Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین امیررحیمی روز دوشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا افزود: درآمدهای عمومی مصوب سال جاری استان هشت هزار ۶۵۹ میلیارد ریال است که از این مبلغ پنج هزار و ۹۷۹ میلیارد ریال تا پایان آبان ماه وصول شده است.

وی ادامه داد: وصول درآمد طی این مدت نسبت به درآمد مصوب بیش از سه درصد و نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۶۲ درصد افزایش داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل امور اقتصاد و درایی خراسان رضوی گفت: ۹۶ درصد درآمدهای عمومی استان از محل درآمدهای مالیاتی می‌باشد که میزان مصوب هشت ماه این درآمدها در استان پنج هزار و ۳۴۰ میلیارد ریال است که پنج هزار و ۷۵۴ میلیارد ریال وصول شده است.

درآمد دولت شامل وجوه مالیاتی و غیرمالیاتی است. درآمدهای غیرمالیاتی به درآمدهای حاصل از ارائه خدماتی گفته می‌شود که دستگاههای دولتی بر اساس قانون در ازای انجام آن، مجاز به دریافت بهای خدمات هستند که این نوع درآمد به حساب خزانه واریز می‌شود.

درآمد برخی خدمات انتظامی، ثبت اسناد، گمرک، جهاد کشاورزی، پزشکی قانونی، استاندارد، میراث فرهنگی، محیط زیست، فنی و حرفه‌ای، ثبت احوال، تعاون و کار، راه و شهرسازی، صنعت، معدن و انتقال خون از مصادیق درآمدهای غیرمالیاتی است.

نظام اداری دولت جمهوری اسلامی ایران در استان ۶ میلیون و ۸۷۰ هزار نفری خراسان رضوی شامل ۱۰۶ دستگاه اجرایی با ۱۵۲ هزار کارمند است.

برچسب‌ها معاونت درآمدهای مالیاتی سازمان امور مالیاتی سازمان امور مالیاتی کشور وزارت امور اقتصاد و دارایی مشهد مالیات

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان امور مالیاتی کشور وزارت امور اقتصاد و دارایی سازمان امور مالیاتی کشور وزارت امور اقتصاد و دارایی مشهد مالیات میلیارد ریال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۹۹۸۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت هزار و ۵۰۰ مسکن برای خانواده های کم درآمد مشهدی

      به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛  سید خلیل منبتی روز پنجشنبه در نشست مشترک شهرداران مناطق مشهد با مدیران بنیاد مسکن خراسان رضوی به ارائه گزارشی از اقدامات این نهاد در تأمین پروژه‎های مسکن از جمله نهضت ملی، مسکن محرومین و مسکن طلاب پرداخت.   وی گفت: هم اکنون در حاشیه شهر مشهد بیش از هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی برای محرومین و افراد کم‎ درآمد مانند مددجویان کمیته امداد امام(ره) و بهزیستی درحال ساخت است.   مدیر کل بنیاد مسکن خراسان رضوی ادامه داد: علاوه بر این عملیات عمرانی سه هزار و ۵۰۰ واحد دیگر نیز در سراسر استان در دستور کار قرار دارد که در تلاش هستیم تا با حداقل آورده، سرپرستان خانوار، خانه و سرپناهی برای آنان فراهم آید.   منبتی گفت: بنیاد مسکن در بحث کلانشهر مشهد طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی بسیاری را در شهرستانهای زیر ۵۰ هزار نفر، روستاها و بخشداری‌ها در دست اجرا دارد.    

دیگر خبرها

  • تمدید ارسال اظهارنامه مالیات ارزش افزوده تا ۱۲ اردیبهشت
  • افزایش ده درصدی مصرف برق در خراسان رضوی
  • ساخت هزار و ۵۰۰ مسکن برای خانواده های کم درآمد مشهدی
  • تامین ۹۸ درصد درآمدهای استان سمنان از درآمدهای مالیاتی
  • سفر جاده‌ای به خراسان رضوی ۱۷ درصد افزایش یافت
  • درآمدهای نفتی باعث ایجاد تورم می‌شود؟
  • افزایش ۴۱ درصدی مصوبات سفر رییس جمهور در حوزه آبرسانی گناباد
  • وصول ۱۱۰ هزار میلیارد تومان مالیات از ابربدهکاران
  • وصول ۱۱۰ هزار میلیارد تومان فرار مالیاتی در سال گذشته
  • ۳۶ هزار میلیارد ریال اعتبار مالیات بر ارزش افزوده در زنجان هزینه شد