Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان جنوبی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی بیان کرد: ستاد توسعه خاوران نظم خاصی به فعالیت‌های اقتصادی خراسان جنوبی داد و تلاش شد تا پیگیری‌های ویژه‌مختلف در قالب این ستاد صورت گیرد.

ناصر خوش خبر، امروز دوشنبه 9 آذر در مراسم تودیع و معارفه استاندار خراسان جنوبی اظهار کرد: برطرف کردن موانع تولیدی از دیگر موضوعاتی بود که باید پیگیری می‌شد و تمام جلسات تنظیم بازار، رفع موانع تولید و حضور و بازدید از واحدهای تولیدی از معادن و سایر ظرفیت‌های استان در قالب ستاد توسعه خاوران شکل گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: متاسفانه ویروس کرونا طی دوسال گذشته مشکلاتی زیادی را برای دولت و مردم به وجود آورد و خراسان جنوبی در موضوع کرونا همانند سایر موضوعات خوش درخشید.

به گزارش ایسنا، وی با اشاره به حدود 400 کیلومتر مرز مشترک خراسان جنوبی با کشور افغانستان، افزود: طی یک سال گذشته کشور افغانستان دچار تحولات زیادی شده که اینها می‌طلبید تا دقت و هوشیاری نیروهای امنیتی ما در مرزها بیشتر از قبل شود که با تدابیر صورت گرفته با انسجام درونی که در استان شکل گرفت هیچ تهدیدی در مرزها با وجود نیروهای نظامی و اطلاعاتی نداشتیم و ضریب امنیت سرمایه گذاری در استان حرف اول را می‌زد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی بیان کرد: مبادلات با کشور افغانستان در بازارچه ماهیرود به عنوان پیشانی استان در هیچ شرایطی تعطیل نشد و تمام تلاش این بود که از ظرفیت مرزهای خراسان جنوبی برای صادرات کالا به نحو مطلوب استفاده لازم صورت گیرد.

خوش خبر تصریح کرد: مرزهای دوکوهانه، گلورده، یزدان نیز سایر مرزهای استان است که در دولت سیزدهم با نگاه ویژه رئیس جمهوری و تلاش های مسئولان استان، بازگشایی شدند و بازگشایی بازارچه‌ها از مطالبات مردمی بود که محقق شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی توسعه خراسان جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۰۳۵۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق کشف شد

سرهنگ دهقان رئیس پلیس امنیت اقتصادی خراسان جنوبی گفت: مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کلان سوخت، گشت زنی و کنترل محور‌های مواصلاتی استان به یک دستگاه تریلی مشکوک و آن را جهت بررسی بیشتر متوقف کردند. 

او افزود: مأموران پس از هماهنگی با مقام قضائی در بازرسی از تریلی، ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه توزیع فرآورده‌های نفتی به ارزش ۱۲ میلیارد ریال کشف کردند. 

بیشتر بخوانید

 کشف هزار و ۹۰۰ لیتر سوخت قاچاق در نهبندان

سرهنگ دهقان اظهار کرد: مأموران در این رابطه یک دستگاه تریلی توقیف و یک متهم را دستگیر کردند که با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد. 

رئیس پلیس امنیت اقتصادی خراسان جنوبی بیان کرد: مبارزه با قاچاق کلان سوخت به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار دارد و از شهروندان می‌خواهیم به منظور مشارکت در این امر هر گونه اخبار و اطلاعاتی از فعالیت قاچاقچیان دارند، از طریق سامانه ۰۹۶۳۰۰ به پلیس امنیت اقتصادی اطلاع دهند تا در اسرع وقت با متخلفان برخورد قانونی صورت گیرد. 

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • تلاش برای استخدام طلبه های زن در آموزش و پرورش
  • تلاش برای مردمی کردن اقتصاد در خراسان جنوبی
  • دومین دور مناظرات شنبه ۱۵ اردیبهشت روی آنتن شبکه خاوران
  • کشف ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در خراسان جنوبی
  • ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق کشف شد
  • فعالیت سامانه بارشی در خراسان جنوبی از عصر امروز
  • ستاد اقتصادی نحوه مشارکت مردم را در توسعه استان تبیین کند
  • فردا تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس در خراسان جنوبی آغاز می‌شود
  • دستاوردهای علمی مرهون تلاش معلمان و اساتید دانشگاه است
  • درخشش رادیو خراسان جنوبی در سومین جشنواره پژواک