Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، «الساندرا کمپدلی» به عنوان گزینه نخست هدایت تیم ملی والیبال زنان ایران انتخاب شده است. او متولد سال ۱۹۷۴ در کشور ایتالیا است و تحصیلات دانشگاهی خود را در رشته تربیت بدنی در سال ۱۹۹۷ با درجه کارشناسی و رشته علوم و تکنیک‌های ورزشی در سال ۲۰۰۹ با درجه کارشناسی ارشد هر ۲ در دانشگاه ورونا به پایان رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مربی همچنین دارای گواهینامه آموزش استثنائی و گواهینامه تربیت بدنی از دانشگاه رم و گواهینامه تدریس عمومی است.

کمپدلی سابقه تدریس دوره‌های مختلفی از جمله دوره «تکنیک والیبال و آموزش پیشرفته» در دانشگاه ترنتو ورونا، دوره «روش‌ها و آموزش فعالیت‌های حرکتی و ورزشی» در دانشگاه رم و دوره تخصصی «آموزش فعالیت‌های حمایتی دانش‌آموزان معلول» را در کارنامه دارد. وی همچنین با درجه استادیار در موسسه برتر تربیت بدنی ورونا دوره «ژیمناستیک اصلاحی» را تدریس کرده است.

او از سال ۲۰۱۷ که خولیو ولاسکو مسوولیت فنی تیم‌های پایه ایتالیا را بر عهده گرفت، با وی در تیم‌های نوجوانان دختر و پسر ایتالیا همراه بود. همچنین در سال‌های اخیر در سری آ ایتالیا با مربیانی بزرگی چون لورنزو برناردی، مائورو بوروتو، نیکلا گربیچ و استفانو لاوارینی همکاری کرده است.

وی از سال ۲۰۱۶ تاکنون هدایت تیم بزرگسالان ناشنوایان و از سال ۲۰۱۹ سرمربیگری تمام رده‌های سنی والیبال ناشنوایان ایتالیا را برعهده دارد.

مدال نقره سه رویداد بازی‌های المپیک ناشنوایان ترکیه ۲۰۱۷، مسابقات قهرمانی ناشنوایان زیر ۲۱ سال اروپا ۲۰۱۸ و مسابقات جهانی ناشنوایان ۲۰۲۱ از جمله افتخارات این مربی است.

کمپدلی همچنین مدال طلای مسابقات قهرمانی ناشنوایان اروپا ۲۰۱۹ و عنوان بهترین تیم زنان المپیک ناشنوایان ایتالیا ۲۰۱۹ را کسب کرده است. مقام چهارم لیگ زیر ۱۶ سال ۲۰۱۸ ایتالیا و مقام پنجم لیگ پسران ۲۰۱۶ از دیگر افتخارات این مربی است.

عضو کمیته انتخاب برای مرکز صلاحیت منطقه‌ای ترنتینو، سرمربی کمیته استانی، تعلیم‌دهنده مربیان منطقه‌ای به عنوان مدرس، عضو کمیته انتخاب فدراسیون والیبال ایتالیا در تیم‌های انتخابی نوجوانان پسر نیز از جمله فعالیت‌های این مربی در رشته جذاب والیبال است.

کمپدلی ۲ پسر دارد. نیکولو متولد سال ۲۰۰۰ در لیگ والیبال ایتالیا بازی می‌کند و ریکاردو متولد سال ۲۰۰۲ عضو تیم والیبال ناشنوایان ایتالیا است.

