Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا؛ «زهرا شیدایی» تکواندوکار وزن ۵۷- کیلوگرم کشورمان که موفق شد در مسابقات آزاد قهرمانی جهان ریاض بر سکوی قهرمانی قرار بگیرد، اظهار داشت: خدا را شکر بعد از یک مدت طولانی که از مسابقات دور بودم و آسیب دیدگی‌ داشتم، با کسب مدال طلا در این رقابت‌ها نتیجه زحماتم را گرفتم و بازگشت خوبی داشتم.

وی افزود: با توجه به اینکه مسابقات دارای امتیاز بالایی در رنکینگ المپیکی بود؛ سطح فنی بالایی را شاهد بودیم و بیشتر المپین‌ها و تکواندوکارانی که در المپیک مدال داشتند در این رقابت‌ شرکت کرده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شیدایی با اشاره به رقیبانش در این مسابقات گفت: حریفان قدرتمندی را شکست دادم و در مبارزه دوم مقابل هوگوپوش با تجربه کرواسی که مدال برنز جهانی را در کارنامه داشت مبارزه کردم که توانستم برابر این تکواندوکار به برتری برسم و بعد از آن هم با از پیش رو برداشتن حریفان توانستم به مدال طلا برسم. رقبای سختی را شکست دادم و همه حریفانم عنوان دار بودند اما خدا را شکر توانستم موفق عمل کنم.

وی در پایان گفت: با ۴۰ امتیازی که در این رقابت‌ها کسب کردم جایگاه خوبی در رنکینگ فدراسیون جهانی پیدا می‌کنم اما برای راهیابی به مسابقات گرندپری باید در رویدادهای دیگر هم مدال بدست آوردم تا با جمع آوری امتیاز بتوانم به هدف نهایی خود یعنی بازی‌های المپیک برسم.

برچسب‌ها فدراسیون تکواندو مسابقات جهانی تكواندو ریاض

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فدراسیون تکواندو مسابقات جهانی تكواندو ریاض فدراسیون تکواندو مسابقات جهانی تكواندو ریاض

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۰۱۶۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طیبی: امیدوارم فوتسال ایران در جام جهانی اتفاقات خوبی را رقم بزند

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های ملی فوتسال ایران و تایلند در دیدار نهایی مسابقات جام ملت‌های ۲۰۲۴ آسیا امروز یکشنبه از ساعت ۱۴:۳۰ به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری ۴ بر یک به سود ایران به پایان رسید تا ایران برای بار سیزدهم بر بام قاره آسیا بایستد. تیم ملی ایران همچنین جواز حضور در جام جهانی ۲۰۲۴ فوتسال را که در کشور ازبکستان برگزار خواهد شد، کسب کرد.

حسین طیبی لژیونر ایرانی تیم فوتسال پالما اسپانیا که این مسابقات را به دلیل مصدومیت از دست داد پس از این قهرمانی گفت: در دیداری در لیگ اسپانیا دچار مصدومیت شدم و نتوانستم در این بازی‌ها شرکت کنم.

ما قبلاً تجربه شکست دادن تیم‌های بزرگ را داشتیم و امیدوارم با حمایت مسؤولین بتوانیم اتفاقات خوبی در جام جهانی رقم بزنیم.

کد خبر 6091245

دیگر خبرها

  • مبارزه کاراته‌کاران خراسان رضوی در مسابقات آسیای مرکزی
  • بازگشت پاراتکواندو به فدراسیون تکواندو با شروع تمرینات
  • طلایی شدن بانوی تیرانداز خراسان رضوی
  • بوفون: در یک قدمی بارسلونا بودم؛ هدفم از بازگشت به یوونتوس، قهرمانی در لیگ قهرمانان بود
  • اعتماد دوباره به‌ یوشیدا و بازگشت چامیزو
  • برای رسیدن به طلای آسیا برنامه داشتم/ اسپانسر دارم اما کافی نیست
  • یک امتیاز، نتیجه رقابت نمایندگان کهگیلویه و بویراحمد با حریفان در مسابقات هندبال کشور
  • طیبی: امیدوارم فوتسال ایران در جام جهانی اتفاقات خوبی را رقم بزند
  • کمیته ملی المپیک قهرمانی تیم ملی فوتسال را تبریک گفت
  • ایران در سید اول جام جهانی فوتسال