Web Analytics Made Easy - Statcounter

اگر قصد خرید باتری ماشین به صورت آنلاین را دارید، از سایت معتبر خرید انجام دهید و دقت داشته باشید که مصرف کننده‌های سایتی که انتخاب کردید، از خدمات آن رضایت کامل داشته باشند. به عنوان نمونه از شرکت‌های با تجربه در این زمینه می‌توان به شرکت امداد باتری اشاره کرد.باتری ماشین وظیفه تأمین برق خودرو در هنگام خاموش بودن ماشین را بر عهده دارد

 هر ماشینی نیاز به باتری مخصوص به خود دارد پس در صورت بروز مشکل و نیاز به تعویض باتری خودرو، ابتدا باید بدانید که به چه نوع باتری و با چه آمپری نیاز دارید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از راه‌های درک این موضوع این است که به لیبل روی باتری فرسوده خودروی خود مراجعه کنید و یا از تعمیرکار و مکانیک خودرویتان سؤال کنید. از دیگر راه‌های دانستن این موضوع مراجعه به دفترچه نگهداری خودرو است. این دفترچه هنگام خرید خودرو معمولاً توسط کمپانی سازنده درون خودرو قرار داده می‌شود. در این مقاله قصد داریم تا با آشنایی از نوع باتری مصرفی به لحظ ابعاد و قالب و همچنین آمپر مورد نظر در گروه خودرو سازی نیسان کمک کوچکی به شما هنگام خرید اینترنتی داشته باشیم.

کارشناسان دوره دیده امداد باتری در هرساعت از شبانه‌روز آماده‌ی ارائه‌ی مشاوره‌ی رایگان درزمینه‌ی باتری ماشین و موارد مرتبط هستند. قیمت انواع باتری ماشین را در وب‌ سایت  www.1601.co  می‌توانید مشاهده کنید. انواع برندهای ایرانی مانند صبا ، سپاهان ، برنا ، آذر و برندهای خارجی در امداد باتری آماده‌ی عرضه به شما مشتریان عزیز است. برای تعویض باتری ماشین کافیست با شماره ۱۶۰۱ (بدون کد) تماس بگیرید تا در کمتر از یک ساعت باتری ماشین شما تعویض گردد.

باتری نیسان ماکسیما

نیسان ماکسیما یک سدان سایز متوسط ژاپنی است که نسل اول آن در سال 1980 معرفی شد و اکنون در هشتمین نسل خود به تولید می‌رسد.ماکسیمایی که ما آن را می‌شناسیم، نسل چهارم از آن است که نیسان در سال 1999 از آن رونمایی کرد و اتفاقا پارس خودرو، تصمیم به ورود و مونتاژ آن در کشور گرفت.آن روزها را می‌توان درخشان‌ترین سال‌های صنعت خودرو در ایران دانست چراکه علاوه بر واردات محبوب‌ترین خودروهای دنیا، بسیاری از محصولات معتبر جهانی هم در ایران به تولید می‌رسیدند که نیسان ماکسیما یکی از آنها بود. این نسل از ماکسیما تقریبا همزمان با عرضه در بازارهای جهانی، در بازار کشورمان هم به دست خریداران رسید ولی تولید آن در کشور، تا سال‌‌ها پس از خاتمه تولید در دنیا، ادمه یافت.در این مورد ما پارس خودرو را مورد مواخذه قرار نمی‌دهیم چراکه ماکسیما آنقدر باکیفیت بود و مهندسی ژاپنی در آن موج می‌زد، که اگر آن را با خودروهای دیگر بازار مقایسه کنیم، از تولید طولانی مدت آن ناامید نخواهیم شد.

ماکسیما در بازار ایران با قدرتمندترین موتور خود عرضه می‌شد و در آن زمان به عنوان یکی از لوکس‌ترین خودروهای بازار شناخته می‌شد.باتری مناسب نیسان ماکسیما، باتری 70  آمپر پایه بلند می باشد.

