Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-04@18:18:07 GMT

یادگیری زبان در سخن برتر

تاریخ انتشار: ۸ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۰۳۵۰۶

یادگیری زبان در سخن برتر

تعداد کسانی که تصیمیم به مهاجرت گرفته و با هدف کار یا ادامه زندگی راهی زندگی در یک کشور خارجی شده اند در یک دهه اخیر رشد بسیار چشمگیری داشته است. یکی از اصلی ترین شرایط لازم برای اخذ ویزا در هر یک از انواع مهاجرت کاری و یا تحصیلی برخورداری از دانش زبان همان کشور مقصد است.

در گذشته غالبا کانادا، آمریکا و یکی از کشورهای شناخته شده اروپایی مانند انگلیس، آلمان و یا فرانسه مقصد مهاجرتی اکثر کسانی بود که تصمیم داشتند از ایران به یک کشور دیگر نقل مکان کنند اما در حال حاضر سیل مهاجران تنها به سمت این کشورها محدود نیست و کشورهای دیگری مانند لهستان، دانمارک، نروژ، سوئد، فنلاند و ترکیه نیز مورد استقبال متقاضیان مهاجرت قرار گرفته و به دنبال این تغییر می توان گفت که دیگر زبان انگلیسی تنها زبان محبوب و پرطرفدار برای یادگیری نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این روزها که افراد بسیار زیادی در جامعه در تب یادگیری یکی زبان های خارجی از جمله انگلیسی، آلمانی، فرانسوی، چینی، ترک ترکی و .. هستند تعداد موسسات آموزشی که کلاس های مربوط به یادگیری هر یک از این زبان ها را برگزار می کنند نیز به شدت افزایش یافت است که کار را برای پیدا کردن بهترین موسسه زبان در تهران سخت تر کرده است. در این میان باید به دنبال مرکزی باشیم که علاوه بر برخورداری از مدرسان باتجربه و حرفه ای، یک برنامه ریزی دقیق برای رسیدن به نمره و هدف مورد نیاز هر زبان آموز را نیز تامین نماید.

تدریس خصوصی زبان انگلیسی

اگرچه یادگیری زبان انگلیسی در کلاس های گروهی از ابتدای آموزش این زبان متداول بوده و مزیت های بسیاری دارد اما به تجربه ثابت شده که استفاده از کلاس های خصوصی زبان انگلیسی سرعت و کیفیت یادگیری زبان آموزان را به طرز چشمگیری افزایش داده است. با شرکت در کلاس های خصوصی زبان انگلیسی سخن برتر علاوه بر اینکه می توانید زمان یادگیری و کلاس خود را با دیگر برنامه های درسی و کاری خود تنظیم کنید این امکان را دارید که از حضور مدرس خود در خانه بهره مند شوید.

آموزشگاه زبان سخن برتر از جمله پیشگامان برگزار کننده کلاس های تدریس خصوصی زبان انگلیسی است که از جمله مزایای این کلاس ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

کلاس های خصوصی به دلیل برنامه ریزی فردی و دقیق کاملا تضمینی بوده و دانشجو تمام هزینه کلاس را زمانی می پردازد که نتیجه مورد نظر را دریافت کرده باشد. شیوه و سطح تدریس می تواند کاملا متناسب با نوع نیاز زبان آموز باشد امکان برخورداری از کلاس خصوصی برای کسب نمره لازم در آزمون های اختصاصی تافل و آیلتس وجود دارد امکان برگزاری کلاس به صورت فشرده و متناسب با بازه زمانی دانشجو برگزاری کلاس های ویژه آمادگی برای مصاحبه کاری، تحصیلی و یا مصاحبه در سفارت  و.... دوره آیلتس در سخن برتر

اگر متقاضی مهاجرت همراه با اخذ پذیرش تحصیلی و یا کاری باشید بدون شک نام آزمون آیلتس را شنیده اید و با آن آشنایی دارید. آزمون آیلتس (IELTS) یکی از معتبرترین آزمون های زبان انگلیسی است که در حال حاضر اکثر دانشگاه های معتبر در جهان مدرک ان را به عنوان یک مدرک معتبر برای اخذ پذیرش قبول دارند.

آزمون آیلتس از چهار مهارت reading، listening، writing و speaking تشکیل شده و دارای دو نوع جنرال و اکادمیک می باشد.

تفاوت آزمون جنرال و اکادمیک آیلتس

اگر به دنبال مهاجرت غیر تحصیلی هستید آزمون آیلتس جنرال گزینه مورد نظر شماست. بسیاری از شرکت هایی که جاب آفر ارائه می دهند و نیروی کار خارجی جذب می کنند ارائه مدرک ایلتس جنرال را شرط پذیرش و استخدام می دانند.

