Web Analytics Made Easy - Statcounter

کاپیتان تیم ملی فوتبال لبنان به خوشحالی جنجالی اسکوچیچ در دیدار برابر این تیم واکنش نشان داد.

به گزارش ایسنا و به نقل از الاخبار، تیم ملی فوتبال لبنان در دیدار حساس برابر ایران در انتخابی جام جهانی 2022 با نتیجه دو بر یک شکست خورد. لبنان تا آخرین دقیقه وقت اصلی با یک گل از ایران جلو بود اما در چند دقیقه پیروزی را با شکست عوض کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در دقایق پایانی بازی به جنجال کشیده شد. دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی فوتبال ایران بعد از زدن گل تساوی به طرف نیمکت لبنان خوشحالی کرد و این نیمکت نشینان حریف را خشمگین کرد و باعث شد تا داور این مربی کروات را اخراج کند.

حسن معتوق کاپیتان لبنان که این بازی حساس را به خاطر آسیب دیدگی از دست داد در واکنش به اتفاقات جنجالی پایان بازی گفت: در دیدار حساس برابر ایران تمرکز خود را در دقایق پایانی از دست دادیم. اگر در این بازی پیروز می‌شدیم کسی از اشتباهات سخن به میان نمی‌آورد. برابر ایران هجومی بازی نکردیم. بعد از آنکه به گل رسیدیم به کارهای دفاعی پرداختیم.

او ادامه داد: اگر ربیع عطایا به بازی می‌رفت و یا از یک هافبک دفاعی دیگر بازی می‌کردیم می توانستیم دروازه خود را بسته نگه داریم. به هر حال این جزئیات هم می تواند درست باشد و هم اشتباه. البته باید بگویم فضای که ایرانی‌ها به وجود آوردند روی ما تاثیر گذاشت. رفتار سرمربی این تیم بعد از گل نخست باعث شد تا تیم تمرکز خود را از دست بدهیم، البته به نظرم نباید این سرمربی را سرزنش کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: معتوق تیم ملی لبنان دراگان اسکوچیچ تیم ملی فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۹۸۳۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزمون در ترکیب اصلی رُم برابر اودینزه

سردار آزمون در بازی رُم برابر اودینزه به ترکیب اصلی تیمش باز می‌گردد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از رُم پرس؛ دانیله دروسی، سرمربی رُم در بازی امشب برابر اودینزه ترکیبی از باتجربه‌ترین و قدرتمندترین بازیکنانش را روانه میدان می‌کند. بر این اساس پائولو دیبالا، لئاندرو پاردس و سردار آزمون به ترکیب اصلی رُم باز می‌گردند.

دروسی: آزمون بازیکن مهمی برای ما است

تیم‌های اودینزه و رُم پس از تعلیق توافق شده بازی 14 آوریل در پی مشکل قلبی ایوان ندیکا امشب به مصاف هم می‌روند. قرار است این دو تیم 18 دقیقه باقی‌مانده به اضافه وقت اضافه را بازی کنند.

سرمربی رُم امیدوار است تیمش امشب با تمام توان برابر اودینزه بازی کند و به سه امتیاز دست یابد.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • بازگشت فروش نفت ایران به زمان برجام با دو برابر قیمت نتیجه تمرکز دولت بر بازطراحی تجارت انرژی کشور
  • امروز به حرف شمسایی رسیدیم/ هجمه‌ها را از روی تیم ملی برداریم
  • کاپیتان های پرسپولیس بازی حساس را از دست دادند
  • آزمون در ترکیب اصلی رُم برابر اودینزه
  • مطهری: در تراکتور سعی می‌کنم کمتر حرف بزنم بیشتر کار کنم!
  • مهدوی به عنوان مربی در تیم شهداب ماند
  • پاس گل اوسمار در تلویزیون به سپاهان در آستانه بازی حساس
  • پیکان به دنبال اولین پیروزی برابر مس/ برنامه ۷ دیدار مرحله حساس
  • سنگ سفیدی: با تمرکز بیشتر به دیدار نیمه نهایی می‌رویم
  • مصائب پیروزی برابر قرقیزستان از زبان کاپیتان تیم ملی فوتسال