Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-27@21:09:16 GMT

سیتی 2 - 1 وستهام؛ برتری زیر برف سهمگین

تاریخ انتشار: ۷ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۹۶۷۳۳

سیتی 2 - 1 وستهام؛ برتری زیر برف سهمگین

سیتی در دیداری دشوار و در زمین پوشیده از برف با نتیجه 1-2 وستهام را مغلوب کرد.

به گزارش "ورزش سه"، سیتی در شبی که فرصت های زیادی را از دست داد، با دو گل از سد وستهام گذشت تا پیش از دیدار حساس چلسی در مقابل منچستریونایتد، با تیم لندنی در صدر جدول لیگ برتر هم امتیاز شود.

 

سیتی بازی را بهتر آغاز کرد و در همان دقایق ابتدایی و روی بازی سازی ایلکای گوندوگان فرصت داشت به گل اول دست پیدا کند، اما ضربه کایل واکر با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در دقیقه 16 و باز هم روی ارسال ایلکای گوندوگان بود که سیتی تا آستانه باز کردن دروازه وستهام پیش رفت، اما ضربه سر آیمریک لاپورت به دیرک دروازه حریف برخورد کرد و این فرصت از دست رفت.

 

در دقیقه 28 این بار رحیم استرلینگ روی پاس خوب برناردو سیلوا از سمت چپ به داخل زده و موقعیت مناسبی برای زدن گل اول داشت، اما ضربه او نیز دقیق نبود و با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت.

 

اما در دقیقه 33 سیتی به گل اول دست یافت. ارسال زمینی ریاض محرز از سمت راست با جایگیری دقیق و ضربه ایلکای گوندوگان در دهانه دروازه همراه شد و سیتی بالاخره از حریف پیش افتاد.

 

 

 

در دقیقه 37 این بار رودری فرصت داشت دروازه وستهام را باز کند، اما این بار جانسون توپ را از روی خط دروازه برگرداند. در لحظات پایانی نیمه اوا ابتدا ضربه ژائو کانسلو را فابیانسکی مهار کرد و در ریباند نیز ضربه ریاض محرز به دیرک برخورد تا سیتی در نیمه ای که به وضوح از حریف خود بهتر بازی کرد، با تنها یک گل برتری راهی رختکن شود.

 

در همان دقایق ابتدایی نیمه دوم و روی همکاری رحیم استرلینگ و گابریل ژسوس سیتی فرصت خوبی برای دو برابر کردن اختلاف با وستهام داشت، اما آنتونیو دروازه تیمش را نجات داد.

 

دقایقی بعد ژائو کانسلو بعد از یک و دوی تماشایی با ایلکای گوندوگان می توانست گل دوم سیتی را به ثمر برساند، اما ضربه او از زاویه ای دشوار را فابیانسکی مهار کرد و این فرصت خوب از دست رفت.

 

در دقیقه 80 این بار رحیم استرلینگ حرکت کرده و ایلکای گوندوگان را در سمت چپ در موقعیتی تک به تک قرار داد، اما زاویه تنگ شد و در نهایت باز هم فابیانسکی با واکنش تماشایی این موقعیت را نیز دور کرد. اما در دقیقه 90 سیتی به گل دوم دست یافت. پاس ایلکای گوندوگان در گوشه محوطه به فرناندینیو رسید و او با ضربه ای دقیق بالاخره فابیانسکی را مغلوب کرد

 

اما در دقیقه 92 و روی اشتباه فرناندینیو بود که مانوئل لانزینی با ضربه ای تماشایی اختلاف را به حداقل رساند. دیگر فرصتی برای جبران نبود و سیتی در نهایت 1-2 وستهام را مغلوب کرد.

منچستر سیتی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: منچستر سیتی ایلکای گوندوگان اما ضربه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۹۶۷۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لورکوزن 2-2 اشتوتگارت: تیم آلونسو بباز نیست!

به گزارش "ورزش سه"، بایرلورکوزن در بازی هفته سی و یکم بوندس‌لیگا از اشتوتگارت میزبانی کرد و به تساوی 2-2 رسید. تیم ژابی آلونسو در این بازی ابتدا دو گل دریافت کرد و سپس دو گل زد تا از شکست فرار کند.

لورکوزن بازی را نسبت به حریف بهتر آغاز کرد و در دقیقه 8 جرمی فریمپونگ فرصت خوبی در محوطه جریمه برای گلزنی داشت که به جای شوت به سمت دروازه موقعیت عالی را هدر داد و مشخص نشد توپ را برای کدام بازیکن ارسال کرده است.

سرهو گیراسی در دقیقه 14 موقعیت خطرناکی ایجاد کرد و فقط یک سانتی متر کم داشت تا دروازه لورکوزن را باز کند که ضربه سر او درون محوطه جریمه از کنار تیرک عمودی به بیرون رفت.

بازی دو تیم پس از هیجان اول بازی، به صورت پایاپای دنبال می‌شد تا اینکه در دقیقه 29 یک موقعیت خطرناک دیگر شکل گرفت. پس از اینکه ضربه فریمپونگ توسط الکساندر نوبل دفع شد، پاتریک شیک در نزدیکی دروازه فرصت خوبی برای گلزنی داشت که ضربه او با فاصله به بیرون رفت.

