Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-05-05@14:17:57 GMT

حمایت راموس از پیروزی مسی در رقابت توپ طلا

تاریخ انتشار: ۸ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۰۰۳۶۴

مدافع پاری سن ژرمن از پیروزی هم تیمی اش در رقابت توپ طلا حمایت کرد.

سرخیو راموس می گوید امیدوار است لیونل مسی جایزه توپ طلا را با خود به خانه بیاورد.

به گزارش طرفداری و به نقل از ESPN، مراسم توپ طلا در حالی امشب برگزار می شود که تمام فوتبالدوستان منتظر اعلام نام برنده معتبرترین جایزه فردی دنیای فوتبال هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این میان از لیونل مسی به عنوان یکی از جدی ترین نامزدهای این جایزه نام برده می شود و حال سرخیو راموس، رقیب گذشته و هم تیمی فعلی لیونل مسی در پاری سن ژرمن می گوید امیدوار است این ستاره آرژانتینی یک بار دیگر برنده این جایزه شود. 

راموس که روز گذشته برای اولین بار در کنار مسی در ترکیب پاری سن ژرمن به میدان رفت، در این باره به ESPN گفت: 

بله قطعا امیدوارم او برنده شود. قطعا از هم تیمی ام حمایت می کنم. تمام شانس های دنیا را در این مسیر برای او می خواهم. مسی در فرم خوبی است و فکر می کنم از آن دست بازیکنانی محسوب می شود که واقعا تفاوت را رقم می زند. او بازیکنی استثنایی است و داشتن او در تیم یک مزیت محسوب می شود. فکر می کنم اندک اندک هر یک از ما کیفیت های مان را به تیم اضافه می کنیم و پاری سن ژرمن از قبل هم بزرگتر می شود و می تواند به چیزهایی که ما می خواهیم برسد.

در صورتی که مسی امشب برنده توپ طلا شود، به رکورد استثنایی 7 بار پیروزی در این مراسم می رسد و دست نیافتنی تر از گذشته خواهد شد. 

اخبار داغ 

عکس ساپورت شیشه ای ماهور الوند در خیابان از دست دادن دو موقعیت گلزنی پیاپی توسط نیمار و لیونل مسی در دیدار پاری سن ژرمن مقابل سن اتین / فیلم انتشار ترکیب استقلال 27 ساعت قبل از بازی؛ لو رفت یا گمانه زنی است؟ سردبیر فرانس فوتبال: تنها انگیزه رونالدو این است که نسبت به مسی توپ طلاهای بیشتری داشته باشد استوری مشترک بازیکنان پرسپولیس در واکنش به مشکلات مالی: این عدالت نیست؛ سکوت تا کِی؟

منبع: طرفداری

کلیدواژه: پاری سن ژرمن لیونل مسی توپ طلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۰۰۳۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لوکاس هرناندز رباط پاره کرد

مدافع پاری سن ژرمن و تیم ملی فوتبال فرانسه به خاطر آسیب دیدگی در دیدار برابر بوروسیا دورتموند تا زمستان نمی تواند به میدان برود. 

همچنانکه پیش بینی می‌شد آسیب دیدگی لوکاس هرناندز جدی است.

این بازیکن سرشناس فرانسوی در دیدار پاری سن ژرمن برابر بوروسیا دورتموند به عنوان بازیکن جایگزین وارد زمین شد، اما به علت مصدومیت نتوانست به بازی ادامه دهد.

به نوشته اسپورت و رسانه‌های فرانسوی آسیب دیدگی هرناندز از ناحیه رباط صلیبی است و به این ترتیب او تا پایان سال ۲۰۲۴ نمی‌تواند به میدان رود تا نه تنها پاری سن ژرمن در ادامه لیگ قهرمانان اروپا بلکه تیم ملی فوتبال فرانسه یکی از بازیکنان کلیدی خود را در یورو از دست دهد.

جدال رفت پاری سن ژرمن و بوروسیا دورتموند با یک گل به سود نماینده آلمان به پایان رسید تا پاریسی‌ها کار سختی در بازی برگشت داشته باشند.

منبع: ایسنا

tags # فوتبال سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • دنیله اورساتو داور جدال برگشت پاری سن ژرمن و دورتموند
  • رئال مادرید برای امضای قرارداد با کیلیان ام باپه آماده می‌شود
  • با نماد برج ایفل؛ طرح لو رفته از پیراهن دوم پاری سن ژرمن برای فصل 25-2024 / عکس
  • ادین ترزیچ: پیروزی مقابل پاری سن ژرمن به ما اجازه می‌دهد تا به برخی از بازیکنان مقابل آگزبورگ استراحت بدهیم
  • دلداری جالب تئو: این امتحان زندگی است، برادر!
  • ژاوی بدل خودش را به بارسلونا می‌آورد!
  • برتری 1-0 دورتموند مقابل پاری سن ژرمن به روایت کارتون / فیلم
  • امباپه در آستانه خرید خانه راموس در مادرید
  • لوکاس هرناندز رباط پاره کرد
  • کامنت وینیسیوس جونیور برای جیدون سانچو؛ عجب بازیکنی! / عکس