Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، مصطفی حیدری، مدیر اداره صنعت، معدن و تجارت اسدآباد گفت: از این تعداد واحد نانوایی سطح شهرستان ۲۲ واحد، نانوایی‌های سنگکی و بربری بوده که تمامی این واحد‌ها آزاد پز هستند.

وی با اشاره به افزایش قیمت انواع نان از روز شنبه در شهرستان اسدآباد، بیان کرد: با توجه به آزاد پز بودن نانوایی‌های سنگکی و بربری شهرستان در حال حاضر قیمت نان سنگکی از ۱۳۰۰ به ۲۰۰۰ و قیمت نان بربری از ۱۲۵۰ تومان به ۱۶۰۰ تومان افزایش یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حیدری با بیان اینکه از ۱۲۰ واحد نانوایی در حال فعالیت سطح شهرستان تعداد ۷۰ واحد شهری و ۵۰ واحد روستایی است، اضافه کرد: چند سال پیش در شهرستان اسدآباد قرار بر آن شد که واحد‌های نان لواش سطح شهرستان بخشی به آزادپز و بخشی به دولتی تقسیم شوند که با توجه به اینکه قوت قالب مردم اسدآباد نان است تمامی واحد‌های نانوایی لواش به صورت واحد‌های نانوایی دولتی و واحد‌های نانوایی سنگکی به واحد‌های آزادپز تقسیم شدند.

او با اشاره به افزایش قیمت نان پیرو مصوبه کارگروه آرد و نان استان از روز شنبه بیان کرد: در حال حاضر با افزایش قیمت نان در شهرستان نان تافتون به ۹۰۰ تومان و نان لواش به ۴۵۰ تومان افزایش پیدا کرد.

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نانوایی قیمت واحد های نان قیمت نان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۰۱۶۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت افزایش سهمیه آرد در فصل گردشگری سراب

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی علی جهانی در جلسه کارگروه آرد و نان سراب با اشاره به گلایه و نگرانی اهالی در مورد کمبود نان و صف‌های طولانی در فصل گردشگری نقص سامانه نانینو در کاهش خودسرانه سهمیه آرد نانوایی‌های بدون تخلف را مهمترین مشکلات نانوایان عنوان کرد.

وی افزود: واحد‌های نانوایی برای خرید ماشین آلات پیشرفته برای ارتقا و رعایت موارد بهداشتی نیازمند تسهیلات کم بهره بانکی هستند.

در این مراسم بمناسبت روز ملی گندم و نان از گندمکاران و نانوایان نمونه تجلیل شد.

 

دیگر خبرها

  • کاهش سهمیه سوخت تراکتورداران مهمترین دغدغه کشاورزان اسدآبادی
  • نظم درساعت فعالیت نانوایی ها‌ی بهاباد رعایت شود
  • انتظار جامعه از روانشناسان و مشاوران تشخیص درست مسائل هویتی است
  • مصوبات کمیسیون اصل نود در حوزه قیمت‌گذاری آرد و نان
  • ضرورت افزایش سهمیه آرد در فصل گردشگری سراب
  • بهره برداری از ۶ واحد نان کامل در ایلام
  • ◄ تـامـلی بر موضوع آزاد سـازی نرخ بلیت هواپیما باتوجه به تـجربه دیگر کشـورها
  • مصوبات کمیسیون اصل نود در حوزه قیمت‌گذاری صحیح آرد و نان
  • امضای تفاهم‌نامه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد و دادگستری شاهرود
  • هشت هزار و ۴۱۳ تن برنج و شکر به نرخ دولتی در لرستان توزیع شد