Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، «سیدمسعود حسینی» روز دوشنبه در آیین تودیع و معارفه معاونان قدیم و جدید برنامه ریزی و توسعه منابع انسانی شهرداری همدان، اظهار داشت: تغییر در هر حوزه کاری و مدیریتی امری طبیعی است و این جابجایی‌های مدیریتی در راستای بهره مندی از توانمندی افراد با هدف پیشبرد اهداف درون و برون سازمانی انجام می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه برهمین اساس تغییر مدیران مجموعه مدیریت شهری هم امری طبیعی است، افزود: استفاده از تجربه مدیران گذشته و بکارگیری مدیران جوان، باانگیزه و پرانرژی رویکرد و برنامه اصلی در اعمال تغییرات مدیریتی شهرداری همدان است.

حسینی با قدردانی از تلاش و خدمت مجموعه مدیران شهرداری همدان، اظهار داشت: نقش و اثربخشی معاونت برنامه ریزی در بهبود و تسهیل فرایند کاری مدیریت شهری بسیار مهم است و تلاش برای تحقق اهداف و برنامه ها در حوزه های مالی(تامین اعتبار)، استفاده از فناوری های نوین و بروز و بهبود شرایط منابع و نیروهای انسانی از جمله انتظارات ویژه مجموعه از این معاون جدید برنامه ریزی و توسعه منابع انسانی است.

شهردار همدان افزود: بهره گیری از تجارب و برنامه‌های جدید برای پیشرفت طرح ها و پروژه های شهرداری بسیار مهم است و برهمین اساس تغییرات مدیریتی با درنظر گرفتن این مهم و با رویکرد استفاده از این تجربیات انجام خواهد شد.

معاون جدید برنامه ریزی و توسعه منابع انسانی شهرداری همدان نیز در این آیین گفت: رویکرد اصلی مدیریت شهری همدان در دوره جدید کار جهادی مبتنی بر عدالت محوری است.

«مجتبی حمزه رستگار» افزود: تلاش می کنیم با این رویکرد و سیاستگذاری های متناسب در حوزه برنامه ریزی شاهد تحولات موثر و قابل توجهی در حوزه خدمتم به مردم و همچنین مجموعه شهرداری باشیم.

به گزارش ایرنا، در این آیین از خدمات و تلاش های «مرتضی حضرت زاده» معاون سابق برنامه ریزی و توسعه منابع انسانی شهرداری همدان نیز تجلیل شد. 

شهردار همدان همچنین به تازگی «حامد جلیلوند»  و «حجت کریمی جاوید» را به عنوان شهرداران مناطق یک و ۲ شهر همدان منصوب کرده است.

برچسب‌ها شهرداری همدان شهر همدان مدیریت شهری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرداری همدان شهر همدان مدیریت شهری شهرداری همدان شهر همدان مدیریت شهری برنامه ریزی و توسعه منابع انسانی شهرداری همدان مدیریت شهری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۰۰۲۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشویق شدید نکونام، در دوران پسا خطیر! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، جواد نکونام واکنش غیرمنتظره‌ای به اخراج خطیر داشت. در شرایطی که انتظار می‌رفت نخستین صحبت‌های او درخصوص تغییرات مدیریتی در باشگاه استقلال به نشست خبری پیش از بازی با ذوب‌آهن موکول شود، اما این اتفاق رخ نداد و تنها ساعتی پس از اعلام این خبر، مصاحبه‌ای از او منتشر شد.

نکونام که به وضوح از اخراج خطیر و تغییرات مدیریتی در باشگاه استقلال راضی بود، اعلام کرد که اکنون باشگاه به ساحل آرامش رسیده و هواداران نیز امیدوارند که پس از مهیا شدن شرایط در این باشگاه، آنها بتوانند در پایان فصل، جام قهرمانی را بالای سر ببرند.

در حاشیه تمرین امروز استقلال که با حضور هواداران برگزار شد، آنها در بخش اعظم زمان برگزاری تمرین، به تشویق سرمربی تیم خود پرداخته و با سر دادن شعار "جواد لالیگایی"، اینگونه به حمایت از نکونام پرداختند تا مشخص شود در جنگ میان مدیریت و کادرفنی، هواداران سمت سرمربی را گرفته‌اند.

دیگر خبرها

  • ورمزیار: با جدایی خطیر، تیم به آرامش می‌رسد
  • به قاچاقچیان مواد مخدر رحم نمی‌کنیم
  • دادستان کل کشور: به قاچاقچیان مواد مخدر رحم نمی‌کنیم
  • دادگاه‌های صلح تا مهرماه ایجاد شوند/ لزوم کاهش پرونده‌های معوق
  • دادگاه‌های «صلح» تا مهرماه ایجاد شوند/ لزوم کاهش پرونده‌های معوق
  • تشویق شدید نکونام، در دوران پسا خطیر! (عکس)
  • هوشمند سازی در سند تحول جهت تسریع خدمت‌رسانی به مردم است
  • تسهیل خدمت‌رسانی به مردم با هوشمندسازی امور قضایی
  • دشمن درحال برنامه‌ریزی برای از بین بردن حجاب است
  • دشمن در حال برنامه ریزی برای از بین بردن عفاف و حجاب است