دو تیم ظاهراً علاقه داشتند که بازی در نیمه اول گلی در پی نداشته باشند و بازی بیشتر در وسط زمین پیگیری شد تا اینکه در نهایت 45 دقیقه نخست با تساوی به پایان رسید.

کمی از نیمه دوم گذشته بود که لورکوزن خیلی زود غافلگیر شد. روی ارسال بلند به پشت مدافعان، الکس گریمالدو بعد از کنترل توپ ضربه خطرناکی به توپ زد که از بین پاهای لوکاس هرادکی عبور کرد و با واکنش این دروازه‌بان به تیرک خورد و بلوکه شد.

کریس فوریش که از سمت دیگر محوطه جریمه نزدیک شده بود این توپ را با ضربه پای چپ وارد دروازه میزبان کرد. این گل توسط VAR مورد بازبینی قرار گرفت و سپس توسط داور تایید شد.

لورکوزن هنوز این گل را هضم نکرده بود که زود، اشتوتگارت گل دوم را هم وارد دروازه هرادکی کرد. روی اشتباه خط دفاعی، دنیز اونداو موفق شد توپ را در نزدیکی محوطه جریمه از آن خود کرده و در حالیکه یک مدافع را مقابل خود می‌دید با ضربه به گوشه دروازه دومین گل تیمش را به ثمر برساند.

این دو گل انگیزه زیادی به اشتوتگارت داده بود که آن‌ها در دقیقه 60 به گل سوم هم نزدیک بودند اما ضربه گیراسی از نزدیکی نقطه پنالتی با فاصله بسیار کم از سمت چپ دروازه به بیرون رفت.

لورکوزن در دقیقه 61 به گل رسید. میزبان طاقت نیاورد و زود به یکی از گل‌ها پاسخ داد. امین عدلی بعد از دریافت پاس گریمالدو در نزدیکی محوطه جریمه، با ضربه زمینی پای چپ توپ را به گوشه دروازه فرستاد و یکی از گل‌ها را جبران کرد.

لورکوزن در دقیقه 65 به گل دوم نزدیک بود که نوبل موفق شد طی دو مرحله دروازه اشتوتگارت را نجات دهد و گریمالدو و عدلی را در گلزنی ناکام بگذارد. میزبان هرچه برای به پایان نزدیک می‌شد فشار بیشتری وارد می‌کرد تا اینکه دقیقه 75 به گل رسید اما این گل به دلیل آفساید کوسونو رد شد.

لورکوزن که حملات پی در پی را روی دروازه اشتوتگارت امتحان می‌کرد در دقیقه 87 نزدیک بود که گل سوم را دریافت کند اما واکنش به موقع هرادکی مانع از گلزنی گیراسی شد و دروازه لورکوزن نجات پیدا کرد.

بازی به دلیل اخطارها و برخوردهایی که بازیکنان دو تیم با یکدیگر داشتند با 5 دقیقه وقت اضافه همراه شد. این وقت اضافه زمان خوبی بود تا تیم تحت هدایت ژابی آلونسو که بیش از هر زمان دیگری رکوردشکست ناپذیری‌اش در خطر بود، نتیجه را تغییر دهد.

حملات متعدد لورکوزن بالاخره دقیقه 90+7 جواب داد و رابرت آندریش موفق شد ضربه ایستگاهی ارسال شده به محوطه جریمه را پس از ضربه زدن توپ به پای مدافع اشتوتگارت به گل تساوی تبدیل کند.

این گل هیجان ورزشگاه بای آرنا را دو چندان کرد چرا که قهرمان زودهنگام بوندس‌لیگا در یک بازی دیگر شکست ناپذیر باقی ماند و همچنین موفق شد نتیجه را در لحظات پایانی تغییر دهد. با این تساوی لورکوزن 81 امتیازی شد و اشتوتگارت هم با 64 امتیاز در رده سوم قرار دارد.

دیگر خبرها

  • برد خفیف النصر در شب فرصت‌سوزی‌های رونالدو
  • لورکوزن 2-2 اشتوتگارت: تیم آلونسو بباز نیست!
  • لیورپول با توقف مقابل وستهام از قهرمانی‌ دور شد؛ درگیری لفظی صلاح و کلوپ
  • ببینید | وستهم ۲-۲ لیورپول؛ پایان یک رویا
  • ملاثانی 1 - سپاهان 2 : این جام را سفت بچسب
  • برتری رم در یک دیدار عجیب / دروازه‌بان مانع از گلزنی سردار شد
  • فقط سیتی: قرار نیست تیم دیگری قهرمان شود
  • برایتون 0-4 سیتی: تلافی رئال را سر دی‌زربی خالی کردند
  • سوپرگل خاص کی‌دی‌بی: اولین گل ضربه سر!‏ (عکس)
  • برتری رم در یک دیدار عجیب/ دروازه‌بان مانع از گلزنی سردار شد