Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-30@18:25:45 GMT

گزارش زنده: سپاهان 0 - نساجی 0

تاریخ انتشار: ۸ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۰۳۷۲۰

گزارش زنده: سپاهان 0 - نساجی 0

صدرنشین رقابت های لیگ برتر در دیدار هفته هفتم از شاگردان ساکت الهامی در ورزشگاه نقش جهان میزبانی می‌کنند.

به گزارش "ورزش سه"، این دیداری میان تیم اول جدول رده بندی و تیم سیزدهم آن است که البته شاید نتایج تیم نساجی مازندران به خوبی نشان دهنده کیفیت این تیم نباشد. در این مسابقه شاگردان الهامی با اندیشه کسب حداقل امتیاز به زمین آمده‌اند و در سوی مقابل بازیکنان و کادر فنی طلایی پوشان اصفهانی به نتیجه ای جز کسب سه امتیاز فکر نمی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


با گزارش زنده این دیدار همراه ورزش سه باشید.


*دوشنبه ۸ آذر؛ سپاهان – نساجی مازندران؛ ورزشگاه نقش جهان؛ بدون تماشاگر
تیم داوری: امیرعرب براقی – فرهاد مروجی – فرهاد فرهادپور – وحید زمانی
ناظر: یدالله جهانبازی


هفته هفتم | لیگ برتر ایران

 

ترکیب سپاهان 


کریستوفر کنت، گئورگی ولسیانی، عزت‌الله پورقاز، دانیال اسماعیلی‌فر، امید نورافکن، مسعود ریگی، محمد کریمی، فرشاد احمدزاده، محمدرضا حسینی، سجاد شهباززاده، شهریار مغانلو.


سرمربی: محرم نویدکیا

 

ترکیب نساجی مازندران


علیرضا حقیقی، ایوب کلانتری، حسین زامهران، کریم اسلامی، حامد شیری، مرتضی منصوری، مهرداد عبدی، حسن نجفی، شاهین طاهرخانی، محمد باقری، مسعود شجاعی .


سرمربی: ساکت الهامی

نساجی مازندران فولادمبارکه سپاهان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: نساجی مازندران فولادمبارکه سپاهان نساجی مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۰۳۷۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رضا اسدی برای پرسپولیس تست می‌دهد

به گزارش "ورزش سه"، رضا اسدی هافبک اسبق پرسپولیس که اکنون طی دو فصل اخیر به عنوان مهاجم در ترکیب تیم‌های تراکتور و سپاهان خوش درخشیده است، با توجه به گلزنی در دیدار رفت مقابل پرسپولیس اکنون نیز با انگیزه زیادی خود را آماده جدال در استادیوم آزادی می‌کند.

مهاجم سپاهانی‌ها که به واسطه مصدومیت و دوری از ترکیب و درخشش و گلزنی این روزهای شهریار مغانلو بار دیگر از کورس آقای گلی دور مانده است، امیدوار است شرایط بازی مقابل پرسپولیس برای او فراهم شود.

اسدی قرار است در تمرین امروز سپاهان آخرین تست‌های پزشکی را زیر نظر کادر این تیم دنبال کند و با اعلام وضعیتش به ژوزه مورایس، در موردش برای حضور فیکس یا نیمکت نشین در جدال با پرسپولیس تصمیم گیری شود.

در شرایط کنونی گمانه زنی در خصوص نیمکت نشینی و حضور او در جریان بازی به واسطه مصدومیت تازه بهبود یافته‌اش، زیاد است و اکنون باید دید پاسخ تست‌ها شرایط او را برای این بازی تغییر خواهد داد یا خیر.

دیگر خبرها

  • گزارشی از آخرین تمرین تیم فوتبال ذوب‌آهن برای مصاف با نساجی با حضور اصحاب‌رسانه
  • شاگردان الهامی آماده دیدار با ذوب آهن (عکس)
  • شکایت سپاهان و نساجی رد شد
  • رد شکایت سپاهان و نساجی از صنعت نفت آبادان
  • ملوان نداجا، قهرمان لیگ کانوپولو شد
  • کدام بازیکنان استقلال به نبرد تبریز نمی‌رسند؟
  • وضعیت 2+2 مصدوم سپاهان پیش از ال‌کلاسیکو
  • رضا اسدی برای پرسپولیس تست می‌دهد
  • نساجی گلزنی به ذوب آهن را تمرین کرد (عکس)
  • آسیب‌دیدگی و کشیدگی عضله محمد محبی