Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: یکی از نقاط قوت بسیج، مردمی بودن آن است که باید حفظ و تقویت شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، آیت‌الله مصطفی محامی عصر امروز در دیدار مدیر سازمان بسیج کارمندان استان سیستان اظهار داشت: یکی از نقاط قوت بسیج، مردمی بودن آن است که باید حفظ و تقویت شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی‌فقیه در استان سیستان و بلوچستان افزود: رابطه بسیج ادارات با کارمندان و مسئولان باید به نحوی باشد که فعالیت در بسیج با جان و دل باشد نه بر اساس وظیفه سازمانی زیرا بسیج یک فرهنگ است و با دستور و ابلاغ کاری پیش نخواهد رفت.

امام جمعه زاهدان: مسئولان‌ شیفته خدمت باشند نه تشنه قدرت/ نیازمند مدیران قوی هستیمامام جمعه زاهدان: دانشگاه باید برای حل مشکلات جامعه طرح‌های با پیوست فرهنگی ارائه دهدامام جمعه زاهدان: پروژه‌های راه و شهرسازی استان باید مشمول بودجه ملی شود

وی بیان داشت: در گام بعدی باید کارآمدی خود را مشخص کنید و توجه داشته باشید که مسأله مهم در گزارش‌های آماری، محتوا و میزان اثرگذاری فعالیت‌های شماست.

امام جمعه زاهدان ادامه داد: گزارش‌های کمی گویای کیفیت کار نیست و طبق بیان رهبر معظم انقلاب معیار سنجش، خروجی کار است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان سیستان و بلوچستان اظهار داشت: بسیج ادارات باید برکت وجود خود را احساس کرده و ببیند تا چه مقدار در دل‌ها نفوذ و حضورش موانع را برطرف کرده است.

انتهای پیام/392/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان سیستان و بلوچستان جمعه زاهدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۰۴۵۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست متفاوت یک امام جمعه بعد از بازگشت دوباره گشت‌ ارشاد | فیلم

محمود علیخانی امام جمعه رامسر گفت: از نیروی انتظامی جهت ایجاد نظم و برقراری و اجرای قانون در بخش عفاف و حجاب تشکر می‌کنیم./ viral vids

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • انجام واکسیناسیون پنوموکوک کودکان در استان سیستان و بلوچستان
  • کشف ۸۱۶ میلیارد ریال پولشویی در زاهدان
  • عملیات اجرایی بزرگ‌ترین آب‌شیرین‌‌کن خشکی جهان سرعت می‌گیرد
  • تبادل فرهنگ گردشگری و صنایع دستی سیستان و بلوچستان با کشورهای همسایه تقویت شود
  • حمایت بسیج سازندگی از مهارت آموختگان آموزش فنی و حرفه‌ای سیستان و بلوچستان
  • اجرای نمادین مناسک حج تمتع در سیستان و بلوچستان
  • درخواست متفاوت یک امام جمعه بعد از بازگشت دوباره گشت‌ ارشاد | فیلم
  • اکران مردمی آپاراتچی در اصفهان با حضور عوامل فیلم
  • بازدید مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران از طرح های اقتصادی ایثارگران در سیستان
  • بازدید استاندار از اراضی ده هکتاری واقع در پهنه شمالی شهر زاهدان (شهرک شهریار)