Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-01@06:23:27 GMT

گاز ادارات پرمصرف خراسان شمالی قطع می شود

تاریخ انتشار: ۸ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۰۲۹۱۳

گاز ادارات پرمصرف خراسان شمالی قطع می شود

ایسنا/خراسان شمالی مدیر عامل شرکت گاز خراسان شمالی گفت: گاز ادارات پرمصرف در این استان قطع می شود.

میربلوکی در گفت و گو با ایسنا، اظهارکرد: طی ۲۴ ساعت گذشته ۹ میلیون و ۸۶۵ هزار متر مکعب گاز در این استان استفاده شده که چهار میلیون و ۸۵۰ هزار متر مکعب از آن در بخش خانگی بوده است.

وی افزود: طی ۲۴ ساعت گذشته دو میلیون متر مکعب در حوزه واحدهای تولیدی و خدماتی و سه میلیون و ۲۰۰ متر مکعب نیز در حوزه نیروگاه ها استفاده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

میربلوکی با اشاره به اینکه هم اکنون روزانه ۹ میلیون و ۸۶۵ هزار متر مکعب گاز به بخش خانگی اختصاص می یابد، ادامه داد: این میزان گاز اختصاصی به بخش خانگی خراسان شمالی، رقم خوب و مطلوبی است.

وی با بیان اینکه هم اکنون هر خانوار استان طی یک ساعت ۱۲.۵ متر مکعب گاز مصرف می کند، تصریح کرد: این عدد، با توجه به اینکه هنوز بارندگی و برفی وجود نداشته و هوا خیلی سرد نیست، رقم بالایی است.

این مقام مسئول تاکیدکرد: به منظور صرفه جویی در مصرف گاز و جلوگیری از هدر رفت آن، کارشناسان شرکت گاز در ادارات حضور پیدا می کنند و میزان گاز مصرفی آن ها را مورد پایش قرار می دهند که در صورت مصرف خیلی زیاد، تذکرات لازم داده می شود.

وی خاطرنشان کرد: گاز هر اداره ای که به تذکرات داده شده توجهی نداشته باشد، قطع می شود.

مدیر عامل شرکت گاز خراسان شمالی از اعمال محدودیت اعطای گاز به واحدهای تولیدی نیز خبر داد و گفت: در حال حاضر گاز اختصاصی به شرکت سیمان بجنورد محدود شده است.

وی افزود: در گذشته ۶۰۰ هزار متر مکعب در ساعت گاز به این واحد تولیدی اختصاص می یافت که هم اکنون این رقم به ۵۰۰ متر مکعب در ساعت رسیده است.

میربلوکی ادامه داد: هنوز اعمال محدودیت به شرکت پتروشیمی خراسان شمالی اجرایی نشده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی خراسان شمالي مصرف گاز هزار متر مکعب خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۰۲۹۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزمون سراسری ارزیابی اعطای مدرک تخصصی قرآن کریم در خراسان شمالی برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان شمالی؛ مسئول اداره امور قرآنی سازمان تبلیغات خراسان شمالی گفت:آزمون سراسری نوزهمین دوره آزمون ارزیابی اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم همزمان با سراسر کشور جمعه چهاردهم اردیبهشت ساعت هشت و نیم صبح در مجتمع شهیدین نرسیده به دانشکده علوم قرآنی برگزار می‌شود.
 سید ناصرحسینی افزود: در این دوره ۸۶ نفر از حافظان (۳۴ آقا و ۵۲ شرکت کننده خانم) در ۳ بخش (حفظ ۱۰ جزء، ۲۰ جزء و حافظ کل) شرکت کردند که ۱۷ نفر از حافظان اهل سنت و مابقی از اهل تشیع هستند.
وی گفت: افراد شرکت کننده در این آزمون ، هشت نفر با مدرک کارشناسی ارشد، هشت نفر دانشجو ۲۳ نفر کارشناسی، ۱۴ نفر دانش آموز، ۱۵ نفز دیپلم و ۱۸ نفر نیز در مقطع زیر دیپلم هستند.

در خراسان شمالی بیش از دو هزار نفر حافظ قرآن کریم وجود دارد.

دیگر خبرها

  • دیدار مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی با نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی 
  • ۱۰۰ درصد شبکه های توزیع نیروی برق خراسان شمالی ایمن شد
  • آزمون ارزیابی اعطای مدرک تخصصی قرآن کریم در خراسان شمالی برگزار می‌شود
  • شرکت ۹ هزار و ۷۹۲ نفر در آزمون استخدامی آموزش و پرورش خراسان شمالی
  • برگزاری آئین دسته‌روی روز شهادت امام صادق(ع) در بجنورد
  • دسته‌روی هیأت‌های مذهبی در خراسان‌ شمالی برگزار می‌شود
  • آزمون سراسری ارزیابی اعطای مدرک تخصصی قرآن کریم در خراسان شمالی برگزار می شود
  • ورود مارگارین به تولید محصولات پرتقاضا و پرمصرف
  • کمتر از ۳۰ درصد مخازن سد‌های خراسان‌شمالی آب دارد/ضرورت صرفه جویی درتابستان
  • شرکت ۲۷ هزار دانش‌آموز خراسان شمالی در امتحانات نهایی