Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین و به نقل از وب‌سایت شبکه خبری سی‌ان‌بی‌سی، تسلا امسال برای تحویل خودروهای جدید به مشتریان در ایالات متحده مطابق با محدوده‌های تاریخی وعده داده شده اولیه تلاش کرده است. با این حال برخی از مشتریان تسلا ماه‌ها تاخیر در تحویل داشته‌اند که باعث شد هزینه‌های اجاره و اپلیکیشن‌های مخصوص را از جیب خود بپردازند و به دلیل مهلت‌های زمانی کوتاه، نیاز به درخواست مجدد برای وام داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تسلا البته تنها خودروساز برقی نیست که مشتریان را بیش از آنچه برای خودروهای جدید و تمام الکتریکی خود انتظار داشتند، منتظر می‌گذارد. به عنوان مثال، هفته گذشته، ریویان اتوموتیو هم افرادی را که خودروی R1S، را رزرو کرده بودند، از تاخیر در تحویل مطلع کرد.

از آغاز سال ۲۰۲۱، تسلا هدف مشخصی برای تحویل خودرو در این سال ارائه نکرده است. اما آنها دستورالعمل نه چندان کارآمد خود را برای ۵۰ درصد رشد متوسط ​​سالانه در تحویل خودرو در یک افق چند ساله، از جمله در درآمد سه ماهه سوم خود، تکرار کرده‌اند.

جونگ هنگ لی مدیرعامل و رئیس تحقیقات JL Warren Capital هفته گذشته در یادداشتی به سرمایه گذاران نوشت که انتظار دارد فروش تسلا حداقل در این سه ماهه در چین به افزایش خود ادامه دهد. او خاطرنشان کرد: «افزایش قیمت بنزین به نفع همه برندهای جدید خودروهای انرژی است.»

بر اساس نتایج یک تحقیق، حدود ۱.۳ میلیون خودروی الکتریکی در سال ۲۰۲۰ در چین فروخته شده است. پیش‌بینی شده است که این تعداد تا پایان سال جاری به ۱.۹ میلیون افزایش یابد.

بیشتر بخوانید:

رقیب چینی تسلا برنامه گسترده‌ای برای صادرات دارد

چین با حمایت قوی دولت از برقی شدن، بزرگ‌ترین بازار خودروهای جدید در جهان است.

کد خبر 640018 برچسب‌ها خودرو - جهانی ایلان ماسک چین سوخت - بنزین خودرو شرکت‌ خودروسازی تسلا خودرو مدرن، لوکس و هوشمند

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: خودرو جهانی ایلان ماسک چین سوخت بنزین خودرو شرکت خودروسازی تسلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۹۷۰۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ملاقات آی شو اسپید با ری میستریو و گرفتن ماسک ویژه از اسطوره WWE / فیلم

آی شو اسپید، یوتیوبر معروف آمریکایی که در رسلمنیا 40 نیز حضور پیدا کرده بود، در شوی دوشنبه شب راء نیز شرکت کرد و در جریان این شوء با ری میستریو، اسطوره WWE دیدار کرد و او را کشتی گیر مورد علاقه خود نامید.

دانلود (4.2MB)

دیگر خبرها

  • دستور کاهش مصرف آب در ادارات دولتی
  • ثبت نام فروش نقدی ایران خودرو / تحویل ۹۰ روزه پس از ثبت نام در سامانه یکپارچه
  • (تصاویر) رونمایی چینی‌ها از تسلا سایبرتراک فیک!
  • قابلیت جدید تسلا سایبرتراک؛ قفل دیفرانسیل فعال خواهد شد
  • صدور کارنامه رشدی تربیتی دانش‌آموزان؛ به زودی/ کاهش تنوع مدارس در دستور کار
  • تورم آلمان دوباره افزایش یافت
  • ناکامی سوداگران مرگ در انتقال ۷۸۰ کیلوهروئین و تریاک در هرمزگان
  • بازدید ابدالی از «مرکز ارتباط با مشتریان» بانک سینا
  • تسلا خواستنی نشد که نشد!
  • ملاقات آی شو اسپید با ری میستریو و گرفتن ماسک ویژه از اسطوره WWE / فیلم