Web Analytics Made Easy - Statcounter

کوهسار رسولی‌تبار روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در همین راستا و در قالب ارسال پیام کوتاه به مشترکان پرمصرف استان، لزوم استفاده از کنتور هوشمند اطلاع‌ رسانی شده است.

وی اضافه کرد: به همه مشترکان خانگی و تجاری که بیش از الگوی مصرف تعیین شده (۲۸۰۰ کیلووات ساعت) در یکسال اخیر (از اول مهر ۱۳۹۹ تا ۳۱ شهریور ۱۴۰۰) مصرف برق داشته‌اند، کنتور آنها باید تعویض و تبدیل به کنتورهای هوشمند شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق کردستان افزود: وزارت نیرو در جدیدترین اقدام خود اعلام کرده مشترکانی که مصارف خانگی بیش از ۲۰۰ کیلووات ساعت در ماه های عادی و بیش از ۳۰۰ کیلووات ساعت در ماه های گرم (خرداد، تیر، مرداد و شهریور) دارند، برای تبدیل کنتورهای آنان به هوشمند، در این مرحله مورد هدف هستند.

رسولی‌تبار با اشاره به اینکه ضرورت استفاده از کنتور هوشمند برای مشترکان پرمصرف در راستای اجرای بند(د) تبصره ۱۵ قانون بودجه مصوبه تکلیفی مجلس شورای اسلامی به دولت است، گفت: بر این اساس به منظور اصلاح الگوی مصرف برق، دولت مکلف است از طریق شرکت های توزیع برق سراسر کشور نسبت به نصب شمارشگر هوشمند (کنتور) ساخت داخل برای مشترکان برق با اولویت مشترکان پرمصرف اقدام و هزینه مربوط را به صورت اقساط بلندمدت از مشترکان دریافت کند.

وی تاکید کرد: هوشمند سازی کنتور در واقع با هدف استفاده از فناوری‌های روز، افزایش بهره وری، سلامت اداری، کاهش تلفات و مباحث زیست محیطی است و اجرای این مصوبه در آینده نزدیک موجب افزایش ارائه خدمات بصورت غیرحضوری و رفاه مشترکان نیز خواهد شد.

مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق کردستان خواستار توجه مشترکان به استفاده بهینه از انرژی برق شد و ادامه داد: مشترکان در صورت ابهام در موضوع تعویض کنتور، می‌توانند به ادارات برق در شهرستان‌ها مراجعه و اطلاعات لازم را دریافت کنند.

در حال حاضر ۷۰۰ هزار مشترک در بخش‌های مختلف اداری، خانگی، تجاری، صنعتی و کشاورزی از خدمات شرکت برق کردستان بهره‌مند هستند.

برچسب‌ها کردستان انرژی برق سنندج وزارت نیرو

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کردستان انرژی برق سنندج کردستان انرژی برق سنندج وزارت نیرو مشترکان پرمصرف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۹۹۵۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلاهبرداری از مردم با ادعای صدور کارت هوشمند بیمه سلامت

پیرو برخی تماس‌های حاصله با تعدادی از شهروندان و درخواست مبالغی برای صدور کارت هوشمند بیمه سلامت، مرکز امور مشتریان سازمان بیمه سلامت ایران اعلام کرد که این سازمان برای ارائه خدمات به مردم از تماس تلفنی استفاده نمی‌کند و این موضوع کلاهبرداری است. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، اخیراً شاهد این هستیم که برخی افراد در تماس با شهروندان، خود را به عنوان کارگزار یک شرکت بیمه‌ معرفی و با ادعای صدور "کارت هوشمند بیمه سلامت" و اعلام شماره حساب، اقدام به دریافت مبالغی از مردم برای صدور این کارت می‌کنند. این افراد مدعی هستند که با خرید این کارت هوشمند، شهروندان می‌توانند از مزایا و تخفیفاتی در هنگام دریافت خدمات تشخیصی و درمانی بهره‌مند شوند.

در همین راستا خبرنگار تسنیم پیگیر این موضوع از بیمه سلامت شد و مرکز امور مشتریان و اطلاع رسانی سازمان بیمه سلامت ایران در اطلاعیه‌ای به تسنیم اعلام کرد: «برخی شرکت‌های سودجو به دنبال سوء استفاده از نام و عنوان بیمه سلامت در ارائه خدمات به بیمه شدگان این سازمان هستند، این درحالی است که سازمان بیمه سلامت هیچ ارتباطی با این شرکت‌ها نداشته و این سازمان به عنوان بزرگترین سازمان بیمه‌گر پایه سلامت کشور، هرگز برای بیمه‌کردن و ارائه خدمات دیگر با افراد از تماس تلفنی استفاده نمی‌کند بنابراین این امر با هدف سودجویی و کلاهبرداری انجام می‌گیرد.»

فعالیت سامانه نسخ الکترونیک "بیمه سلامت" پایدار شد

این اطلاعیه تأکید می‌کند که «شهروندان برای اطلاع از آخرین اخبار و آدرس دفاتر پیشخوان طرف قرارداد به سایت سازمان به نشانیihio.gov.ir مراجعه و یا با سامانه 1666 تماس حاصل کنند.»

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تجمع دانشگاهیان کردستانی در حمایت از خیزش دانشجویان آمریکا
  • دانش‌آموزان کردستانی در جشنواره سفیران سلامت درخشیدند
  • ۲۰ دوربین پلاک خوان برای نخستین بار در زابل نصب می‌شود
  • هشدار توانیر به مشترکان پرمصرف برق/ با استفاده از کولرگازی منتظر قبض نجومی باشید
  • کنترل هوشمند ترافیکی شهر زابل
  • کلاهبرداری از مردم با ادعای صدور کارت هوشمند بیمه سلامت
  • مسمومیت ۱۰ کردستانی بر اثر مصرف قارچ سمی
  • ◄ روش ابطال کارت هوشمند رانندگان کامیون اعلام شد+ سند
  • صرفه جویی ۸۰۰ هزار متر مکعب آب با انجام اقدامات حفاظتی در بافق و بهاباد 
  • کارخانه نوآوری اصفهان هوشمند راه‌اندازی می‌شود