Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه زندگی: یکی از فرزندان آیت الله بهجت می گوید:هر بار بچه هایم را راهی مدرسه می کردم پدرم این دعا را پشت سرشان سه مرتبه می خواند تا از بلا،مریضی و گرفتاری درامان باشند.

ایت‌الله ری شهری نیز می فرمایند: بیشترین دعایی که ایت الله بهجت جهت حفظ از بلا و گرفتاری به آن سفارش می کرد همین دعا بود.

سید حسن نصرالله در یکی از مصاحبه های خود گفته است: آیت الله بهجت برایم پیغامی فرستاد و فرمود صبح و شب سه مرتبه به این دعا مداومت داشته باشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نمی دانستم چرا آقای بهجت این نکته را به من گفتند تا اینکه چند روز بعد اسرائیلی ها محل اقامتم را بمباران کردند و من جان سالم از آن معرکه به در بردم.آنجا بود که دلیل سفارش آیت الله بهجت به این دعا را فهمیدم.

همچنین امام صادق در رابطه با اهمیت این دعا می فرمایند: پدرم به من سفارش کرد صبح و شب سه مرتبه به آن مداومت کنم تا از جمیع بلا و گرفتاری ها در امان بمانم و گفت حواست باشد این دعا دست نا اهلان نیفتد.

مرحوم شیخ کلینی در کتاب کافی آن را اینطور آورده : اللَّهُمَّ اجْعَلْنِی فِی دِرْعِکَ الْحَصِینَةِ الَّتِی تَجْعَلُ فِیهَا مَنْ تُرِیدُ

خداوندا! من را در آن پوششى که از هر بلا و آفتى حفظ مى‏ کند و هر کسى را که بخواهى در آن قرار مى ‏دهى، قرار بده

 

 


 

انتهای پیام/ 

منبع: فارس

کلیدواژه: دعا آیت الله بهجت مدرسه آیت الله بهجت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۰۰۵۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همه فرزندان من... + فیلم

مادری با پسرش که در شبه گورستانی دسته‌جمعی در حیاط بیمارستان ناصر شهر خان یونس پیدا شده است، وداع می‌کند...

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • زمینه‌سازان شهادت امام حسین (ع)
  • سیتیزن‌ها در یک قدمی صدر / دی‌زربی در خانه گلباران شد!
  • (ویدئو) آهنگ عاشقانه‌ای که منوچهر هادی برای دخترش خواند
  • فضیلت‌گرایی اخلاق توحیدی برترین مرتبه اخلاق است
  • همه فرزندان من... + فیلم
  • ماجرای طعم شیرین آخرین دعای کمیل شهید زین الدین
  • سفیر روسیه کمک تسلیحاتی آمریکا به اوکراین را مضحک خواند
  • ایران مفاد بیانیه مشترک سفر امیر کویت به اردن را درباره میدان آرش مردود خواند
  • در شش ماه گذشته در یک جنگ دو مرتبه شکست اطلاعاتی خوردیم + فیلم
  • کامنت عجیب سیاوش یزدانی زیر پست الهلال با ایموجی خنده! + عکس