Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، سیدرضا صالحی امیری، رئیس کمیته ملی المپیک عصر یکشنبه در مراسم بدرقه تیم ملی هندبال زنان گفت: در برنامه ۱۰ ساله‌ای که داریم باید تعداد اعزام دختران و پسران به بازی‌های آسیایی را به هم نزدیک کنیم. باید این عدد برای دوره بعدی تغییر کند و به ورزشکاران اعتماد کنیم و آن‌ها را به عرصه‌های جهانی و آسیایی بفرستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: معاون امور بانوان کسی است که به دنبال توسعه هندبال است. رئیس فدراسیون جوانی دارند که همیشه پیگیر است. انگیزه دختران همیشه زیاد است و هر جا اعتماد کردیم، جواب گرفتیم. این تجربه ما در سالیان متمادی است.

وی افزود: باید قواعد را بپذیریم. در دوره قبل بازی‌های آسیایی ۱۰۰ نفر از زنان به بازی‌های آسیایی اعزام شدند و این دوره تعداد زنان باید افزایش یابد؛ چون هم شعار IOC و هم باور ما است. باید از نظر کمی و کیفی مردان و زنان را به هم نزدیک کنیم.

حمید سجادی، وزیر ورزش نیز در این مراسم گفت: اولا وظیفه دارم از ریاست فدراسیون تشکر کنم که کار‌های ارزشمند و برنامه محوری دارند. دوما می‌خواستم با کاظمی‌پور، معاون وزارت ورزش هم بیشتر آشنا شوید. در فدراسیون‌هایی حضور داشته است و علم ورزش را می‌داند.

سجادی گفت: هدف از حضور شما در آسیا کسب مجوز سهمیه جهانی بود که اکنون با تیم ملی مردان برابری دارید. امیدوارم این اتفاق در سال‌های متمادی ادامه داشته باشد.

او گفت: کرسی‌های آسیایی در این فدراسیون کسب شده اند و قرار است ۴ سهمیه دیگر نیز کسب شوند که اگر کمکی در این راه از دست ما بر بیاید، انجام خواهیم داد. این کرسی‌ها برای ورزش مهم هستند.

سجادی گفت: من وظیفه دارم در این مراسم‌ها حاضر شوم. بخشی از اصول تعلیم و تربیت این سندیت و رسمیت دادن به حضور شما در مسابقات جهانی است. ما چشم انتظار نتایج خوب شما هستیم. انتظار زیادی از شما نداریم؛ اما حضور، نظم و انضباط، لباس آراسته و ... برای ما افتخار و برگ برنده هستند. در کنار آن‌ها اگر ببرید و یا خوب بازی کنید، باعث خوشحالی ما است. فارغ از هر نتیجه‌ای استقبال خوبی در فرودگاه از شما خواهیم داشت. برای شما آرزوی موفقیت دارم.

او در ادامه افزود: خواسته کاپیتان تیم ملی را بررسی می‌کنیم. افزایش سهمیه زنان در بازی‌های آسیایی در دست بررسی است و اگر نتایج زیبایی داشته باشید و سهمیه المپیک بگیرید، برای اعزام به بازی‌های آسیایی تصمیم می‌گیریم. شاید این قول انگیزه‌ای برای شما باشد تا نتایج بهتری بگیرید.

بیشتر بخوانید

درخواست ملی‌پوشان هندبال بانوان از وزارت ورزش

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون هندبال هندبال بانوان صالحی امیری بازی های آسیایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۹۶۹۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویدیو/ ملی‌پوش واترپلو که پس از طلسم‌شکنی حذف شد!

نیما خوشبخت، واترپلوئیست ملی‌پوش اصفهانی را می‌توان از جمله مهره‌های تاثیرگذار این رشته قدرتی سرعتی و تجربه‌محور دانست که می‌تواند با تکیه به تجربه و تکنیک، نتیجه بازی را تغییر دهد. اما خوشبخت پس از طلسم‌شکنی در رقابت‌های آسیایی و در فاصله یک ماهه بازی‌های آسیایی با تجربه تلخی در مسیر تنها هدف باقی مانده‌ ورزشی‌اش روبه رو شد.

دریافت 125 MB

                   

دیگر خبرها

  • هدف از تحمیل بی‌حجابی به جامعه چیست؟
  • تعداد زنان کارگر به روایت وزیر کار
  • بیش از ۳ میلیون از جامعه کارگری را زنان تشکیل می دهند
  • رسانه‌های بیگانه چگونه زنان را عامل رسیدن به اهداف خود می کنند؟
  • ایجاد ۱۳ ایستگاه ورزش همگانی در اردبیل
  • آغاز اجرای طرح بانوی توانا در یزد
  • در سال ۱۴۰۲ در ورزش خراسان رضوی چه گذشت؟
  • ویدیو/ ملی‌پوش واترپلو که پس از طلسم‌شکنی حذف شد!
  • تبعات کاهش تعداد ورزشکاران ایران در المپیک
  • تبعات کاهش تعداد ورزشکاران ایران در المپیک/ کادر سرپرستی کوچک شد!