برچسب‌ها لیگ والیبال زنان تیم ملی والیبال زنان تیم ملی والیبال

منبع: ایرنا

کلیدواژه: لیگ والیبال زنان تیم ملی والیبال زنان تیم ملی والیبال لیگ والیبال زنان تیم ملی والیبال زنان تیم ملی والیبال والیبال زنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۰۲۱۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب تیم ملی والیبال ایران کامل شد

ترکیب تیم ملی والیبال ایران با حضور لژیونرها در سالن فدراسیون والیبال کامل شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت فدراسیون والیبال؛ تمرینات تیم ملی والیبال ایران از نیمه فروردین ماه سال جاری با حضور کادر فنی ایرانی و با هدایت پیمان اکبری زیر نظر پائز و لئوناردو آغاز شد و موتا پائز سرمربی برزیلی- فرانسوی کشورمان از پنجم اردیبهشت ماه با حضور در تهران هدایت تمرینات را به دست گرفت.

امضای تفاهم‌نامه همکاری والیبال ایران و عمان

سرمربی تیم ملی والیبال کشورمان در ادامه اسامی 18 بازیکن را برای حضور در ادامه تمرینات اعلام کرد و علی رمضانی، محمدطاهر وادی، مهدی رضایی، امیرحسین صداقت، محمدرضا حضرت‌پور، آرمان صالحی، پوریا حسین خانزاده، مبین نصری، شهروز همایونفرمنش، امیرحسین ساداتی، میثم صالحی، علی شفیعی، مهدی جلوه، محمد ولی‌زاده، علیرضا فراهانی مصلح‌آبادی، متین احمدی، مرتضی شریفی، امیررضا سرلک از دهم اردیبهشت ماه تمرینات خود را به صورت جدی‌تر زیر نظر کادر فنی پیگیری کردند.

طبق برنامه قرار بود لژیونرها به محض پایان کار خود در لیگ‌های باشگاهی به جمع اردونشینان افزوده شوند و در همین راستا جواد کریمی و امیرحسین اسفندیار به محض بازگشت به تهران با نظر کادر فنی از صبح امروز به جمع ملی‌پوشان پیوستند.

میلاد عبادی‌پور هم که ساعت 4 صبح امروز وارد تهران شد، به همراه محمد بربست و امین اسماعیل‌نژاد از بعدازظهر به تمرینات ملحق خواهند شد.

علی‌اصغر مجرد نیز بعدازظهر امروز به تمرینات اضافه خواهد شد و در خصوص ادامه حضورش در تمرینات توسط کادر فنی و پزشکی تصمیم‌گیری خواهد شد.

وحید مرادی به عنوان سرپرست گروه و مدیر تیم، امیر خوش‌خبر (سرپرست اردو)، مائوریسیو موتا پائز (سرمربی)، پیمان اکبری (دستیار اول)، لئوناردو افونسو، عبدالرضا علیزاده، علی فتاحی و نوید مشجری (مربیان)، مارسلو زنگراند (بدنساز)، محمدامین شاکری (آنالیزور)، علی حدادی (فیزیوتراپ) و محمدناصر نقره‌‌ای به عنوان ماساژور اعضای معرفی شده کادر فنی تیم ملی والیبال ایران در رقابت‌های لیگ ملت‌های 2024 هستند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • علی اصغر مجرد لیگ ملت‌های والیبال را از دست داد
  • پدر جغرافیای ایران کیست؟
  • لزوم هوشیارسازی اجتماعی نسبت به آسیب‌های پیری جمعیت
  • تیم فوتسال زیر ۲۱ سال ناشنوایان عراق در شاهرود اردو زد
  • (ویدئو) زیباترین دختر ایران در استادیوم آزادی؛ ندا نویدی‌نسب بانوی پرسپولیسی کیست؟
  • رانندگی با تنها فراری پلاک ملی ایران چه حسی دارد؟ (فیلم)
  • چهارمین مدال دوره جدید والیبال ایران از جنس طلا
  • ترکیب تیم ملی والیبال ایران کامل شد
  • از گزینه هدایت ایران تا تبدیل به مدعی بهترین لیگ دنیا
  • «بی‌حجاب، مزاحم ماست، نباید تحمل شود»- طراح لایحۀ حجاب و عفاف/ ابوالفضل اقبالی کیست؟