باتری نیسان قشقایی

 نیسان قشقایی نخستین بار در نمایشگاه خودرو پاریس در سال ۲۰۰۶ در معرض عموم به نمایش درآمد. نیسان قشقایی نخستین محصول شرکت نیسان است که در دفتر طراحی اروپایی نیسان در شهر لندن طراحی شده، و مهندسی آن هم در مرکز فنی اروپایی نیسان در شهر کرنفیلد در منطقه بدفوردشایر در بریتانیا انجام شده است.از سال ۲۰۰۶، این خودرو در کارخانجات خودروسازی بریتانیایی نیسان (NMUK) در شهر ساندرلند در نزدیکی شهر نیوکاسل تولید می‌شود . نام خودروی نیسان قشقایی از ایل قشقایی ایل بزرگِ ترک زبان در جنوب و جنوب غربی ایران ( استان فارس ) گرفته شده است.در بازار استرالیا، این خودرو به نام نیسان دوالیس فروخته می‌شود. علت آن احتمالاً لهجه خاص مردم استرالیا بوده که نیسان نمی‌خواسته استرالیایی‌ها نام خودرو را مانند عبارت Cash Cow تلفظ کنند. خودروی نیسان قشقایی در بازار آمریکا عرضه نمی‌شود. بجای آن خودرویی به نام نیسان روگ به فروش می‌رود که علی‌رغم شباهتهای ظاهری با نیسان قشقایی، خودرویی کاملاً متفاوت است.باتری این ماشین 60 آمپری است که با ولتاژ 12 ولت در جریان است. البته در صورت استفاده از ادوات برقی می توانید تا 74 آمپر هم استفاده کنید.

 

باتری نیسان تی ینا

سدان لوکس و بزرگ ژاپنی که مصول کمپانی نیسان می باشد، از اواخر دهه 80 شمسی وارد بازار ایران شد و توسط پارس خودرو مونتاژ و به بازار عرضه می شد. خودرو تیانایی که در بازار ایران موجود است جزئی از نسل دوم این خودرو می باشد.در رابطه با طراحی ظاهری این خودرو می توان گفت دارای طراحی جذاب و شیکی است که نظر خانواده های ایرانی را به خود بسیار جلب کرده است. کمپانی نیسان دارای سابقه بسیار درخشانی در بازار ایران است وقتی که این کمپانی دست به تولید خودروی صندوق دار زیبا و جاداری همچون تیانا میزند قطعا این خودرو مورد استقبال مردم قرار میگیرد.

برای تعویض باتری تیانا به فکر این باشید که از باتری های صبا باتری و سپاهان باتری برای این ماشین استفاده کنید.ابن باتری ها دارای ویژگی های منحصر به فردی هستند که از جمله این ویژگی ها می توان به به کار گیری بهترین مواد اولیه و به روز ترین تکنولوژیِ تولید و دستگاه ها در تولید باتری ها اشاره کرد که بر روی افزایش طول عمر باتری تاثیر زیادی خواهد داشت و همینطور دارای گارانتی های بلند مدت برای تعویض و خدمات پس از فروش باتری هستند که در سراسر کشور برای هموطنان در دسترس خواهد بود. باتری 60 تا 74 آمپر برای خودرو تیانا شما بسیار مناسب اند.

 

 

تعویض باتری ماشین

شما مالکین خودروی عزیز با شماره گیری تلفن ۱۶۰۱ بدون کد شهری با تلفن ثابت یا تلفن همراه می توانید علاوه بر مشاوره رایگان در زمینه باتری مناسب خودروی خود به لحاظ آمپری و ابعادی، سفارش تعویض باتری ماشین خود را ثبت تا کارشناسان امداد باتری حداکثر ظرف ۱ ساعت در محل کار یا منزل و یا جایی که باتری ماشین خراب شده است حضور و مشکل شما را رفع کنند. کارشناسان اعزامی توسط امداد باتری موظف به تعویض باتری خودروی شما خواهند بود. در انتها و بعد از روشن شدن خودرو توسط باتری جدید تست دینام نیز انجام می شود.شرکت امداد باتری جزو معدود شرکت های فعال در زمینه فروش اینترنتی باتری ماشین و ارسال رایگان باتری خودرو و اعزام کارشناس به محل مورد نظر مشتری می باشد.

