد دانشکده علوم خانواده را نپذیرفت
  • واکنش دانشگاه تهران به حاشیه‌ سازی‌های اخیر درباره همکاری با جمیله علم الهدی
  • ایهود باراک: حمله به رفح یک اشتباه بزرگ راهبردی است