Web Analytics Made Easy - Statcounter

کمیسیون مشترک طرح حمایت از حقوق کاربران در نهمین جلسه خود به بحث و بررسی بر سر سرنوشت پیشنهادات دولت درباره این طرح پرداخت و قرار است سرنوشت این موضوع در جلسه بعدی کمیسیون مشخص شود.

لطف‌الله‌ سیاهکلی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره جلسه امروز کمیسیون مشترک طرح صیانت از حقوق کاربران در فضای مجازی گفت: در جلسه امروز نامه وزیر ارتباطات آقای زارع‌پور مورد بحث و بررسی قرار گرفت، پیوست این نامه به پیشنهاداتی اشاره داشت که دولت برای اعمال در طرح در نظر دارد، بر همین اساس بحث و بررسی ها در این جلسه بر سر این بود که با این پیشنهادات چه کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این جلسه به صورت استمزاجی سوال شد که آیا این پیشنهادات را به مرکز پژوهش ها ارسال کنیم و آن ها پیشنهادات را با طرح تطبیق داده و نظرات را به کمیسیون ارائه کنند یا خیر؟ که این موضوع به احتمال زیاد در جلسه بعدی کمیسیون رای خواهد آورد، در غیر اینصورت این پیشنهادات دولت مانند دیگر پیشنهادات در اختیار نمایندگان قرار می گیرد تا آن ها در روند بررسی و اصلاح طرح از آن استفاده کنند.

سخنگوی کمیسیون  مشترک طرح صیانت از حقوق کاربران در فضای مجازی اضافه کرد: ما انتظار داریم که دولت این پیشنهادات را در قالب لایحه مطرح کنند ولی حال که لایحه ای ارائه نشده است بررسی این طرح مجلس ادامه خواهد داشت.

به گزارش ایسنا،۳ پیشنهاد در نشست امروز کمیسیون مطرح شد.

۱ـ با محوریت مرکز پژوهش ها طرح های دولت و مجلس تلفیق شوند.

۲ـ طرح در کمیته های چهارگانه و با حضور نمایندگان دستگاه ها و مرکز پژوهش ها بررسی شود.

۳ـ روند بررسی طرح به صورت عادی طی شود.

رای گیری در مورد پیشنهادات هم به نشست فردای کمیسیون موکول شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: مجلس یازدهم طرح صیانت از حقوق کاربران در فضای مجازی و ساماندهی پیام رسان های اجتماعی حقوق کاربران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۰۲۵۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای تصمیم دولت برای تغییر در نرخ پایه رقابت میلگرد

۴۱ شرکت و نماد در صنعت فلزات اساسی بازار سرمایه درج شده و معامله می‌شوند، اما از بین تمام آن‌ها تنها ۵ شرکت وجود دارد که محصولات اصلی آن‌ها میلگرد و تیرآهن است. پس قاعدتاً آن شرکت‌ها به واسطه افزایش نرخ پایه رقابتشان در بورس کالا بیشتر مورد توجه بازار قرار خواهند گرفت؛ چرا که محصولات خود را با قیمت‌های بالاتری به فروش رسانده و سود بیشتری شناسایی می‌کنند.

به گزارش اقتصادآنلاین، قبل از بررسی شرکت‌های تولید کننده تیرآهن و میلگرد، به بررسی نرخ دلاری که شمش فولاد خوزستان با آن معامله می‌شود، میپردازیم. بررسی نرخ‌های هفتگی معاملات شمش فولاد خوزستان در بورس کالا نشان می‌دهد که رقابت صورت گرفته در معاملات، عملا نرخ‌گذاری بالاتر دلار را نشان می‌دهد.

همانطور که مشاهده میشود این نرخ در ابتدای سال ۱۴۰۲ حوالی ۳۲ هزار تومان بوده است و طی یک روند صعودی به ۴۱ هزار تومان رسیده است که حاکی از کم شدن فاصله بین دلار آزاد و دلار معاملاتی است. از سوی دیگر، در مقطع فعلی نرخ دلار نیما به ۴۱ هزار تومان رسیده و قطعا نرخ معاملاتی برای اردیبهشت و خرداد بالاتر از این اعداد را خواهد دید!

حال با فرض نرخ دلار ۵۰ هزار تومان و همچنین اعمال فرمول جدید در معاملات ۵ شرکت تولید کننده تیرآهن و فولاد یعنی فرود، کویر، فجهان، فخاس و ذوب، می‌توان عملکرد آن‌ها را به روز رسانی کرد.

در صورتی که نرخ پایه ۱۶ درصد بالاتر از بیلت باشد، شرکت‌های مذکور به طور متوسط ۲۶ درصد افزایش سودآوری را تجربه خواهند کرد. (شرکت ذوب آهن اصفهان به علت زیان‌ده بودن آن، از محاسبات حذف شده است)

با این تفاسیر میتوان p/e آینده‌نگر شرکت‌ها را به دست آور که به اعداد خارق العاده‌ای میرسیم؛ اعدادی که سهامداری در این شرکت‌ها را بسیار کم ریسک کرده و در کنار رشد خزنده نرخ دلار نیما، این ریسک به صفر نزدیک می‌شود.

جدول زیر p/e کنونی و آینده شرکت‌های مذکور را نشان می‌دهد.

دیگر خبرها

  • قیمت گذاری 15 پرونده امور زمین در عباس آباد
  • ژاوی: حمایت بازیکنان باعث شد در بارسا بمانم
  • لایحه افزایش تعطیلات نهایی می‌شود یا فراموش؟
  • ماجرای تصمیم دولت برای تغییر در نرخ پایه رقابت میلگرد
  • لایحه افزایش تعطیلات آخر هفته نهایی می شود یا فراموش؟
  • خبرهای جدید از افزایش تعطیلات آخر هفته از زبان یک نماینده مجلس
  • پایان بررسی جداول بودجه 1403 در کمیسیون تلفیق مجلس/ حقوق نیروهای خدماتی آموزش و پرورش افزایش می‌یابد
  • پایان بررسی جداول بودجه ۱۴۰۳ در تلفیق/ حقوق نیرو‌های خدماتی آموزش و پرورش افزایش می‌یابد
  • اتمام بررسی جداول لایحه بودجه ۱۴۰۳ در کمیسیون تلفیق
  • تصمیم عجیب بارسا: ستاره هلندی در لیست فروش