Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-03@14:45:25 GMT

پیروزی پونفرادینا با کلین‌شیت عابدزاده

تاریخ انتشار: ۷ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۹۷۰۶۵

دروازه‌بان ایرانی پونفرادینا در جریان دیدار مقابل ایبیزا دروازه خود را بسته نگه داشت.

به گزارش "ورزش سه"، در ادامه بازی‌های هفته هجدهم لالیگا ۲ اسپانیا، پونفرادینا در حالی که امیر عابدزاده را برای دومین مسابقه پیاپی در ترکیب و درون دروازه داشت، از ساعت ۱۸:۳۰ امروز مقابل تیم رده دوازدهمی ایبیزا قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

یاران عابدزاده که هفته گذشته مقابل خیخون به برتری ۴ بر یک رسیده بودند، امروز هم موفق شدند برابر ایبیزا برای دومین بازی پیاپی به برتری برسند و فاصله خود با صدر جدول را کمتر کنند.

 

 

 

 

تیم فوتبال پونفرادینا در دیدار امروز مقابل ایبیزا به برتری یک بر صفر دست یافت تا ۳۲ امتیازی شود و با یک بازی و تفاضل گل بهتر نسبت به ایبار در رده دوم جدول لالیگا ۲ اسپانیا قرار بگیرد و به ۹ امتیازی آلمریا صدرنشین برسد.

 

امیر عابدزاده، دروازه‌بان ایرانی پونفرادینا امروز مقابل ایبیزا چهاردهمین بازی فصل خود در لالیگا ۲ اسپانیا را انجام داد و ششمین کلین‌شیت فصل خود را داشت.

امیر عابدزاده ماریتیمو

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: امیر عابدزاده ماریتیمو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۹۷۰۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلی به گذشته - صعود لیورپول به فینال لیگ قهرمانان اروپا با برتری 1-0 مقابل چلسی (2005/5/3) / فیلم

19 سال پیش در چنین روزی و در دور برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا فصل 2004/05،‌ لیورپول و چلسی در ورزشگاه آنفیلد به مصاف هم رفتند. در حالی که بازی رفت دو تیم در استمفورد بریج با تساوی بدون گل خاتمه یافته بود،‌ این بازی که با گل زودهنگام لوئیس گارسیا آغاز شد در نهایت با همین گل به سود شاگردان بنیتز به پایان رسید تا لیورپول راهی فینال استانبول شود.

دانلود (39.6MB)

دیگر خبرها

  • آمار خاص پرسپولیس برای پیشی گرفتن از استقلال
  • پلی به گذشته - صعود لیورپول به فینال لیگ قهرمانان اروپا با برتری 1-0 مقابل چلسی (2005/5/3) / فیلم
  • گلر لیگ‌ برتری 1 ماه و 24 روز دور از کلین‌شیت!
  • روی اشتباه وحشتناک: قدرت‌نمایی لورکوزن در المپیکو
  • پیروزی بزرگ در سانتیاگو برنابئو؛ برتری 6-2 بارسلونا مقابل رئال مادرید (لالیگا اسپانیا - 2 می، 2009)
  • در بازی تراکتور - استقلال همه ضرر کردند؛ به جز رقیب سرسخت حسین حسینی!
  • پیروزی دورتموند مقابل پاریس
  • پیروزی نفس‌گیر دورتموند برابر PSG در شب فرصت‌های سوخته
  • ترکیب پرسپولیس مقابل سپاهان مشخص شد/ بازگشت بیرانوند به دروازه
  • سپاهان با کلین‌شیت 450 دقیقه‌ای در آزادی!