آزمون آیلتس آکادمیک را می توان یک مدرک زبان تحصیلی دانست. در صورتی که متقاضی پذیرش در یکی از دانشگاه های خارجی انگلیسی زبان هستید باید حتما در آزمون ایلتس آکادمیک نمره تعیین شده از سوی دانشگاه را کسب نمایید.

این دو آزمون در تعداد سوالات و چهار مهارت کاملا مشابه یکدیگر بوده و تفاوت آن ها در سطح و مفهوم مورد پرسش و سنجش در سوالات است. موضوعات writing و speaking در دو نوع آزمون متفاوت می باشد. آموزشگاه زبان سخن برتر یکی از معتبرترین مراکز برگزار کننده کلاس های آمادگی آزمون آیلتس و کلاس تدریس خصوصی آیلتس می باشد. این کلاس ها در آموزشگاه سخن برتر در دو سطح PRE IELTS و آمادگی IELTS برگزار می گردد.

 آموزش زبان انگلیسی برای سفر

یکی دیگر از دوره های خاص ارائه شده توسط آموزشگاه سخن برتر، دوره های آموزش زبان انگلیسی در سفر می باشد. هدف از شرکت در این کلاس ها این است که زبان آموز بتواند در صورت سفر به یک کشور خارجی انگلیسی زبان، مکالمات روزمره خود را به درستی انجام داده و برای انجام فعالیت های تفریحی و اداری خود نیازی به کمک مترجم و گوینده نداشته باشند.

دوره آموزش زبان انگلیسی برای سفر در آموزشگاه سخن برتر بخش های مختلفی را در بر می گیرد که دو بخش اصلی و پر متقاضی آن به شرح زیر می باشد:

 فرودگاه

در این بخش به زبان آموز یاد داده می شود که چطور در فرودگاه به زبان انگلیسی صحبت کند و برای اگاهی از اطلاعات سفر و مراحل لازم در فرودگاه به زبان انگلیسی آگاه شود.

 گردش در شهر

در این بخش به زبان آموز آموزش داده می شود که برای یک سفر توریستی، تفریح و گردش در شهر مقصد چگونه می تواند به آسانی انگلیسی صحبت کرده و از گردش خود لذت کافی را ببرد. آگاهی از قیمت ها، پرسیدن آدرس، استفاده از حمل و نقل عمومی و .. از جمله مکالماتی است که در این بخش آموزش داده می شود.

 

سخن برتر، بهترین آموزشگاه زبان تهران

آموزشگاه زبان سخن برتر، یکی از بهترین آموزشگاه های زبان تهران، با بیش از 20 سال سابقه در امر آموزش زبان های خارجی از شناخته شده ترین و مجرب ترین موسسات آموزش زبان است که برگزار کننده کلاس های خصوصی و عمومی برای انواع زبان های خارجی می باشد.

 

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: خصوصی زبان انگلیسی کلاس های خصوصی آموزشگاه زبان آزمون آیلتس آموزش زبان زبان آموز سخن برتر کلاس ها زبان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۰۳۵۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسلط مرد ماهی فروش به انگلیسی

بازدید 3 ویدیویی از تسلط به زبان انگلیسی یک ماهی فروش اهوازی مورد توجه قرار گرفته که با دو کودک انگلیسی صحبت می‌کند. از این پیرمرد پیش از این نیز ویدیوهایی منتشر شده بود. این ویدیو را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • تسلط مرد ماهی فروش به انگلیسی
  • گواردیولا و حمایت از واکنش کلوپ: حذف تیم‌های انگلیسی دلیل دارد
  • گفت‌و‌گوی سردار سپاه با سی‌ان‌ان به زبان انگلیسی درباره حمله به اسرائیل
  • گفت‌و‌گوی سردار سپاه با سی‌ان‌ان به زبان انگلیسی
  • هم‌تیمی مسی لو داد: او خیلی انگلیسی بلد نیست
  • مدارس کشور به واقعیت افزوده مجهز می‌شوند؟
  • زبان آلمانی و انگلیسی مانع حضور زیدان در بایرن شد!
  • دوران حفظ دروس گذشته است/ مطالعات باید مبتنی‌بر اطلاعات روز، ارتباطات و اینترنت باشد
  • دوران حفظ کردن دروس گذشته است/ مطالعات باید مبتنی‌بر اطلاعات روز، ارتباطات و اینترنت باشد
  • گلایه امری از لیگ برتر: جلوی رویای تیم‌ها را می‌گیرند!