Web Analytics Made Easy - Statcounter

ناصر مقدسی رییس روابط عمومی شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه ارومیه در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان از  ارومیه،  گفت: تعداد 76 باب جایگاه عرضه سوخت CNG در مرکز وشهرهای شمال استان آذربایجان غربی در حال فعالیت می باشد که بااستاندارد سازی جایگاههای CNG محیط امنی برای شهروندان عزیز فراهم شده است.

مقدسی گفت: بازرسی ادواری جایگاههای CNG که شرایط ایمن را برای شهروندان فراهم می سازد طبق استانداردهای ملی ایران به شماره 12054و7829 همه ساله با همکاری وتعامل دوجانبه با اداره کل استاندارد انجام می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس روابط عمومی شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه ارومیه یاد آور شد: مصرف روزانه گاز طبیعی در منطقه ارومیه که شامل مرکز وشهرستانهای شمالی استان است بالغ بر900هزار مترمکعب است که بابالا رفتن تعدادخودروهای دوگانه سوز ، مصرف سوخت پاک رو به افزایش است.

وی ادامه داد: فشار جریان گاز در دیسپنسرهای (نازل) موجود در جایگاهها برابر با 200بار معادل 3هزار PSI می باشد که این مقدار در مقایسه با فشار جریان گاز طبیعی در منازل 12هزار برابر بیشتر است و این مهم،ضرورت رعایت مقررات ایمنی را دوچندان می کند.

این مقام مسئول تصریح کرد:با توجه به حساسیت و درصدبالای ایجاد حادثه در جایگاههای CNG، شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ارومیه تمهیدات و اقدامات لازم در رابطه با ایمنی و استانداردسازی را امری مهم وحائز اهمیت دانسته و بصورت مستمر نظارت های لازم را انجام می دهد.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شرکت نفت منطقه ارومیه جایگاههای CNG

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۰۱۱۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه واحد تولیدی فرآورده خوراک دام و طیور در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز چهارمحال وبختیاری، مدیر کل استاندارد استان  از پرداخت جزای نقدی یک واحد تولیدی فرآورده خوراک آماده دام، طیور و آبزیان در چهارمحال و بختیاری خبر داد.
پژوهش افزود: بر اساس رای صادره توسط دادگاه کیفری در فروردین امسال، یک واحد تولیدی فرآورده خوراک آماده دام، طیور و آبزیان به دلیل تولید کالای بدون علامت استاندارد به پرداخت یک میلیارد و یکصد میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.
مدیرکل استاندارد چهارمحال و بختیاری افزود: به استناد ماده ۴۰ قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد، تولید کالا و ارائه خدمات مشمول مقررات استاندارد اجباری، بدون دریافت پروانه کاربرد علامت استاندارد ایران و یا تاییدیه آن جرم محسوب می‌شود و مرتکبان به مجازات‌های تعیین شده با حکم دادگاه محکوم می‌شوند.

دیگر خبرها

  • منطقه آزاد ارس در ارزیابی مناطق آزاد کشور در رتبه نخست ایستاد
  • اجرای رسمی طرح باک پُر از روز شنبه در مرز رسمی پرویزخان
  • صادرات خدمات فنی و مهندسی با هدف خنثی‌سازی تحریم‌ها افزایش یافت
  • کارگران رکن اصلی جهش تولید
  • استان قزوین رتبه نخست توسعه اقتصاد دانش بنیان کشور
  • واریز ۷۰۰۰ میلیارد ریال به خزانه از محل فروش مرزی فرآورده‌های سوختی در خراسان جنوبی
  • جریمه واحد تولیدی فرآورده خوراک دام و طیور در چهارمحال و بختیاری
  • رتبه نخست ایران در پیوند کلیه در خاورمیانه
  • فروش ۷ هزار میلیارد ریالی فرآورده‌های نفتی در خراسان جنوبی
  • قهر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی سبزوار به ضرر بردسکن است