Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-03@20:06:48 GMT

عوامل نزاع منجر به قتل در ملایر دستگیر شدند

تاریخ انتشار: ۸ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۹۸۴۴۳

عوامل نزاع منجر به قتل در ملایر دستگیر شدند

به گزارش دوشنبه ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "غلامحسین نوروزی" در تشریح این درگیری اظهار داشت: این درگیری با سلاح سرد منجر به قتل یکی از نزاع‌کنندگان شد.

وی افزود: در پی اعلام مرکز فوریت‌های ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره درگیری در یکی از بوستان‌های  ملایر، ماموران کلانتری ۱۳ در محل وقوع درگیری حاضر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جانشین انتظامی ملایر ادامه داد: پس از بررسی ماموران مشخص شد درگیری بین سه جوان ۱۹ ساله بوده که در این درگیری یکی از نزاع‌کنندگان مجروح و با وجود انتقال به بیمارستان و تلاش کادر درمانی فوت کرده است.

سرهنگ نوروزی بیان کرد: با هماهنگی مقام قضایی پس از انجام اقدامات اطلاعاتی، عملیاتی و ضربتی کمتر از یک ساعت فرد قاتل به همراه همدستش شناسایی و دستگیر شدند.

وی یادآور شد: ارتکاب جرم با سلاح سرد از مواردی است که پلیس با صلابت و شدت با آن برخورد می‌کند.

جانشین انتظامی ملایر به دارندگان سلاح سرد هشدار داد: استفاده از سلاح سد از خطوط قرمز پلیس محسوب می‌شود و برخورد نیروی انتظامی با این طیف از افراد بدون اغماض خواهد بود.

سرهنگ نوروزی با بیان اینکه برای پلیس اولین مظنون در حوادث، حمل کننده سلاح سرد است، اظهار داشت: از نظر پلیس و مردم هیچ توجیهی برای حمل سلاح سرد وجود ندارد.

به گزارش ایرنا؛ طبق آخرین گزارش ارائه شده از سوی اداره کل پزشکی قانونی استان همدان هشت هزار و ۸۸۱ نفر از ابتدای سالجاری تا پایان مرداد ماه امسال به علت نزاع در این استان به پزشکی قانونی مراجعه و نظریه کارشناسی دریافت کردند این در حالی است که پنج ماهه ابتدایی سال گذشته هشت هزار و ۵۳۴ نفر به پزشکی قانونی مراجعه کردند که شامل ۲ هزار و ۱۳۳ زن و ۶ هزار و ۴۰۱ مرد می‌شود.

برچسب‌ها نزاع خیابانی سلاح سرد ملایر فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: نزاع خیابانی سلاح سرد ملایر نزاع خیابانی سلاح سرد ملایر فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران سلاح سرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۹۸۴۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سارقان کابل برق در مشهد دستگیر شدند

    به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: در پی گزارش سرقت های سریالی کابل های برق فشار قوی در محدوده شرق شهر مشهد و قطعی مکرر خطوط انتقال نیرو و نارضایتی شهروندان و اصناف، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.   سردار احمد نگهبان افزود : کارآگاهان پایگاه شرق پلیس آگاهی مشهد با تحقیقات میدانی گسترده یکی از اعضای این باند حرفه ای سرقت که فردی سابقه دار است را شناسایی و به صورت نامحسوس تحت نظر گرفتند.   وی ادامه داد: تیم رسیدگی کننده پرونده پس از انجام تحقیقات میدانی و شناسایی سه همدست دیگرش، با هماهنگی مقام قضایی در اقدامی غافلگیرانه وارد عمل شدند و چهار عضو این باند را در ۲ عملیات مجزا دستگیر و در بازرسی از مخفیگاهشان ادوات مخصوص سرقت کابل های برق فشار قوی را کشف کردند.   وی اضافه کرد: متهمان پس از انتقال به مقر انتظامی در بازجویی ها و در مواجهه با ادله و مستندات کشف شده به ۳۹ فقره سرقت کابل های برق فشار قوی در محدوده شرق شهر مشهد و فروش اموال مسروقه به یک مالخر اعتراف کردند.   سردار نگهبان گفت: در تحقیقات تکمیلی با برآورد کاشناسان شرکت برق مشخص شد، اعضای این باند افزون بر ۲۷ میلیارد ریال خسارت به تاسیسات شرکت برق وارده کرده اند.   وی با اشاره به معرفی متهمان به دادسرا از شهروندان خواست تا ضمن توجه به توصیه های انتظامی در صورت برخورد با هرگونه مورد مشکوک موضوع را از طریق شماره تماس ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

 

دیگر خبرها

  • هدیه‌ی متفاوت روز معلم؛ باید تو تاریخ بنویسن
  • سارقان کابل برق در مشهد دستگیر شدند
  • تهدید با سلاح سرد در منطقه آبشار شاهرود / ۳ نفر متخلف دستگیر شدند
  • تهدید با سلاح سرد در منطقه آبشار شاهرود/ ۳ نفر متخلف دستگیر شدند
  • درگیری خیابانی در رشت منجر به قتل جوان ۲۲ ساله شد
  • غرق‌شدگی یک جوان در کانال آب محدوده حیدرآباد
  • کامیون تانکر حامل ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در توقیف پلیس
  • دستگیری عاملان ایجاد رعب وحشت در باقرشهر
  • اختلافات مالی در یک خانواده مشهدی منجر به قتل شد
  • مخلان امنیت در مشهد دستگیر شدند