Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرشید عاشوری امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گرگان اظهار کرد: بیشتر  اعضای تیم والیبال نشسته باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری گنبدکاووس متاهل بوده و شاید  شرایط مالی مناسبی نداشته باشند اما به‌خاطر علاقه و تعصب به شهر و استان گلستان با کمترین امکانات تمرین کرده و در مسابقات شرکت می‌کنند و خوشبختانه بهترین بازی‌ها را در مسابقات مختلف تاکنون ارائه دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: مبالغ هزینه شده این بازیکنان با بازیکنان تیم‌های مختلف استان‌های کشور قابل مقایسه نیست و با این‌حال به عشق شهر و کشورشان بازی می‌کنند.

رئیس هیئت جانبازان و معلولان شهرستان گنبدکاووس با اشاره به عدم حضور تیم ورامین در مسابقات لیگ کشوری خاطرنشان کرد: این تیم چند بار مقام قهرمانی را کسب کرده اما برای حضور در این مسابقات مبلغ ۲ میلیارد تومان را درخواست کرده بود که به علت تامین نشدن این مبلغ از حضور در مسابقات انصراف دهد در صورتی که بازیکنان والیبال نشسته شهرداری گنبدکاووس با کمتر از یک چهارم این مبلغ در مسابقات حضور یافتند.

وی ادامه داد: از حمایت‌ها و همراهی‌های شورای اسلامی و شهرداری گنبدکاووس تشکر می‌کنم و انتظار داریم دیگر مسوولان مرتبط نیز حمایت‌های لازم در این خصوص داشته و نگاه آنها نسبت به  تیم‌هایی مانند والیبال نشسته و در مجموع ورزش‌های معلولان و جانبازان مانند والیبال و فوتبال بوده و به آنها نیز در کنار دیگر ورزش‌ها توجه شود.

عاشوری درباره مسابقات لیگ کشوری گفت: این مسابقات از چهارم آذرماه در سالن کمپ فدراسیون ورزش‌های معلولان و جانبازان با حضور ۶ تیم در پنج مرحله آغاز شد که در این مرحله تیم والیبال نشسته باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری گنبدکاووس با تیم‌های «مس شهر بابک»، «شهرداری ارومیه» و «پالایش نفت آبادان» بازی داشت و توانست در بازی با «مس شهر بابک کرمان» سه بر یک بازی را واگذار کرده و در مقابل «شهرداری ارومیه» و «پالایش نفت آبادان» سه بر صفر پیروز شود.

وی بیان کرد: در این دوره از مسابقات متمرکز لیگ کشوری تیم والیبال نشسته باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری گنبدکاووس مقام سوم را کسب کرد.

رئیس هیئت جانبازان و معلولان شهرستان گنبدکاووس ابراز کرد: مرحله بعد این مسابقات در ۱۷ آذرماه برگزار می شود و قرار است تیم والیبال نشسته باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری گنبدکاووس با تیم‌های «ذوب آهن» و «مدافعان شمال» وارد مصاف شود.
انتهای پیام/۲۳۰۷

منبع: فارس

کلیدواژه: تیم والیبال نشسته مسابقات لیگ کشوری کسب مقام سومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۹۸۹۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردوی سه روزه تیم منتخب کشتی نونهالان آذربایجان غربی در پیرانشهر

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  دراین اردو   کشتی گیران نونهال از سراسر استان زیر نظر مربیان مجرب با انجام  تمرینات و مسابقات تمرینی و انتخابی خود را برای شرکت در مسابقات کشوری آماده می کنند.

مسابقات کشوری  دوازدهم اردیبهشت در تهران برگزار خواهد شد .

این اردو به میزبانی هیئت کشتی پیرانشهر ودر سالن کشتی  این شهربرگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • شرایط لیگ‌های والیبال کانون‌های رده سنی دختر کشور اعلام شد
  • بدرقه ساحلی بازان زیر ۱۹ سال والیبال به مسابقات آسیایی
  • (تصاویر) مسابقات والیبال در گِل
  • معلم خوزستانی نمونه کشوری شد
  • والیبال نشسته به دنبال نمایش جدید در پاریس
  • آکادمی پارالمپیک، مرجع اعلام وضعیت مصدومان والیبال نشسته
  • والیبال نشسته به دنبال نمایش جدید در پاریس/سید طلا با تاکتیک نوین
  • اردوی سه روزه تیم منتخب کشتی نونهالان آذربایجان غربی در پیرانشهر
  • برگزاری بیست و پنجمین مسابقات کشوری کشتی باچوخه در گرماب
  • ۲ مدال باارزش نقره و برنز از مسابقات قطرجونیور