Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدجواد اکبری روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: در دیدار با احمد محمدی زاده استاندار بوشهر، معضلات و مشکلات این شهرستان مطرح شد که ۲ معضل اساسی تکمیل نشدن پروژه‌های راه‌های ارتباطی و تعیین تکلیف وضعیت تملک و سند دار شدن اراضی دولتی واگذار شده در قالب پلاک‌های قدیمی ۷۳۴ و ۷۳۵ به مردم از عمده آنها بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهارکرد: شهرستان دیلم با ثروت‌های عظیم خدادادی نفت و گاز و  برخورداری از نعمت دریا و راه های ارتباطی راهبردی، فقط با همدلی و اقدام‌جهادی می تواند پیشران توسعه شود.

 عضو شورای شهر و  رئیس شورای اسلامی شهرستان دیلم  ضمن تجلیل از زحمات احمد دشتی فرماندار سابق، ابراز امیدواری کرد با حضور و انتصاب ناصر کشاورزی  فرماندار جدید و مجرب شهرستان دیلم شاهد رشد و تحول شایسته در این منطقه باشیم.
 استاندار بوشهر روز یکشنبه برای تکریم و معارفه فرمانداران جدید و سابق شهرستان گناوه و دیلم در این مناطق حضور یافته بود.

شهرستان دیلم با جمعیت ۳۵ هزار نفر در شمال استان بوشهر واقع است.

برچسب‌ها بوشهر تردد جاده ای گناوه بندردیلم

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بوشهر تردد جاده ای گناوه بوشهر تردد جاده ای گناوه بندردیلم شهرستان دیلم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۹۸۷۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت پایگاه اورژانس روستایی با اختصاص ۳۰ میلیارد ریال اعتبار در شهرستان بهار

 زمین این پایگاه به مساحت ۳۰۰ متر مربع از سوی اهالی روستای حسن قشلاق به دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی همدان اهدا شده است.

مجتبی فیض الهی فرماندار بهار همچنین گفت: پایگاه جاده‌ای فوریت‌های پزشکی روستای حسن قشلاق در زیربنای ۱۲۰ متر مربع و با اعتبار ۳۰ میلیارد ریال ساخته خواهد شد.

فرماندار بهار با بیان اینکه توسعه پایگاه‌های امداد و نجات در راه‌های پررفت و آمد روستایی از مطالبات روستاییان است، گفت: با توجه ویژه دولت سیزدهم شاهد توسعه روزافزون پایگاه‌های بهداشتی و درمانی از جمله پایگاه‌های جاده‌ای امداد و نجات هستیم که ایجاد آنها نقش مهمی در کاهش تلفات سوانح و حوادث دارد.

فیض الهی گفت: پایگاه جاده‌ای روستای حسن قشلاق پس از تکمیل و بهره برداری برای خدمات رسانی به مسیر‌های ارتباطی روستا‌های همجوار فعالیت خواهد داشت.

شهرستان بهار در فاصله ۱۵ کیلومتری مرکز استان همدان و در مسیر استان‌های غربی کرمانشاه و کردستان قرار دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • احیای واحدهای تولیدی راکد در دستور کار دولت است
  • طرح های بزرگ اقتصادی اشتغال محور در ایلام تکمیل می شوند
  • ساخت پایگاه اورژانس روستایی با اختصاص ۳۰ میلیارد ریال اعتبار در شهرستان بهار
  • تخصیص ۱۰۳ میلیارد تومانی به محور گردشگری وفاق دیر
  • تخصیص ۳۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل طرح تغذیه مصنوعی بندان
  • تخصیص بیش از ۱۱ هزار میلیارد ریال اعتبار برای پروژه‌های راه آذربایجان شرقی
  • تخصیص اعتبار ۱۵۰ میلیارد تومانی برای تکمیل کمربندی ایلخچی
  • تخصیص اعتبار فوری برای آزادراه‌های آذربایجان شرقی
  • مسابقات مرحله استانی قرآن، عترت و نماز در دیلم برگزار شد
  • تکمیل راه‌آهن دورود - خرم‌آباد از منابع مختلف پیگیری می‌شود