Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، سید مجید صدری درباره دلیل واریز نشدن مطالبات اعضای تیم پرسپولیس در روزهای اخیر اظهار داشت: به اعضای تیم وعده داده بودم تا بازی با صنعت نفت آبادان بخشی از مطالباتشان پرداخت شود، اما متاسفانه به واسطه مشکلاتی که بر سر راه عقد قرارداد با کارگزار پیش آمد، میسر نشد که از این بابت از مربیان و بازیکنان تیم و هواداران عذرخواهی می‌شود ولی به یاری خدا این موارد در روزهای آینده محقق خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در این ارتباط اقدامات لازم در حال انجام است تا مبلغ مورد نظر به حساب بازیکنان و مربیان واریز شود. همچنین با رفع مشکلات در روزهای آینده قرارداد با کارگزار مورد نظر باشگاه را به امضا رسانده و اجرایی خواهیم کرد. ما به دنبال کارگزار بودیم و باشگاه باید درآمد داشته باشد تا بتواند مطالبات را پرداخت کند و تمام تلاش‌مان را می‌کنیم که این کار را انجام دهیم.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در ادامه گفت و گو با سایت این باشگاه تاکید کرد: همانطور که همه می‌دانند ما میراث‌دار بدهی‌های دوره‌های گذشته هستیم و این مشکلات، گرفتاری‌هایی را برای باشگاه بوجود آورده است اما تمام این مسایل مانع کار ما نمی‌شود و تمام تلاش ما این است که تیم بدون مشکل و با آرامش به رقابت با حریفان برود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: استوری بازیکنان پرسپولیس مجید صدری سرپرست باشگاه پرسپولیس پرسپولیس و نفت مسجد سلیمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۰۰۲۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلایه‌های بازیکنان از سرپرست جدید باشگاه استقلال

آفتاب‌‌نیوز :

همین هفته گذشته بود که هلدینگ خلیج فارس ۱۵ درصد از مطالبات اعضای تیم استقلال را پرداخت کرد، ولی با حضور فرشید سمیعی سرپرست جدید باشگاه استقلال، بازیکنان این تیم همچنان به ارقام دریافتی معترض هستند.

با واریز ۱۵ درصد رقم دریافتی استقلالی‌ها در این فصل به ۴۵ تا ۵۰ درصد رسیده و در فاصله ۵ هفته تا پایان بازی‌ها اعضای این تیم ۵۰درصد از قرارداد این فصل خود را هنوز دریافت نکرده اند.

این در حالی است که برخی بازیکنان این تیم بابت فصل گذشته نیز ۴۰ تا ۵۰ درصد قرارداد خود را نگرفته اند و به همین دلیل وقتی سمیعی روز ۵شنبه در تمرین استقلال حاضر شد بازیکنان حسابی از وی گلایه کرده و اعلام کردند نامه رضایت از دریافت مطالبات برای ارائه به کنفدراسیون فوتبال آسیا را امضا نخواهند کرد.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • اوکراین ناتوان در پرداخت بدهی خارجی
  • پایان انتظار تسویه دولت با فروشندگان طرح کالابرگ به زودی
  • دهقان کیا: دولت و مجلس به دنبال حال خوب برای بازنشستگان تأمین اجتماعی نیستند/ حال خوب با پرداخت بدهی دولت به تامین اجتماعی
  • صبر طلبکاران اوکراین تمام شد
  • پرداخت بیش از ۲۰ هزار میلیارد ریال از مطالبات کادر درمان فارس
  • گلایه‌های بازیکنان از سرپرست جدید باشگاه استقلال
  • معاون شهردار تهران: قرارداد چین ابهامی ندارد و باعث افتخار است
  • بدهی‌های آب و فاضلاب استان بوشهر پرداخت شد
  • اعلام زمان برگزاری دومین حراج سکه در ۱۴۰۳ | جزئیات و نحوه واریز وجه
  • کارگران شهرداری رودبار به عدم تحقق مطالبات خود اعتراض دارند