Web Analytics Made Easy - Statcounter

«مجید مومنی» روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این افراد در قالب ۹ هزار و ۲۱۳ خانوار به مدت ۶ تا ۱۸ ماه از خدمات کمیته امداد بهره‌مند بوده‌اند.

وی اظهار داشت: ارایه خدمات موقت به مددجویان زیر پوشش بر اساس بند الف تبصره ۱۴ قانون بودجه انجام می‌شود و افرادی در شمول آن قرار دارند که شرایط دریافت عادی خدمات مستمر این نهاد حمایتی را ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مرکزی گفت: در این نوع پوشش حمایتی، خانوارهای یک نفره ۱۰۸ هزار و ۵۰۰ تومان، ۲ نفره ۲۱۵ هزار و ۵۰۰ تومان، سه نفره ۲۸۹ هزار تومان، چهار نفره ۳۸۴ هزار و ۵۰۰ تومان و پنج نفر به بالا از ۴۱۶ هزار و ۵۰۰ تومان افزایش یارانه‌ای برخوردار می‌شوند.

مومنی افزود: سن بالای ۵۰ سال، عائله مندی و وضعیت بد اقتصادی از شرایط پذیرش در این طرح حمایتی کمیته امداد امام خمینی (ره)است و فرد متقاضی پس از مراجعه مورد بررسی کارشناسی قرار می‌گیرد.

۸۳ هزار و ۶۵۸ نفر در قالب ۴۶ هزار و ۴۷۱ خانوار از خدمات کمیته امداد استان مرکزی بهره‌مند می‌شوند.

برچسب‌ها مستمری مددجویان اراک استان مرکزی کمیته امداد امام خمینی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مستمری مددجویان اراک استان مرکزی مستمری مددجویان اراک استان مرکزی کمیته امداد امام خمینی هزار و ۵۰۰ تومان استان مرکزی کمیته امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۹۹۸۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۵۰۰ کیسه آرد در بخش گافر و پارامون بشاگرد

ابراهیم ابراهیمی رئیس کمیته امداد سردشت بشاگرد گفت: ۵۰۰ کیسه آرد به ارزش بیش از ۵۰ میلیون تومان از محل کفارات جمع آوری شده در روز عید فطر امسال تهیه و بین مددجویان بخش گافر و پارامون توزیع شد.

وی افزود: اکنون هزار و ۶۵۰ خانوار در سردشت از خدمات حمایتی کمیته امداد بهره‌مند هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • توزیع ۵۰۰ کیسه آرد در بخش گافر و پارامون بشاگرد
  • جریمه دیرکرد بابت وام مددجویان کمیته امداد دریافت نمی شود
  • جریمه دیرکرد وام از مددجویان کمیته امداد دریافت نمی شود
  • پرداخت ۱۰۶ میلیارد تسهیلات به مددجویان کمیته امداد
  • سپرده‌گذاری۱۰ میلیون نفر در صندوق امداد ولایت/ عدم دریافت دیرکرد اقساط در این صندوق
  • ارتقای سطح سلامت روان اقشار کم‌برخوردار
  • افزایش ۳۰ درصدی مستمری مددجویان ایلام در سال جاری
  • پرداخت سه هزار و ۵۷۰ میلیارد ریال مستمری و کمک معیشت به مددجویان ایلامی
  • پرداخت ۳۵۷ میلیارد تومان کمک معیشت به مددجویان و نیازمندان ایلام
  • صدور حکم موقت علیه ضاربان داور دیدار لیگ ۲ تهران