Web Analytics Made Easy - Statcounter

«علی صابر» روز دوشنبه به ایرنا افزود: قرار است در این مجموعه علاوه بر معرفی جاذبه‌ها، امکاناتی که در استان وجود دارد از جمله مراکز درمانی، پارکینگ‌ها، مراکز خرید و اماکنی که خدمات ارایه می‌دهند، معرفی شوند.

او تصریح کرد: یک گردشگر که می‌خواهد به استان وارد شود وقتی که از این سایت بازدید کند با تمام قابلیت‌ها، توانمندی‌ها، جاذبه‌ها و امکانات کرمانشاه آشنا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صابر گفت: این اطلاعات به صورت کاملاً طبقه‌بندی شده و مناسب در اختیار مخاطبان قرار گرفته تا امکان مناسبی برای انتخاب گزینه‌های سفر و دریافت خدمات مناسب داشته باشند.

معاون گردشگری استان کرمانشاه با اعلام اینکه امکان رزرواسیون خدمات گردشگری در این سایت دیده می‌شود، اظهار داشت: امیدواریم با راه‌اندازی این سایت و اپلیکیشن بخشی از مشکلات گردشگری استان در حوزه معرفی و بازاریابی حل شود.

او افزود: این سایت در آینده نزدیک راه‌اندازی و به بخش گردشگری استان کرمانشاه خدمات خود را ارایه می‌کند.

صابر با بیان اینکه این اولین مجوز صادر شده کسب و کار در فضای مجازی در حوزه گردشگری استان کرمانشاه است، تاکید کرد: از اشخاص و مجموعه‌هایی که در این حوزه تمایل به سرمایه‌گذاری دارند، برای توسعه گردشگری استان حمایت می‌کنیم.

وی اظهار داشت: به تازگی دستورالعملی از سوی وزارتخانه متبوع تحت عنوان کسب و کار در فضای مجازی در حوزه گردشگری صادر شده است که ما به تبع آن اطلاع رسانی‌های لازم را برای علاقه‌مندان به این حوزه انجام دادیم.

به گزارش ایرنا، وجود چهار هزار و ۲۰۰ اثر ثبت شده ملی، یک اثر ثبت شده جهانی و ده ها اثر گردشگری که هنوز به ثبت نرسیده اند، حاکی از استعداد بالای کرمانشاه در بخش گردشگری است.

بیستون و طاق بستان، معبد آناهیتا، طاق گرا، گور دخمه اسحاق وند، تکایای بیگلربیگی و معاون الملک، بوستان کوهستان، بازار سنتی، سراب های نیلوفر، هرسین، صحنه، روانسر، غار قوری قلعه، غار پراو، کاروانسراهای شاه عباسی و ماهیدشت و آبشار پیران از مهمترین آثار تاریخی و طبیعی گردشگری در استان کرمانشاه است.

استان کرمانشاه ۲ میلیون نفر جمعیت ساکن در ۲ هزار و ۵۹۵ روستا و ۳۵ شهر دارد.

برچسب‌ها گردشگری میراث فرهنگی کرمانشاه فضای مجازی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گردشگری میراث فرهنگی کرمانشاه گردشگری میراث فرهنگی کرمانشاه فضای مجازی استان کرمانشاه گردشگری استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۹۸۶۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵ صفحه مجازی به دلیل انتشار محتویات خلاف اخلاق و عفت عمومی مسدود شد

رضا یعقوبی گفت: پیرو گزارش پلیس فتای شهرستان زرند در خصوص انتشار محتوای مجرمانه و تصاویر نامتعارف در فضای مجازی، دستور مسدود سازی ۵ صفحه مجازی صادر ‌و گردانندگان آن ها تحت تعقیب کیفری قرار گرفتند.

وی با اعلام اینکه ایجاد بستری امن و سالم در فضای مجازی از اولویت‌های دستگاه قضایی است، افزود: برابر رصد و پایش فضای مجازی که به طور مستمر از طریق پلیس امنیت اخلاقی شهرستان و دیگر نهادهای امنیتی انجام می شود، با دریافت گزارش فعالیت غیر اخلاقی ۵ صفحه که در شبکه های اجتماعی اقدام به ترویج رفتارهای خلاف اخلاق و عفت عمومی در بین جوانان می کردند، شناسایی شدند و فورا صاحبان این صفحات برای پاسخگویی به دادسرای زرند احضار شدند.

وی ادامه داد: با تشکیل پرونده قضایی و احضار متهمین، ضمن تفهیم اتهام، قرار تامین متناسب برای متهمین صادر و با صدور قرار نظارت قضایی، از فعالیت این صفحات با لحاظ مقررات قانونی جلوگیری به عمل آمده تا روند رسیدگی قانونی به جرائم ارتکابی ادامه یابد‌.

وی با اشاره به اینکه بایستی سلامت ذهن و روح افراد و به ویژه کودکان و نوجوانان به هر طریق ممکن از آلودگی‌های فضای مجازی حفظ شود، به کاربران فضاهای مجازی هشدار داد: فعالیت آن ها در فضای مجازی مورد رصد و ردیابی مستمر واقع شده و با هر عمل غیر اخلاقی و مجرمانه از قبیل انتشار تصاویر مستهجن، مبتذل، توهین و تهدید و قدرت نمایی در فضای مجازی که امنیت روحی، روانی، اخلاقی و جسمانی افراد و جامعه را به خطر بیندازد، برابر قانون برخورد می شود. 

یعقوبی با اشاره به ماده ۷۴۲ کتاب تعزیرات قانون مجازات اسلامی افزود: دستگاه قضایی به هیچ وجه اجازه نخواهد داد تا عده‌ای اندک فضای مجازی را بستری برای فروپاشی بنیان خانواده‌ها و ترویج انحرافات اخلاقی و آلودگی اذهان قرار دهند و به طور قطع قضات محاکم قضایی زرند نیز آرای بازدارنده ای برای مجازات این افراد صادر خواهند کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • ایجاد مراکز نوآوری در حوزه اقتصاد دیجیتال/راه‌اندازی اولین مرکز نوآوری تولید بازی‌های رایانه‌ای
  • مجوز فعالیت دو کارگزاری جدید صادر شد/ ۸ درخواست در مرحله تاسیس
  • مجوز برگزاری مجمع انتخاباتی دوومیدانی صادر شد
  • مسدود شدن پنج صفحه مجازی با محتوای غیراخلاقی در زرند
  • سهم همدان از اقتصاد گردشگری افزایش یابد
  • ۵ صفحه مجازی هنجارشکن مسدود شد
  • ۵ صفحه مجازی به دلیل انتشار محتویات خلاف اخلاق و عفت عمومی مسدود شد
  • دستورکار قرار گرفتن برگزاری پنج برنامه در حوزه گردشگری خوراک
  • مجوز استفاده از نیروهای وظیفه در پایگاه‌های آتش‌نشانی روستایی صادر شد
  • رد ۱۶۰۰ درخواست مجوز صیادی بدون اعلام دلیل