Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر شبکه ملی سلامت اجتماعی کشور گفت: اولین کارگاه شبکه ملی سلامت اجتماعی سازمان های مردم نهاد جوانان کشور از 9 تا 11 آذرماه در قزوین برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ جعفری میزوجی در این باره اظهارداشت: اولین کارگاه شبکه ملی سلامت اجتماعی سازمان های مردم نهاد جوانان کشور به مدت سه روز از سه شنبه 9 تا 11 آذرماه در قزوین برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: در این کارگاه آموزشی سه روزه که بخشی به صورت حضوری و بخشی به صورت مجازی خواهد بود از هر استان یک نفر رئیس یا دبیر شبکه سلامت اجتماعی به صورت حضوری در قزوین و تعداد 200 نفر از اعضای شبکه و سمن های جوانان علاقمند به صورت ویدئو کنفرانس از مباحث ارائه شده استفاده می کنند.

جعفری میزوجی یادآورشد: سمن های جوانان با توجه به دغدغه های اجتماعی و گستردگی در سطح جامعه، ظرفیت مناسبی برای توسعه و آموزش سلامت اجتماعی، بویژه در مناطق محروم کشور دارند و جا انداختن این نکته برای جوانان کشورکه امر سلامت فقط فردی نیست بلکه درک و مسئولیت اجتماعی از جمله فعالیت های مهم امروز جامعه است مورد توجه قرار گرفته و سمن های جوانان می توانند گام های مهمی در این زمینه بردارند.

وی اظهارداشت: شبکه سلامت اجتماعی از سال گذشته فعالیت خود را زیر نظر وزارت ورزش آغاز کرده و پیگیر امضای تفاهم نامه با دستگاههای اجرایی برای آموزش های میدانی، مشاوره، اجرای برنامه های ارتقای سلامت اجتماعی هستیم.

جعفری میزوجی بیان کرد: رویکرد ما در شبکه سلامت اجتماعی آن است که قبل از مرحله بروز آسیب های اجتماعی بتوانیم ورود کرده و با شناسایی چالش ها، آموزش و آگاه سازی و راهکارهای تخصصی و علمی به صورت میدانی از بروز آنها پیشگیری کنیم تا به آسیب منجر نشود.

وی اظهارامیدواری کرد این کارگاه آموزشی بتواند به اهداف و دستاوردهای علمی خود دست یافته و در تقویت سلامت اجتماعی موثر باشد.

انتهای پیام

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا سلامت جامعه وزارت ورزش آسیب های اجتماعی ورزش و جوانان قزوین شبکه ملی سلامت اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۹۸۸۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

المپیادکوهنوردی کارکنان تامین اجتماعی کشور درسی سخت برگزار می شود

به گزارش خبرنگار مهر، رسول چراغ سحر بعدازظهر سه شنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: زمان صعود کوهنوردان، بامداد ۱۲ اردیبهشت بوده و مراسم اختتامیه این المپیاد روز پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت با حضور مدیران کشوری و استانی سازمان تأمین اجتماعی برگزار می شود.

وی بیان داشت: این المیپاد با حضور ۳۳ استان و ۱۳۵ کوهنورد در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود.

چراغ سحر هدف از برگزاری این المپیاد را، ارتقای سلامت روحی و جسمی کارکنان وصعود به قله قلم واقع در شهرستان دنا عنوان کرد.

کد خبر 6093429

دیگر خبرها

  • آغاز طرح ملی مشاركت اجتماعی مردم در فضای مجازی از تابستان
  • المپیادکوهنوردی کارکنان تامین اجتماعی کشور درسی سخت برگزار می شود
  • کارگاه آموزشی مهارت های زندگی با موضوع پیشگیری از اعتیاد برگزار شد
  • وضعیت حقوق بشر در ایران برای اولین بار به صورت مکتوب منتشر می‌شود
  • هشتصد و نوزدهمین جلسه شورای فرهنگ عمومی برگزار شد
  • واکاوی گرایش‌های ضد اسرائیلی «نسل زِد» در آمریکا
  • وزیر کشور: انتخابات در بهترین وضع برگزار شود
  • برگزاری کارگاه آموزشی شعر رضوی به زبان ترکی آذری در خوی
  • ضرورت تشکیل قرارگاه آموزش ایمنی شغل
  • ارتقای فرهنگ و سواد سلامت از اولویت‌های حوزه بهداشت است