Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-01@06:47:46 GMT

کشف ۲ تن مرغ منجمد غیرمجاز در ابهر

تاریخ انتشار: ۸ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۰۲۵۳۶

کشف ۲ تن مرغ منجمد غیرمجاز در ابهر

ایسنا/زنجان فرمانده انتظامی شهرستان ابهر از توقیف یک دستگاه خودروی نیسان یخچال‌دار حامل ۲ تن مرغ منجمد فاقد مجوز حمل در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمد مهدی‌خانی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: در راستای پیشگیری از قاچاق اقلام ضروری، طرح شناسایی و دستگیری عاملان قاچاق کالاها، در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در این راستا ماموران یگان امداد این شهرستان حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه خودروی نیسان یخچال‌دار مشکوک شدند، ادامه داد: دستور توقف این‌ خودرو برای بررسی بیشتر صادر شد.

این مسئول با یادآوری اینکه ماموران پس از توقف خودرو، در بازرسی از آن دو تن مرغ منجمد فاقد مجوز حمل، کشف کردند، یادآور شد: در این رابطه یک متهم دستگیر و محموله مکشوفه با هماهنگی مقام قضایی به عوامل دامپزشکی این شهرستان تحویل شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ابهر با تاکید بر این مطلب که قاچاق کالا به تولیدات داخلی کشور ضربه مستقیم می‌زند و کسب و کارهای داخلی را مختل می‌کند که نتیجه آن گسترش بیکاری در سطح جامعه است، خاطرنشان کرد: به همین علت از همه مردم تقاضا می‌شود، هرگونه اخبار در خصوص کالای قاچاق را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی شهرستانها زنجان نيروي انتظامي قاچاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۰۲۵۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری کلاهبردار میلیاردی بعد از ۷ سال ‌در شیروان

ایسنا/خراسان شمالی فرمانده انتظامی استان خراسان شمالی از دستگیری کلاهبردار حرفه ای که مدت ۷ سال تحت تعقیب بود، خبر داد.

سردار سعید مطهری زاده در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: در پی اقدامات اطلاعاتی و پلیسی ماموران سازمان اطلاعات شهرستان شیروان یک نفر متهم به کلاهبرداری میلیاردی از تعدادی از شهروندان در این شهرستان شناسایی شد.

وی افزود: ماموران طی یک عملیات غافلگیرانه متهم را دستگیر ‌و به مقر پلیس انتقال دادند.

سردار مطهری زاده خاطرنشان کرد: این متهم دارای سوابق متعدد کلاهبرداری با مبالغ میلیاردی در استان خراسان رضوی بوده و به مدت هفت سال متواری شده بود و به همین جهت از سوی پلیس بین الملل تحت تعقیب بود که با تیزهوشی ماموران پلیس شیروان دستگیر شد.

این مقام ارشد انتظامی در پایان گفت: متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دستگیری اراذل و اوباش سابقه‌دار در تبریز
  • از توقیف بیش از ۶۰۰ کیلو مواد مخدر تا کشف داروی غیرمجاز از مرغ فروشی
  • توقیف کاروان خودروهای حامل قاچاق کالا در دیلم
  • کشف ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در همدان
  • توقیف تجهیزات حفاری غیرمجاز در خرامه
  • دستگیری کلاهبردار میلیاردی بعد از ۷ سال ‌در شیروان
  • کشف محموله لوازم خانگی قاچاق در مراغه
  • از دستگیری عامل تیراندازی تا کشف ۱۶ هزار لیتر سوخت قاچاق در فارس
  • دپو بیش از ۱۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در شیراز
  • کشف ۸۲ هزار و ۸۴۵ لیتر سوخت قاچاق در مرز پرویزخان