 

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: نیسان ماکسیما نیسان قشقایی باتری ماشین امداد باتری تعویض باتری بازار ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۰۳۲۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۱۰ هزارمددجوی خراسان شمالی از خدمات مشاوره رایگان بهره‌مند شدند  

ایسنا/خراسان شمالی مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان شمالی از ارائه خدمت مشاوره رایگان  به ۱۰ هزار و ۳۳۰ نفر در مرکز مشاوره راه زندگی‌ کمیته امداد استان خبر داد. 

 مجید الهی راد در گفت و گو با ایسنا با بیان اینکه ارائه خدمات مشاوره موجب پایداری خانواده‌ها و گامی مهم در تقویت توانمندسازی مددجویان است، اظهار کرد: مرکز مشاوره کمیته امداد استان طی سال گذشته به ۱۰ هزار و ۳۳۰ نفر خدمت مشاوره رایگان ارائه کرده است. 

وی گفت: همچنین این مرکز در راستای کمک به زوج‌های جوان برای ایجاد آمادگی بیشتر پیش از ازدواج برای ۱۹۲۷ نفر مشاوره رایگان ارائه کرده است. 

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی افزود: بازگشت به تحصیل ۸۵  نفر، ازدواج مجدد ۲۰۵ نفر از زنان مطلقه و فوت سرپرست و بازگشت به زندگی بیش از ۳۸ نفر از زنان متارکه کرده از دیگر عملکردهای مثبت مرکز مشاوره ‌کمیته امداد استان در سال گذشته است.

این مقام مسئول ارائه مشاوره های تحصیلی و انتخاب رشته برای ۱۳۵۰ نفر، مشاوره و راهنمایی تلفنی  برای ۴۸۰ نفر، مشاوره های فردی و گروهی  ویژه دختران مجرد ۱۹ تا ۳۰ برای ۴۰۰ نفر و برگزاری ۳۵۵ جلسه آموزش های پیشگیرانه وهمایش های آموزشی و مشاوره های گروهی را ‌از دیگر فعالیت های مرکز مشاوره این نهاد برشمرد. 

وی با بیان اینکه مرکز خدمات روانشناختی و مشاوره  کمیته امداد امام خمینی (ره) درخراسان شمالی فعالیت خود را از اسفند ۹۹ آغاز کرده است، اظهار کرد: این مرکز انواع خدمات مشاوره از جمله مشاوره‌های حقوقی، مهارت‌های زندگی، ازدواج، تحصیلی، مذهبی و کودکان را به مراجعه کنندگان ارائه می‌کند.

الهی راد با اشاره به اینکه در قالب این مرکز به دنبال ارائه مشاوره و توسعه خدمات‌رسانی به جامعه هدف هستیم، اضافه کرد: در این مرکز به صورت رایگان به مددجویان زیرپوشش خدمات ارائه و دیگر افراد براساس تعرفه تعیین شده می‌توانند خدمات مشاوره‌ای دریافت کنند. 

به گزارش ایسنا، تقویت مهارت‌آموزی و توان‌افزایی در خانواده‌های تحت حمایت مهمترین هدف راه‌اندازی مراکز مشاوره در کمیته امداد است. 

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • جهاد دندانپزشکان در خدمت به کویرنشینان آران وبیدگل
  • واژگونی خودرو شوتی حامل سوخت قاچاق، فوت راننده و سرنشین آن را رقم زد
  • ۲ فوتی در اثر واژگونی خودرو شوتی حامل سوخت قاچاق در بندرخمیر
  • جدی: حق تولید و سهامداران در اصلاح قیمت پژوپارس رعایت شود
  • خودروهای مشهور با فروش غافلگیرکننده، از بیتل تا ماتیز و پژو 206 (+عکس)
  • کشف محموله میلیاردی باتری‌های قاچاق در بابل
  • نیسان سیلفی e-Power جدید ۲۰۲۳ + عکس خودرو خارجی، قیمت ماشین Nissan Sylphy و مشخصات محصول
  • بزودی، راه اندازی شرکت تولید خودرو نیسان در خرمشهر
  • بیش از ۱۰ هزارمددجوی خراسان شمالی از خدمات مشاوره رایگان بهره‌مند شدند  
  • تصاویری جذاب از معرفی تسلا مدل ٣ پرفورمنس ٢٠٢۴