Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار تهران با حضور در خانه شهید محسن فخری‌زاده با خانواده این دانشمند شهید هسته‌ای دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علیرضا زاکانی در اولین سالگرد شهادت دانشمند هسته‌ای محسن فخری زاده با حضور در خانه این شهید والا مقام با خانواده او دیدار و گفتگو کرد.

شهردار تهران با بیان این مطلب که فراق این شهید سعید برای همه سخت است، گفت: فراق شهید فخری زاده برای خانواده او غیر قابل تصور است، اما شرایط تا زمانی مشخص در دست انسان است و از جایی به بعد دیگر دست انسان نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



شهردار تهران با تاکید بر این نکته که تصور این حادثه (شهادت شهید فخری زاده) سخت و غیر قابل تصور است، افزود: زمانی که خداوند بخواهد و اراده کند تا فردی را بپذیرد او را به بهترین نحو می‌پذیرد و صبر آن را نیز می‌دهد.

زاکانی با اشاره به گوشه‌ای از خاطرات دوران دفاع مقدس ادامه داد: به یاد دارم در زمان جبهه نزدیک به ۱۵،۱۶ نفر از رزمندگان شهادت خود را پیش بینی کرده بودند و زمانی که در احوالات شرایط شهید فخری زاده دقت می‌شود او همانی است که به نقطه‌ای رسیده بود که دیگر برای او مَنیتی وجود نداشت.

او تصریح کرد: جامعه از یک سو به دلیل نبود و فقدان شهید فخری زاده دچار خسران می‌شود، اما به تعبیر دیگر او حی و حاضر است و خدمات این شهید به جامعه بعد از شهادت زیاد است و ان شاءالله با سید الشهدا محشور باشد و از نعمات الهی بهره ببرد و او نیز نیم نگاهی به ما داشته باشد.

بنا براعلام سایت شهر، علیرضا زاکانی با بیان این مطلب که عزت، افتخار و هویت خود را از این شهیدان می‌گیریم، گفت: جای شهید فخری زاده بسیار خالی و فقدان او سخت است، اما از جایی به بعد خدا فرد را می‌برد، زیرا عشق دو طرفه‌ای بین خدا و مخلوق شکل می‌گیرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: فخری زاده شهید فخری زاده دانشمند فخری زاده شهید فخری زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۹۹۴۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میزبانی استان کرمان از ۴ شهید گمنام در سالروز شهادت امام ششم

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان گفت: در روز شهادت امام صادق (ع)میزبان چهار شهید گمنام در کرمان، سیرجان، رفسنجان و جیرفت خواهیم بود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی استانداری، محمود مهدوی‌فرد در شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، اظهار کرد: برنامه‌ریزی‌های لازم برای گرامیداشت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر انجام شده است. وی با اشاره به اینکه تولیت شهدای گمنام به عهده بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس است، افزود: در روز شهادت امام صادق (ع) میزبان چهار شهید گمنام در کرمان، سیرجان، رفسنجان و جیرفت خواهیم بود. مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان بیان کرد: تا سال ۱۴۰۲ در مجموع پیکر ۳۲۲ شهید گمنام در ۱۴۵ یادمان در استان خاکسپاری و ۲۳۱ درخواست عمومی نیز جهت تدفین شهید گمنام دریافت شده است. کد خبر 748575

دیگر خبرها

  • قرارداد در چین؛ دلخوری در شورای شهر تهران/ چرا قرارداد زاکانی با چینی‌ها بحث‌برانگیز شد؟
  • جنجال عجیب در نشست شورای شهر تهران
  • آمادگی داریم برای رفع مشکلات اصفهان کنار مدیریت استان بایستیم
  • تلاش ۷ عضو شورای شهر تهران برای از حدنصاب انداختن جلسه شورا
  • میزبانی استان کرمان از ۴ شهید گمنام در سالروز شهادت امام ششم
  • ۲ شهید گمنام در مسجد مقدس جمکران خاکسپاری می شوند
  • دو شهید گمنام در مسجد مقدس جمکران خاکسپاری می شوند
  • گرامیداشت شهید جاویدالاثر احمد قلی قائدی در بن
  • ماموستا ملااحمد فخری منشأ خدمات بسیاری برای دین بود
  • یادواره سردار شهید سیدمعروف ایرانی در صومعه سرا