Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، محمد کلامی در جلسه کارگروه توسعه صادرات غیرنفتی استان، با تاکید بر جذب اعتبار و حمایت از شرکت های دانش بنیان، اظهار داشت: با حمایت از این شرکت ها، نخبگان و دانش آموختگان دانشگاهی در مسیر اشتغال قرار می گیرند.

وی ادامه داد: در سال های گذشته صنایع اولویت دار آذربایجان شرقی احصا شده که براساس آن ۱۴ صنعت در استان شناسایی شده که باید مورد حمایت قرار گیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

کلامی اضافه کرد: دولت برنامه نویس نیست؛ بخش خصوصی باید برنامه ریزی کرده و دولت تسهیل گری و روان سازی کند.
 
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری آذربایجان شرقی با بیان اینکه افزایش صادرات و مراودات اقتصادی استان های مرزی با کشورهای پیرامون از برنامه های اولویت دار دولت است، افزود: مدیریت ارشد استان از برنامه های بخش خصوصی در راستای افزایش تولید و صادرات حمایت می کند.
 
وی اضافه کرد: سامان دهی موقت و بلندمدت مرز نوردوز در اولویت برنامه های استانی قرار دارد و پیمانکار آن نیز مشخص شده و بازگشایی مرز خداآفرین نیز مورد تاکید است.
 
کلامی با اشاره به اینکه متاسفانه وضعیت تولید ناخالص داخلی استان قابل قبول نیست، گفت: ارتقای ارزش آفرینی صنایع استان بسیار مهم است و نباید فقط به دنبال ایجاد اشتغال بیشتر صنایع بود، بلکه باید افزایش تولید ناخالص داخلی، ارزش افزوده و صادرات هم به طور جدی دنبال شود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: بخش خصوصی آذربایجان شرقی دولت صادرات محمد کلامی تولید ناخالص داخلی مرز نوردوز دانش آموختگان دانشگاهی جلسه کارگروه توسعه صادرات غیرنفتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۹۵۶۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت کارآفرینی برای زندانیان و خانواده آن ها

افشین صالحی نژاد در آیین تکریم و معارفه مدیرعامل انجمن حمایت زندانیان جیرفت که با حضور امام جمعه، فرماندار و جمعی از مسئولان جیرفت برگزار شد، گفت: در وضعیت اقتصادی جامعه، کمک به خانواده مددجویان، خصوصا تدارک اشتغال برای آنان و نیز جذب کارآفرینان، اقدامی مهم است و این فعالیت‌ها بدون تردید در دوره جدید جدی گرفته خواهد شد.

وی با بیان اینکه فعالیت‌های صورت‌گرفته در انجمن حمایت زندانیان جیرفت قابل تأمل است؛ ولی همچنان انتظارات را برآورده نمی‌کند، بیان داشت: ابتدا باید خانواده‌هایی که واقعا نیازمند هستند، شناسایی شوند و سپس حمایت شده و مرتبا مورد سرکشی قرار گیرند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان جیرفت با اشاره به لزوم توجه به خانواده زندانیان و نیاز به فعالیت جدی انجمن حمایت زندانیان، تصریح کرد: مدیرعامل جدید انجمن، چهره‌ای جوان، دلسوز و پر تلاش است و با توجه به تجارب و حسن شهرت در این سمت قرار گرفته است. 

 وی بیان کرد: در زمان کنونی، لازم است با فعالیتی مضاعف در حوزه حمایت‌ها از خانواده زندانیان پیش برویم. 

در این آیین از خدمات مسعود فاطمی قدردانی و حامد دلفاردی به سمت مدیرعامل انجمن حمایت زندانیان جیرفت معرفی شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • اهمیت «دور دوم انتخابات مجلس» نباید کمتر از دور اول تلقی شود
  • اعلام برنامه‌های بانک مرکزی برای ‎تامین مالی ‎تولید/ حمایت ۳۵۰ همتی با ابزارهای نوین
  • ضرورت کارآفرینی برای زندانیان و خانواده آن ها
  • شناسایی و پلمپ کارگاه غیرمجاز تولید چیپس سیب زمینی در سامان
  • پلمب کارگاه غیرمجاز تولید چیپس سیب زمینی در سامان
  • تهیه پیش نویس سند عملیاتی تحقق شعار سال در خراسان شمالی
  • زمینه لازم برای حمایت از تولید در استان اردبیل فراهم شد
  • تاکید معاون دیپلماسی اقتصادی وزیر خارجه بر توسعه صادرات در جهت جهش تولید
  • وضعیت خدمات رسانی پایانه نوردوز غیرقابل قبول است
  • توسعه علمی، سکوی جهش تولید