Web Analytics Made Easy - Statcounter

مربی موقت شیاطین سرخ طی این دو بازی، یک برد و یک تساوی کسب کرده است. 

مایکل کریک اعتقاد دارد آنتونی تیلور به اشتباه یک پنالتی به سود چلسی اعلام کرده است. 

به گزارش طرفداری و به نقل از BBC، منچستریونایتد در هفته سیزدهم لیگ برتر برخلاف جریان بازی توانست در استمفوردبریج ۱-۰ از چلسی پیش بیافتد ولی در نهایت به دلیل اعلام شدن خطای پنالتی آرون ون بیساکا روی تیاگو سیلوا، شاهد از دست رفتن برتری خود بود و در نهایت به تساوی ۱-۱ رضایت داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کریک در پایان این مسابقه گفت:

در حقیقت ناراحتم. وقتی در چنین مسابقه ای از حریف پیش می افتید، دیدن این که برد از دست تان بیرون کشیده شد مأیوس کننده است. من به عملکرد بازیکنان و کل افراد در طول هفته افتخار می کنم. ما تلاش کردیم بهترین استفاده را از شرایطی سخت داشته باشیم. ولی آن حس تلخ هم همراه ماست. ما برای برنده شدن به زمین آمدیم. نمی توانم پنهان کنم که کمی مأیوس هستم.

عملکرد تیم در عزم و اشتیاق بازیکنان خلاصه شد. می دانستیم که در برخی اوقات قرار نیست شاهد یک فوتبال روان باشیم ولی آماده بودیم که این سختی را به جان بخریم. 

به نظرم اصلا پنالتی نبود. آن ها شوت های زیادی زدند و داوید (دخیا) هم دو مهار داشت که ما قبل از بازی می دانستیم باید یکی - دو مهار این چنینی داشته باشد. جدای از آن، کاملا با آرامش بازی را دنبال کردم. قطعا دنبال این هستیم که بهتر باشیم. من با این نتیجه ذوق زده نمی شوم ولی به نظرم خوب دفاع کردیم. اصلا نمی توانم از بچه ها خرده بگیرم. این که با یک حال دلگیر کننده و حس این که چیزی را از دست دادیم از زمین بیرون آمدیم، نکته مثبتی است. 

کریک در پایان در خصوص این که آیا رالف رانگنیک تاثیری روی تیمش داشت گفت:

نه، این طور نیست. 

اخبار داغ 

عکس ساپورت شیشه ای ماهور الوند در خیابان از دست دادن دو موقعیت گلزنی پیاپی توسط نیمار و لیونل مسی در دیدار پاری سن ژرمن مقابل سن اتین / فیلم انتشار ترکیب استقلال 27 ساعت قبل از بازی؛ لو رفت یا گمانه زنی است؟ سردبیر فرانس فوتبال: تنها انگیزه رونالدو این است که نسبت به مسی توپ طلاهای بیشتری داشته باشد استوری مشترک بازیکنان پرسپولیس در واکنش به مشکلات مالی: این عدالت نیست؛ سکوت تا کِی؟

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۹۷۶۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناراحتی ستاره سابق از بارسا: از رئال یاد بگیرید!

به گزارش "ورزش سه"، مدیران رئال مادرید در چند پنجره نقل و انتقالاتی اخیر اقدام به خرید بازیکنان جوان کردند تا بتوانند از آنها در ترکیب تیم‌شان استفاده کنند و نسلی که افتخارات بسیاری را برای آنها به ارمغان آورد آرام آرام کنار بگذارد.

این موضوع به خصوص در خط میانی رئال به شکل قابل توجهی مشاهده می‌شود و بازیکنانی مانند لوکا مودریچ و حتی تونی کروس در این فصل تا حدی از ترکیب اصلی فاصله گرفتند تا هافبک‌های جوان فرصت بیشتری برای بازی و کسب تجربه در دیدارهای بزرگ و مهم داشته باشند.

مدیران و کادر فنی رئال مادرید پیش از این هم تاکید کرده بودند که قصد دارند بازیکنان جوان را در کنار ستاره‌های با تجربه در این تیم قرار دهند تا آنها بتوانند درس‌هایی که باید برای بازی در چنین سطحی بدانند را از آنها یاد بگیرند.

راکیتیچ در گفتگو با با اشاره به روندی که در رئال مادرید آغاز شده است اظهار داشت:«رئال مادرید تصمیم گرفت که تغییر نسلش را به شکلی آهسته‌تر پیش ببرد. مودریچ و کروس هنوز در این باشگاه حضور دارند مدیران آنها به دنبال یافتن گزینه‌های جوان‌تر هستند. این در حالی است که تمامی این تغییرات در بارسلونا با سرعت بسیار زیادی انجام شده است.»

دیگر خبرها

  • ناراحتی ستاره سابق از بارسا: از رئال یاد بگیرید!
  • همدلی خوبی در تیم وجود دارد/ باید مقابل ازبکستان با حوصله باشیم
  • عنایتی: از دستاوردم در پیکان خوشحالم
  • عنایتی: از دستاوردم برای باشگاه پیکان خیلی خوشحالم
  • همه باید همدل و متحد به دنبال موفقیت تراکتور باشیم
  • بازیکنان برای تراکتور باید سرشان را هم بدهند/ باید همدل باشیم
  • لیگ قهرمانان آسیا/ یوکوهاما ۱۰ نفره فینالیست شد
  • پوچتینو: نمی‌توانم بازیکنانم را سرزنش کنم
  • پوچتینو: چلسی ریسک کرده است؛ نمی‌توانم بازیکنانم را سرزنش کنم
  • واکنش بازیکنان و سرمربی ژاپن به حذف تلخ از جام ملت ها