Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-03@18:30:14 GMT

۱۰۰ نقطه خطر آفرین در سطح شهر رفع خطر شده است

تاریخ انتشار: ۸ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۰۲۸۴۱

۱۰۰ نقطه خطر آفرین در سطح شهر رفع خطر شده است

مدیر بحران شهرداری ارومیه گفت: با دستور شهردار،  ۱۰۰ نقطه خطر آفرین در سطح شهر شناسایی و توسط شهرداری‌های مناطق و سازمان‌ها رفع خطر شده است.

به گزارش ایمنا و به نقل از ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ارومیه، حامد صفاری اظهار کرد: از ابتدای سال جاری با دستور شهردار ارومیه ۱۸۰ نقطه بحرانی و خطرآفرین توسط ناظرین مدیریت بحران و گزارش‌های مردمی شناسایی و احصا شده که طی اعلام به شهرداری مناطق مربوطه پیش از ۱۰۰ مورد توسط مناطق و سازمان‌ها رفع خطر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ادامه داد: پوشش برخی کانال‌ها، پل‌های ورودی خیابان‌ها و دریچه‌های آب در سطح معابر، اصلاح نقاط ترافیکی پرخطر، پوشش سیم کشی‌های تیر چراغ برق پارک‌ها از مهمترین موضوعاتی است که رفع خطر شده است‌.

مدیر بحران شهرداری ارومیه افزود: اکیپ‌های شبانه‌روزی این ستاد در تمامی سازمان‌ها و شهرداری‌های مناطق به صورت مداوم در سطح شهر بوده و تا رفع نهایی نقاط حادثه خیز از پای نخواهند نشست.

وی به ۸ آذر روز ایمنی در برابر زلزله اشاره کرد و گفت: این مدیریت آمادگی خود در مدارس جهت برگزاری دوره‌های مختلف آموزش ایمنی و پدافند غیرعامل در سطح مدارس را اعلام می‌کند.

صفاری در پایان از شهروندان ارومیه‌ای درخواست کرد به محض رؤیت و مشاهده موارد خطرساز، آن را از طریق شماره تماس‌های ۱۳۷ و ۱۲۵ و از طریق پل‌های ارتباطی در فضای مجازی در میان گذاشته تا در اسرع وقت رفع خطر شود.

کد خبر 538663

منبع: ایمنا

کلیدواژه: اروميه شهرداري اروميه کلانشهر ارومیه نقاط حادثه خيز شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق رفع خطر شده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۰۲۸۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختتامیه پویش ارومیه شهر دوستدار کودک برگزار شد

اختتامیه پویش ارومیه شهر دوستدار کودک و تجلیل از ایده‌های برتر در سالن آمفی تئاتر شهید سلیمانی شهرداری ارومیه برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، همایش ملی شهر دوستدار کودک امروز _پنج‌شنبه سیزدهم اردیبهشت_ با شعار «چگونه محله ام را زیباتر کنم» با حضور میهمانانی از استانداری آذربایجان‌غربی، شورای اسلامی شهر ارومیه، اداره کل آموزش و پرورش و اداره کل ارشاد استان و به میزبانی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه برگزار شد.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری، رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر ارومیه و رئیس سازمان فرهنکی اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه از سخنرانان این مراسم بودند.

در این همایش پویش "چگونه محله‌ام را زیباتر کنم"برگزار شد و از ۱۵۷ آثار ارسال شده، ۶ ایده برتر توسط داوران به عنوان آثار برتر انتخاب و با اهدای جایزه از نفرات برگزیده شده تجلیل به عمل آمد.

هدف اصلی شهر دوستدار کودک مشارکت کودکان و شنیده شدن صدای کودکان توسط مسئولین، مدیران و تصمیم‌گیران شهری است.

شهر دوستدار کودک زمینه ای فراهم می سازد تا این قشر از اجتماع که بی‌صدا هستند و نمی‌توانند صدا، نظرات، ایده‌ها، مسائل و مشکلات خود را به گوش بزرگ‌ترها برسانند، صدای آنها را به گوش مدیران، تصمیم‌گیران شهری رسانده و به این وسیله این نظرات و ایده ها در برنامه‌های توسعه شهری و مسائل مدیریت شهری انعکاس یابد.

کد خبر 750126

دیگر خبرها

  • کارگران مهم‌ترین رکن مدیریت شهری هستند
  • اختتامیه پویش ارومیه شهر دوستدار کودک برگزار شد
  • وجود ۱۴ نقطه حادثه خیز در جاده‌های ارومیه
  • آماده سازی ۴۰۰ نقطه در کرمانشاه برای تبلیغات کاندیداهای مجلس
  • وجود ۱۴ نقطه حادثه‌خیز در محورهای مواصلاتی ارومیه
  • رفع و آشکارسازی ۹ نقطه حادثه‌خیز در محورهای مواصلاتی ارومیه
  • رفع و آشکارسازی ۹ نقطه حادثه خیز در محور‌های مواصلاتی شهرستان ارومیه
  • انتصابات جدید در مناطق یک و چهار همچنین سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه
  • تداوم عملیات خط‌کشی محوری معابر مناطق ۵گانه ارومیه
  • «طرح نور» مورد استقبال مردم قرار گرفته است | استان تهران تقسیم می شود؟ | قرارداد شهرداری تهران با چین هیچ نقطه منفی ندارد