Web Analytics Made Easy - Statcounter

میان مقابل ساسولو شکست خورد و سرمربی این تیم از دلایل رقم خوردن این نتیجه می گوید. 

استفانو پیولی در مورد شکست 3-1 میلان مقابل ساسولو صحبت کرده است. 

به گزارش طرفداری و به نقل از فوتبال ایتالیا، میلان در چارچوب هفته چهاردهم سری آ با نتیجه 3-1 مقابل ساسولو شکست خورد و حالا دو هفته متوالی است که در سری آ می بازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استفانو پیولی، سرمربی میلان در مصاحبه پس از بازی گفت:

فاقد برّندگی لازم بودیم و پراشتباه ظاهر شدیم. نیمه موقعیت های زیادی داشتیم که به خاطر تصمیمات اشتباه، نتوانستیم از آنها بهره ببریم. وقتی از حریف پیش افتادیم نتوانستیم برتری را بیشتر از 3 دقیقه حفظ کنیم، این لحظات پس از گل در فوتبال واقعا حیاتی هستند. به طور مشخصی یک جای کار ایراد داشت. من عدم تمرکز و جدیت در بازی ندیدم، به نظرم از لحاظ ذهنی به اندازه کافی زهردار نبودیم و تصمیمات اشتباهی اتخاذ کردیم. رویکرد دفاعی ما به پیروزی در دوئل ها نیاز دارد و امروز در تعداد زیادی از آن دوئل ها شکست خوردیم، مقابل بازیکنان باکیفیتی همچون اسکاماکا و براردی. در ضمن دلیل رقم خوردن این نتیجه تنها به دفاع ما مربوط نمی شود، به آسانی توپ از دست می دادیم و مطمئنا آن گل سوم را هم نباید دریافت می کردیم. به اینکه رویکرد ما اشتباه بود باور ندارم، تنها تصمیمات ما اشتباه بود. به خوبی از نقاط قوت و ضعفمان آگاهی داریم و تنها باید به کارمان ادامه دهیم. شروع خیلی خوبی در این فصل داشتیم و طی بازی های اخیر افت کرده ایم؛ اما می توانیم به مسیر خودمان برگردیم. این تیم برای رقابت در دو تورنمنت ساخته شده است و امیدوارم تا جای ممکن بتوانیم در لیگ قهرمانان اروپا بمانیم. در ترکیب اولیه از بازیکنانی استفاده کردم که در مادرید داخل ترکیب اصلی نبودند، به این امید که تیم با طراوت داخل زمین حاضر شود. اما ساسولو تیمی مستعد و تکنیکی است و باعث ایجاد مشکلاتی برای ما شد. می خواهم پیامی را برای هواداران میلان ارسال کنم، کسانی که واقعا از ابتدا تا انتها پشت ما هستند. آنها هیچ وقت نمی گذارند ما از پای بیافتیم و همراه با آنها تا جای ممکن پیشروی خواهیم کرد. 

اخبار داغ 

عکس ساپورت شیشه ای ماهور الوند در خیابان از دست دادن دو موقعیت گلزنی پیاپی توسط نیمار و لیونل مسی در دیدار پاری سن ژرمن مقابل سن اتین / فیلم انتشار ترکیب استقلال 27 ساعت قبل از بازی؛ لو رفت یا گمانه زنی است؟ سردبیر فرانس فوتبال: تنها انگیزه رونالدو این است که نسبت به مسی توپ طلاهای بیشتری داشته باشد استوری مشترک بازیکنان پرسپولیس در واکنش به مشکلات مالی: این عدالت نیست؛ سکوت تا کِی؟

منبع: طرفداری

کلیدواژه: مقابل ساسولو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۹۷۷۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اینزاگی ساسولو را به بقا امیدوار کرد

در چارچوب هفته سی‌وپنجم سری آ اینتر، قهرمان زودهنگام ایتالیا در خانه تیم در خطر سقوط ساسولو شکست خورد.

به گزارش ایسنا، افعی‌ها که ۲ هفته قبل پس از برتری مقابل میلان قهرمانی زودهنگام خود را جشن گرفته بودند، شنبه شب در خانه ساسولو که در رتبه نوزدهم جدول قرار دارد با نتیجه یک بر صفر شکست خوردند.

اینزاگی در این بازی نیمی از ترکیب اصلی خودش را به میدان فرستاده بود و باز هم مقابل گربه سیاه خود که در بدترین وضعیت ممکن قرار دارد شکست خورد تا با این نتیجه ساسولو اگرچه کماکان در رتبه نوزدهم قرار دارد اما امیدهایش به بقا در لیگ برتر زنده شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آلگری: بعد شکست مقابل اودینزه فرو پاشیدیم/ در خطر شکست بودیم
  • استفانو پیولی: اعتراض هواداران؟ آنها حامی ما هستند اما عملکرد میلان قابل قبول بود
  • پیولی: هواداران حق دارند ما را هو کنند!
  • ساسولو سومین تیم تاریخ سری آ که فاتح اسکودتو را دبل می‌کند
  • دلیل شکست اینتر در سری آ بعد از یک سال
  • اینزاگی ساسولو را به بقا امیدوار کرد
  • توقف روند گلزنی اینتر در شب دبل شدن مقابل ساسولو / نکات آماری
  • گلایه پیولی از خبرنگاران: نمی‌توانم شما را کنترل کنم!
  • اولین واکنش پیولی به توافق با ناپولی و اعتصاب هواداران افراطی میلان
  • گزینه غیرمنتظره ناپولی: استفانو پیولی!