Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم فوتبال پرسپولیس در حالی به مصاف نفت مسجد سلیمان می‌رود که در بیش از نیمی از رویارویی‌ها برابر این تیم متوقف شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم‌های پرسپولیس و نفت مسجد سلیمان تاکنون ۸ بار در لیگ برتر به مصاف یکدیگر رفته‌اند که ۲ بار پرسپولیس و یک بار نفت مسجد سلیمان پیروز بوده‌اند اما ۵ دیدار با نتیجه تساوی به پایان رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ۸ جدال دو تیم ۱۳ گل به ثمر رسیده است که ۷ گل سهم پرسپولیس و ۶ گل سهم نفت مسجد سلیمان بوده است.

در ۴ جدال دو تیم در ورزشگاه آزادی اما دو تیم سهم برابری از برد و تساوی داشته‌اند. نکته جالب توجه اینکه تنها برد نفت مسجد سلیمان برابر پرسپولیس در آذرماه رقم خورده است، درست در ماهی که دو تیم این بار هم در دیدار رفت در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر می‌روند.

آمار و ارقام رویارویی‌های پرسپولیس و نفت مسجد سلیمان به شرح زیر است:

کد خبر 538253

منبع: ایمنا

کلیدواژه: تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان لیگ برتر فوتبال نفت مسجدسلیمان باشگاه پرسپولیس شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق نفت مسجد سلیمان دو تیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۹۹۱۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جام حذفی| تعویض طلایی حسینی جواب داد/مصاف پرسپولیس و آلومینیوم به وقت‌های اضافی کشیده شد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، تیم‌های آلومینیوم اراک و پرسپولیس در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی ساعت ۱۸:۱۵ در ورزشگاه امام خمینی اراک به مصاف هم رفتند و در پایان وقت‌های قانونی با تساوی ۲ بر ۲ به وقت‌های اضافه کشیده شد.

داور: امیر عرب براقی

اخطار: سروش رفیعی، محمد خدابنده‌لو و فرشاد فرجی، سید جلال حسینی(مربی) (پرسپولیس) عارف حاجی عیدی، امین جهان کهن و میلاد بدرقه (آلومینیوم)

گل‌ها: اوستون اورونوف (۱۱) و عیسی آل کثیر (۲۵) (پرسپولیس) ؛ مهدی لیموچی (۸۵) (آلومینیوم)

ترکیب آلومینیوم: احمد گوهری، احسان قهاری، مهدی لیموچی، امین جهان کهن، سیدمهران موسوی، یونس اکبرپور، بهروز نوروزی فرد (۷۸- شروین بزرگ)، عارف حاجی عیدی، محمدامین کاظمیان (۷۰- رضا جبیره)، میلاد بدرقه (۷۸- امیر نوری) و محمدمهدی لطفی.

ترکیب پرسپولیس: امیررضا رفیعی، محمدحسین کنعانی‌زادگان، گئورگی گولسیانی، عبدالکریم حسن، دانیال اسماعیلی‌فر، محمد خدابنده‌لو (۷۸- فرشاد فرجی)، مسعود ریگی، سروش رفیعی (۴۶- وحید امیری)، مهدی ترابی (۶۰- سینا اسدبیگی)، اوستون اورونوف و عیسی آل کثیر.

پرسپولیس در نیمه اول بازی حاکم مطلق زمین بود و توانست با گل‌های اوستون اورونوف و عیسی آل کثیر این نیمه را با نتیجه ۲ بر صفر به سود خود تمام کرد. در نیمه دوم آلومینیوم برای تلافی گل‌های خورده به آب و آتش زد و در نهایت مهدی لیموچی و شروین بزرگ گل‌های خورده را جبران کردند تا بازی به وقت‌های اضافی کشیده شود. 

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • خبر خوش برای پرسپولیس در آستانه دیدار با سپاهان
  • تساوی یوونتوس و میلان به ضرر بانوی پیر!
  • خلاصه بازی یوونتوس و آث میلان + فیلم
  • تساوی بزرگان در دربی ایتالیا/ زور یووه و میلان به هم نرسید
  • اضافه شدن ۱۹۵ کلاس درس به فضای آموزشی مسجدسلیمان
  • خبر خوب برای سپاهان پیش از بازی با پرسپولیس
  • دفاع متزلزل پرسپولیس پیش از جدال حساس با سپاهان
  • جدال نوراللهی و اینیستا برنده نداشت
  • جام حذفی| تعویض طلایی حسینی جواب داد/مصاف پرسپولیس و آلومینیوم به وقت‌های اضافی کشیده شد
  • ترکیب آلومینیوم برای مصاف حساس با پرسپولیس