Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، سید جواد هاشمی روز دوشنبه درحاشیه بازدید از ساختمان طرح در دست اجرای خانه مطبوعات استان کهگیلویه و بویراحمد ، پیشرفت فیزیکی ۷۰درصدی طرح را رضایتبخش خواند و اظهار داشت: کمتر پروژه ای در استان وجود دارد که با این مدت کم به وضعیت فعلی برسد.

هاشمی ابراز داشت: با توجه به اهمیت مسائل فرهنگی و نقش رسانه به عنوان استوانه و شاهرگ حیاتی میان مردم و بدنه اجرایی دولت تمام تلاش های لازم را برای اتمام این طرح مهم فرهنگی خواهم داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: پیگیری و رایزنی های های لازم برای تخصیص اعتبار تکمیلی با استاندار انجام خواهد شد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کهگیلویه و بویراحمد با اعلام گزارشی از وضعیت پروژه ،گفت: این طرح در زمان استاندار وقت کهگیلویه و بویراحمد در سال گذشته با اعتبار ۵۰۰ میلیون تومان آغاز شد.

علی شهابی نسب افزود: سال گذشته ۳۰۰ میلیون تومان تخصیص نقد به این پروژه اختصاص یافت.

وی ادامه داد: امسال هم با دیوار کناری آن ۶۵۰ میلیون تومان اعتبار دارد که این مبلغ هم ۱۰۰ درصد تخصیص داده شده است.

شهابی نسب تاکید کرد: تنها پروژه ای که در استان در کوتاه ترین زمان ممکن به این مرحله رسیده ساختمان خانه مطبوعات استان بوده است.

وی ابراز داشت: به این پروژه توجه ویژه ای شده و تلاش شد در کمترین زمان به این مرحله برسد تا هدیه ای به خبرنگاران باشد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کهگیلویه و بویراحمد گفت: تاکنون یک میلیارد تومان برای این پروژه تخصیص ۱۰۰ درصد یافته است.

شهابی نسب  با اشاره به زیربنای ۲۵۰متر مربعی این پروژه اظهار داشت: اعتبارات امسال ۱۰۰ درصد تخصیص یافته و چنانچه روزنه ای باشد کمک خواهیم کرد تا پروژه هر چه سریع تر تحویل خبرنگاران داده شود.

همچنین محمد علی پیر سبزی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد در این بازدید ضمن تشریح وضعیت پروژه از آغاز تاکنون، خواستار مساعدت لازم برای اتمام این پروژه شد.

ساختمان خانه مطبوعات کهگیلویه و بویراحمد در هفدهم خرداد ماه سال گذشته با حضور حسین کلانتری استاندار وقت کهگیلویه و بویراحمد کلنگ زنی شد و مقرر شده بود که در پایان سال ۹۹ این پروژه به عنوان هدیه دولت به خبرنگاران استان تحویل داده شود.

برچسب‌ها کهگیلویه و بویراحمد یاسوج خانه مطبوعات و رسانه های کشور

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کهگیلویه و بویراحمد یاسوج خانه مطبوعات و رسانه های کشور کهگیلویه و بویراحمد یاسوج خانه مطبوعات و رسانه های کشور کهگیلویه و بویراحمد خانه مطبوعات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۰۱۹۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معاون استاندار قم بر افزایش مبادلات تجاری با روسیه تاکید کرد

به گزارش خبرگزاری مهر، الدر بوتائف نایب رییس اتاق بازرگانی جمهوری داغستان روسیه با حضور در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ از غرفه استان قم بازدید و با سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم دیدار کرد.

سیداکبر غلامیان سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم در این دیدار بر افزایش تعاملات تجاری ایران به ویژه استان قم با روسیه تاکید کرد.

وی در ادامه گفت: روسیه به عنوان کشور دوست و همسایه ما، مقصد خوبی برای صادرات استان قم محسوب می‌شود و می‌توانیم با افزایش تعاملات خود ظرفیت‌های صادراتی این استان را بیشتر معرفی کنیم.

نایب رییس اتاق بازرگانی جمهوری داغستان روسیه نیز در این دیدار با اشاره به استقبال شهروندان روسی از کالاهای ایرانی، عنوان کرد: کالاهای ایرانی از کیفیت خوبی برخوردار هستند و این موضوع باعث استقبال شهروندان ما در سراسر این کشور شده است.

بوتائف بیان کرد: ما به دنبال افزایش تعامل با ایران و قم هستیم و می‌توانیم ظرفیت‌های صادراتی قم در حوزه‌های مختلف را بیشتر در کشورمان معرفی کنیم.

کد خبر 6090466

دیگر خبرها

  • تامین ۵ هزار میلیارد ریال برای تکمیل ۶۱ طرح آبرسانی کهگیلویه و بویراحمد
  • عملیات وعده صادق نشات گرفته از فرهنگ ایثار و شهادت است
  • با احداث سد آبریز، زنان و دختران کهگیلویه برای گوجه چینی به دیگر استانها نخواهند رفت
  • حرکت به سمت قله و پیشرفت/ کشور وقت آزمون و خطا ندارد
  • حرکت به سمت قله و پیشرفت/ کشور وقت آزمون خطا ندارد
  • فاز اول پروژه جاده مرزی آستارا با پیشرفت فیزیکی ۷۵ درصد در حال تکمیل است
  • وعده معاون رئیس جمهور برای تکمیل خط انتقال آب شهرستان بهمئی
  • ۱۵۰ میلیون تومان هزینه هر سورتی پرواز بالگرد اورژانس
  • استاندار البرز از پروژه ادامه بلوار ماهان بازدید کرد
  • معاون استاندار قم بر افزایش مبادلات تجاری با روسیه تاکید کرد