Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- رییس اداره بنادر و دریانوردی قشم گفت: اسکله‌ مسافری شهید ذاکری قشم به دلیل شرایط نامساعد جوی و دریای مواج تا اطلاع بعدی تعطیل شد. - اخبار استانها -

علی اشتری روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قشم اظهار داشت: در این راستا فعالیت شناورهای مسافری در اسکله شهید ذاکری به بندرعباس، جزایر هرمز و لارک  متوقف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: هم اکنون بادهای جنوب شرقی با سرعت 24 نات باعث مواج شدن دریا شده است‌ ارتفاع موج دریا در تنگه هرمز به چهار پا و وسعت دید به 2 کیلومتر رسیده است.

رییس اداره بنادر و دریانوردی قشم تصریح کرد:مناطق دریایی شرق و مرکز تنگه هرمز شامل بندرعباس، شمال قشم، درگهان، هرمز و لارک تحت تأثیر این سامانه قرار دارند.

وی افزود : سرعت باد در دریای جنوب و غرب قشم، باسعیدو و نیز وضعیت به همین ترتیب خواهد بود.

اشتری ادامه داد: وضعیت دریا به صورت مستمر پایش می‌شود و در صورت احراز شرایط جوی بلافاصله بندر شهید ذاکری بازگشایی می‌شود و تردد لندینگ کرافت‌ها در مسیر بنادر پهل و لافت بدون اخلال در حال انجام است.

هشت اسکله گردشگری در مناطق شیب دراز، کندالو، هنگام، لافت، گورزین، سهیلی، طبل و گوران شهرستان قشم فعالیت می‌کنند. این شهرستان 19 اسکله مسافری، تجاری و گردشگری دارد.

شرایط نامساعد جوی و بارش باران اسکله شهید حقانی بندرعباس را تعطیل کردپهلوگیری 52 فروند کشتی کالای اساسی ‌در بندر شهید رجایی/ 590 هزار تن کالا در نوبت تخلیه

انتهای پیام/ ت

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۰۱۷۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکمیل اسکله رو- رو امیرآباد ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار می خواهد

یوسف نوری در گفت وگو با خبرنگار مهر با اشاره به ارسال نامه‌ای برای وزیر راه و شهرسازی مبنی بر تسریع در صدور ترک تشریفات برای اسکله رو - رو ریلی امیرآباد گفت: ساخت اسکله رو رو بندر امیرآباد از مصوبات سفر اول ریاست جمهوری است.

وی پیشرفت این پروژه را در حال حاضر ۷۷ درصد بیان کرد و گفت: این پروژه با این میزان پیشرفت و جذب ۲۵۰ میلیارد تومانی به دلیل تعلل پیمانکار دچار وقفه شده است و تأخیر در انتخاب پیمانکار جدید پروژه و روند آن را با تأخیر مواجه کرده است.

وی ادامه داد: با توجه به درپیش رو بودن سفر دوم ریاست جمهوری به استان مازندران و اهمیت اجرای این پروژه در تحقق کریدور شمال - جنوب و فعال سازی دیپلماسی اقتصادی با کشورهای اتحادیه اوراسیا لازم است نسبت به ترک تشریفات برای اسکله رورو اقدام شود.

استاندار مازندران اعتبار مورد نیاز برای تکمیل پروژه را ۷۰۰ میلیارد تومان اعلام کرد.

کد خبر 6098560

دیگر خبرها

  • ۱۵۴ همت در پروژه های بندری سرمایه گذاری می شود
  • بیش از ۲۳۹ هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری غیردولتی در بنادر کشور تحقق یافت
  • توقیف ۴۴ هزار تُن روغن غیرقابل مصرف‌ در بندر شهید رجایی
  • تکمیل اسکله رو- رو امیرآباد ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار می خواهد
  • اژه‌ای: وضع بنادر و انبار گمرکات با نقطه مطلوب فاصله دارند
  • با نقطه مطلوب وضعیت بنادر ،‌گمرکات و انبارها فاصله داریم
  • وضعیت بنادر، گمرکات و انبارهای «تملیکی» و «توقیفی» بهتر شده است
  • استمرار جنایات سبعانه رژیم غاصب صهیونیستی در غزه
  • بندر گوگسر آخرین بندرگاه هرمزگان در دریای عمان
  • بندر شهید بهشتی ـ چابهار