Web Analytics Made Easy - Statcounter

رشید مظاهری دروازه‌ بان استقلال می گوید مصدومیتش جدی نیست و می‌تواند در دربی هفته آینده تهران تیمش را همراهی کند

رشید مظاهری اعلام کرد با دو جلسه فیزیوتراپی ساده به شرایط ایده‌آل می‌رسد و مشکلی بابت حضور در دربی تهران ندارد.

به گزارش طرفداری، رشید مظاهری در ارتباط با مصدومیتش در تمرین روز گذشته استقلال به تسنیم گفت:

روی یک ارسال بود که قصد داشتم توپ را جمع کنم، در آن لحظه استوکم به زمین گیر کرد و شانس آوردم اتفاق بدی برایم رخ نداد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حتی پایم را به حالت مخالف چرخاندم و به زمین افتادم. فقط چند ثانیه ترسیدم چون زانویم قفل کرده بود و نمی‌توانستم آن را باز یا جمع کنم. بعد از چند دقیقه عضلاتم شُل شد و پزشک تیم هم به من گفت که با توجه به شل شدن عضله، امکانش ضعیف است که با مصدومیت جدی مواجه شده باشم.

مظاهری در خصوص اینکه باشگاه استقلال اعلام کرده نیاز به یک هفته فیزیوتراپی دارد و با این شرایط دربی شنبه آینده با پرسپولیس را به دلیل مصدومیت از دست داده، عنوان کرد:

گاهی اوقات ممکن است یک بازیکن دچار مصدومیتی شود که در آن لحظه تصور کند اتفاق بدی برایش رخ داده است. من هم یک لحظه تصور کردم آسیب‌دیدگی‌ام حاد است ولی خوشبختانه همه چیز در حد سفت شدن عضله بود. MRI هم گرفتم و خدا را شکر مصدومیتم جدی نیست. با دو جلسه فیزیوتراپی ساده به شرایط ایده‌آل می‌رسم و مشکلی بابت حضور در دربی تهران ندارم، البته اگر فرهاد مجیدی صلاح بداند.

مظاهری افزود:

همانطور که گفتم فقط برای چند ثانیه احساس بدی داشتم ولی خدا را شکر اتفاق بدی برایم رخ نداد. حالا هم تابع تصمیم کادر فنی هستم. مشکلی برای بازی بعدی ندارم، اگر کادر فنی صلاح بداند که در لیست باشم آماده هستم و اگر هم قرار شد بازی نکنم باز هم برای موفقیت تیم دعا می‌کنم. بازیکن باید تابع تصمیم سرمربی باشد و منافع تیم از هر چیزی مهمتر است.

اخبار داغ 

عکس ساپورت شیشه ای ماهور الوند در خیابان حمایت راموس از پیروزی مسی در رقابت توپ طلا یک روحانی از قم در تیم داوری بازی امروز پرسپولیس - نفت مسجد سلیمان سردبیر فرانس فوتبال: تنها انگیزه رونالدو این است که نسبت به مسی توپ طلاهای بیشتری داشته باشد برترین های قرن با فریدون موسوی: برای انتخاب هافبک ها در تیم قرن دچار افسردگی می شوم!

منبع: طرفداری

کلیدواژه: رشید مظاهری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۰۲۴۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دروازه‌بان پرسپولیس به دیدار با سپاهان می رسد؟

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا بیرانوند که اواخر اسفند سال گذشته در اردوی تیم ملی فوتبال ایران دچار مصدومیت از ناحیه دست شده بود، پس از چند هفته دوری آماده حضور در میدان شده است.

دکتر حسین حاجی تقی فوشیپ آسیب های ورزشی که معالجه دروازه بان تیم ملی فوتبال ایران را برعهده داشت ضمن تشریح وضعیت او گفت: پس از آنکه دست گچ علیرضا بیرانوند را باز کردیم، تمرینات و برنامه های ویژه ای برای بهبود کامل او در نظر گرفته شد که خدا را شکر پس از مدتی با آمادگی مطلوب به تمرینات برگشت.

دکتر حاجی تقی با بیان این که بیرانوند برای حضور در میدان مشکلی ندارد گفت: دروازه بان تیم ملی و پرسپولیس از نظر پزشکی مشکلی ندارد و می تواند تیمش را همراهی کند اما این که در دیدار با سپاهان به میدان برود بستگی به نظر سرمربی و مربی دروازه بان های پرسپولیس دارد. وی از نظر پزشکی برای بازی کردن مشکلی ندارد.

کد خبر 6092308

دیگر خبرها

  • آیت‌الله مظاهری: روش مواجهه با جوانان، دهن‌کجی و رَمی به بی‌عقلی و بی‌دینی نیست
  • بیرانوند به بازی با سپاهان می‌رسد
  • عکس| گلر پرسپولیس به سپاهان می رسد؟
  • دروازه‌بان پرسپولیس به دیدار با سپاهان می رسد؟
  • سفر عجیب یک بازیکن گمنام رئال به مونیخ
  • بهسازی چاه‌ روستای کرخنگان مروست
  • (ویدئو) نمایشگاه خودروی پکن در ۶٠ ثانیه
  • باران‌چشمه: حضور بانوان به عنوان تماشاگر در زورخانه ها مشکلی ندارد
  • صادرات خرما به ۴۰۰ میلیون دلار رسید
  • مهم‌ترین نکته جشنواره امام رضا(ع) امسال، حضور میدانی است/ جشنواره فیلم رضوان به برکت جشنواره امام رضا(ع) برگزار می‌شود