Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، سال ۹۹ بود که چهل خانواده به امید داشتن سقفی برای زندگی هر کدام مبلغ چهل میلیون تومان به حسابی مشترک در بانک مسکن واریز کردند.

اکنون یک سال از این زمان می‌گذرد و هیچ اقدام عمرانی در محل طرح یادشده اجرا نشده و این موضوع نگرانی متقاضیان را رقم زده است.

پورسلیمانی، رئیس ستاد اجرایی فرمان امام(ره) البرز گفت: یکی از بزرگترین کار‌هایی که ستاد انجام داد این بود برخلاف تفاهم اولیه که قرار بود زمین را دولت تامین کند، ستاد بسازد، ستاد زمین را تامین کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: در مورد تغییر کاربری ازآموزشی و خدماتی به مسکونی این را تقریبا یکسالی ما در شهرداری فردیس رفت و آمد کردیم و انصافا رضایی، مدیر کل سابق راه و شهرسازی و  خالقی، مدیرکل فعلی تلاش کردند و در دوره‌ای که سعیدی، شهردار فردیس بود اقدامات خوبی انجام شد و در دوره ایشان ما کارگاه را هم تجهیز کردیم و پیمانکار آمد و در زمین مستقر شد، اما به علت جا به جایی شهردار فردیس، صدور جواز انجام نشد در نهایت هم کار بی نتیجه ماند.

پورسلیمانی گفت: قرار شد این ۴۰۰ واحد به ۴۹۵ واحد افزایش پیدا کند و فیش صادر کنند و به ستاد بدهند که پول از طریق راه و شهرسازی واریز شود وکار را انجام دهیم.

او افزود: به محض این که جواز صادر شود ما به سرعت کارگاه را مجدد تجهیز می‌کنیم و کار را شروع می‌کنیم.

رئیس ستاد اجرایی فرمان امام(ره) البرز گفت: اگر بعد از صدور جواز، فیش صادر و پول از طریق راه و شهرسازی واریز شود، ما کار راشروع کنیم.

او افزود: ستاد قرار نیست هیچ پولی بدهد هر پولی پرداخت می‌شود توسط مردم است.

پورسلیمانی گفت: ستاد ۴۴ هزار متر مربع زمین را در اختیار دولت قرارداده و تا کنون هم هیچ مبلغی بابت زمین دریافت نکرده است.

او افزود: قرار شده است که در آینده مبلغی بابت زمین به نرخ روز به ستاد بدهند اما هنوز چیزی قطعی نیست.

انتهای پیام/د.خ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مسکن مهر مطالبات مردم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۹۹۰۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی ستاد انتخابات لرستان برای برگزاری دور دوم انتخابات

به گزارش خبرنگار مهر، ابوطالب شفقت روز چهارشنبه در جلسه هیئت استانی بررسی تبلیغات انتخابات با تأکید بر اجرای صحیح، سالم و رقابتی‌تر انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: انتخابات در حوزه انتخابیه خرم‌آباد و چگنی به‌صورت الکترونیکی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به آمادگی ستاد انتخابات استان برای برگزاری دور دوم انتخابات، افزود: تجهیزات برگزاری انتخابات به‌صورت الکترونیکی فراهم شده است و فرایند آموزشی برای مردم و دست‌اندرکاران اجرایی با کمک مسئولان و صداوسیمای مرکز استان انجام خواهد شد.

استاندار لرستان ضمن تقدیر از رئیس رسانه ملی برای عملکرد مطلوب در دور اول انتخابات برای کاهش هزینه‌های کاذب انتخاباتی در کشور و تأثیر مثبت در افزایش مشارکت مردم، گفت: در صداوسیمای مرکز لرستان نیز همانند دور نخست انتخابات به‌منظور انجام مناظرات تخصصی و بیان توانمندی‌های کاندیداها با حضور ناظران اصلی عضو شورای تبلیغات انتخابات به‌منظور رعایت عدالت و سلامت مناظرات، برنامه‌های لازم تدارک‌دیده‌شده است.

شفقت با اشاره به اهمیت دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: در دور نخست انتخابات مجلس شاهد حضور پُر شور مردم بودیم و ان‌شاءالله در دور دوم نیز شاهد حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رأی خواهیم بود.

کد خبر 6088234

دیگر خبرها

  • اجتماع بزرگ صادقیون برگزار می‌شود
  • اجرای بیش از ۲ هزار طرح اشتغالزایی بنیاد برکت در خراسان جنوبی
  • جان باختن مرد ۷۰ ساله براثر برخورد با قطار در فردیس
  • آماده‌باش دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی برای خدمات‌رسانی به مردم
  • تایید اعتبارنامه ۶ منتخب مردم گلستان در مجلس توسط هیأت اجرایی
  • آمادگی ستاد انتخابات لرستان برای برگزاری دور دوم انتخابات
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • مصلای امام خمینی (ره) تحویل ستاد برگزاری نمایشگاه کتاب تهران شد
  • ۳۱۹ هزار هکتار از اراضی لرستان در قالب طرح جهش تولید زیر کشت رفته است
  • مصلی امام خمینی (ره) تحویل ستاد برگزاری نمایشگاه کتاب تهران شد