Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/اصفهان مدیر محصولات سرد و پوشش‌دار ناحیه نورد سرد شرکت فولاد مبارکه گفت: تلاشگران خط اصلاح شماره ۴ ناحیه نورد سرد شرکت فولاد مبارکه با ثبت رکورد تولید ۲۰ هزار و ۶۵۰ تن کلاف سرد اصلاح‌شده در آبان‌ماه ۱۴۰۰ توانستند برای نخستین بار از ابتدای راه‌اندازی و سومین‌بار در سال جاری، رکورد تولید در این خط را جابجا کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محسن زارع با اعلام این خبر، اظهار کرد: خطوط نهایی ناحیه نورد سرد ایستگاه پایانی تولید محصولات سرد در این ناحیه و در خطوط تولید فولاد مبارکه است و به‌نوعی ویترین محصولات این شرکت محسوب می‌شود.

وی افزود: ارتقای کمی و کیفی محصولات فولاد مبارکه علاوه بر نظارت و کنترل دائمی محصول و انطباق آن با الزامات مشتری در این خطوط از اهمیت قابل‌توجهی برخوردار است که با تلاش کارکنان در ناحیه نورد سرد این شرکت، خط اصلاح شماره ۴ توانست تبلور بیانات مقام معظم رهبری در خصوص رفع موانع تولید باشد و به سقف جدیدی در تولید محصول سرد فولاد مبارکه دست یابد.

رامین خاکساری رئیس خطوط نهایی ناحیه نورد سرد شرکت فولاد مبارکه نیز در این باره، اظهار کرد: خطوط نهایی ناحیه نورد سرد شامل ۴ خط اصلاح، ۲ خط برش و یک خط برش نواری است که از این میان، تلاشگران خط اصلاح ۴ توانستند رکوردهای ۲۰ هزار تن در فروردین‌ماه، ۲۰ هزار و ۳۵۰ تن در شهریورماه و ۲۰ هزار و ۶۵۰ تن در آبان‌ماه را به‌صورت پیاپی در سال جاری ثبت کنند.

وی با بیان اینکه این رکورد در پاسخ به منویات مقام معظم رهبری در سال «تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها» صورت گرفته است، افزود: این رکورد در حالی محقق شد که محدودیت‌های ناشی از تحریم‌ها مانع بزرگی برای صنعت فولاد و به‌خصوص ناحیه نورد سرد شرکت فولاد مبارکه محسوب می‌شود.

به گزارش ایسنا، رئیس خطوط نهایی ناحیه نورد سرد شرکت فولاد مبارکه خاطرنشان کرد: این موفقیت قابل‌توجه که در یکی از ماه‌های ۳۰ روزه سال کسب شده مرهون تلاش‌های تمام کارکنان خطوط نهایی و واحدهای پشتیبانی به‌ویژه حمایت‌های بی‌دریغ مدیریت ناحیه نورد سرد است.

رئیس گروه فنی تولید ناحیه نورد سرد شرکت فولاد مبارکه نیز در این باره تصریح کرد: خطوط نهایی و به‌خصوص خطوط اصلاح در ناحیه نورد سرد، در تولید محصول از اهمیتی استراتژیکی برخوردار است و با توجه به طیف وسیع محصول از حیث ابعاد و گرید کیفی، کنترل فرایند محصول در این خطوط همیشه مؤید انطباق کمی و کیفی محصول سرد شرکت فولاد مبارکه با خواسته‌های مشتریان خواهد بود.

محمودرضا قرمزی اضافه کرد: از ابتدای ورود کلاف گرم به ناحیه نورد سرد شرکت فولاد مبارکه تا پایان تولید محصول سرد که در واقع منتهی به خطوط اصلاح شماره یک تا ۴ خواهد بود، محصول تولیدشده با تمام مشخصات منطبق با داده‌های فنی تولید، تحت پایش و کنترل دائمی قرار می‌گیرد.

انتهای رپورتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی فولاد مبارکه ناحیه نورد سرد شرکت فولاد مبارکه تولید محصول خط اصلاح ۲۰ هزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۹۶۳۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود هیات تجاری و اقتصادی استان هرمزگان به کشور چین

ایسنا/هرمزگان هیات اقتصادی-تجاری استان هرمزگان وارد کشور چین شد و قراردادی جهت خرید مکنده برای جلوگیری از وقوع حریق در خطوط تولیدی واحدهای تولیدی پلاستوفوم منعقد شد.

در اولین روز از سفر هیات تجاری و اقتصادی استان هرمزگان به چین، اعضاء این هیات در بدو ورود مورد استقبال گرم سرکنسول در فرودگاه قرار گرفتند.

خلیل قاسمی رئیس سازمان صمت هرمزگان در این باره اظهارکرد: پس از استقرار هیات تجاری، ترتیبی برای مذاکره یکی از واحدهای تولیدی پلاستوفوم جهت اصلاح خط تولید داده شد.

وی افزود: خطوط تولیدی این نوع از واحدها به دلیل دارا بودن نوع خاصی از مکنده‌ها مشکلاتی اعم از ایجاد حریق در خطوط تولید دارد که نیاز به اصلاح آنها یکی از اولویت‌ها محسوب می‌شد.

قاسمی بیان کرد: پس از مذاکرات واحد تولیدی استان هرمزگان با طرف چینی جهت اصلاح خطوط تولیدی از جمله مکنده در راستای جلوگیری از ایجاد حریق در این واحدها، مذاکره به خرید منجر شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ورود هیات تجاری و اقتصادی استان هرمزگان به کشور چین
  • دعوت هندبالیست های سپاهان به اردوهای تیم ملی
  • احیای مستقیم فولاد هرمزگان ۱۵ درصد فراتر از طراحی کارخانه
  • موفقیت‌های فولاد اکسین مرهون تلاش‌های کارگران است
  • نقش کلیدی کارگران در رونق اقتصادی
  • تعاملات سایپا با فولاد مبارکه در راستای افزایش ۱۰۰ درصدی تولید خودرو
  • حضور جمعی از کارکنان صنعت فولاد اکسین خوزستان در دیدار کارگران با رهبر انقلاب
  • ۳ هزار کیلومتر از شبکه و خطوط انتقال آب لرستان نیازمند اصلاح و بهسازی است
  • فولاد خوزستان چرا هدف تحریم‌ها قرار گرفت؟
  • اصلاح و بهسازی حدود ۱۰۱ کیلومتر از شبکه و خطوط آبرسانی لرستان