Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیرعالی جامعه روحانیت مبارز در پیامی به حجت‌الاسلام موسی‌پور انتصاب وی به ریاست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی را تبریک گفت.

به گزارش ایسنا متن پیام تبریک حجت الاسلام پورمحمدی به این‌ شرح است: برادر عزیز جناب حجت الاسلام والمسلمین موسی پور

انتصاب سزاوار و ارزشمند شما توسط رهبر بزرگوار وفرهیخته انقلاب اسلامی را برای مدیریت شورای هماهنگی تبلیغات صمیمانه تبریک می گوییم
امیدواریم دراین شرائط خطیر و فضای غبار آلود و هجمه ناجوانمردانه سپاه کفر و نفاق به ارکان فکری و اخلاقی جامعه دینی و انقلابی ما ،  بتوانید پرچم دفاع عقلانی ، واقعگرایانه و هوشمندانه از اسلام ،  انقلاب و حرکت تمدن ساز ملت ایران را بر افراشته دارید
توفیقات بیشتر شما را از خداوند بزرگ خواستاریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

       

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: پورمحمدي شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۰۴۹۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نسل کنونی جامعه در جنگ تمام عیار رسانه ای قرار دارند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حامد امامی نژاد بعدازظهر سه‌شنبه در نشست بازیگران زندگی با هدف پیشگیری از آسیب های اجتماعی، اظهار کرد: چنانچه مهارت‌های ارتباطی در خانواده اصلاح شود و توانایی ارتباط افزایش یابد، می‌توان ۷۰ تا ۸۰ درصد مسائل خود را در خانواده حل کرد.

مشاوره خانواده و عضو حوزه علمیه قم افزود: ارتباط در تعریف علمی، فرایندی است که در آن افکار، عقاید، احساسات، مفاهیم و معانی از طریق پیام‌های کلامی و غیرکلامی منتقل می‌شوند.

حجت الاسلام امامی نژاد تصریح کرد: توجه، تایید و تشویق و ابراز همدلی، مهارت‌های لازم برای مشاوره است، در همدلی می‌توان با طرف مقابل مخالف بود، اما با درک نظرات و شرایط، نگاه متفاوت او را پذیرفت.

وی با اشاره به اینکه ارتباطات موفق وجه تمایز زوجین است، گفت: ارتباط موفق دارای چهار رکن شنیدن فعال، بیان احساسات، افکار و عقاید و بهره گیری مناسب از روش‌های غیرکلامی و سبک ارتباطی مؤثر است.

این مشاور خانواده با بیان اینکه نسل کنونی جامعه در یک جنگ تمام عیار رسانه ای قرار گرفته اند، گفت: می طلبد والدین با نوجوان خود در مورد احساسات و نیازهایشان صحبت کنند.

حجت الاسلام امامی نژاد تصریح کرد: محدودیت فرزندان باید به گونه‌ای باشد که به نوجوان کمک کند تا مسئولیت‌پذیری را بیاموزد و از آسیب‌های احتمالی دور بماند.

برنامه های فرهنگی ارشاد در راستای کاهش آسیب های اجتماعی تقویت می شود

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ساوه نیز گفت: برنامه بازیگران زندگی با موضوع پیشگیری از آسیب های اجتماعی با مشارکت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ساوه، اداره آموزش و پرورش و کانون خدمت رضوی با حضور والدین, معلمین و دانش آموزان مقطع متوسطه با حضور مشاورین و اساتید حوزه برگزار شود.

اصغر مظفری افزود: هدف اصلی از اجرای برنامه های فرهنگی، ارتقای خودآگاهی در بین جوانان، خانواده و گاهی بانوان به عنوان قشر تاثیرگذار جامعه، عنوان کرد.

وی گفت: با توجه به اهمیت نقش مادر در سلامت خانواده و جامعه و تاثیر آن در پیشرفت جوامع، دشمن از ابزارهای مختلف رسانه ای، در صدد ضربه زدن به این جایگاه مقدس و نهاد خانواده است و با تمام توان به میدان آمده است که در این میان بانوان اندیشمند و انقلابی ایران اسلامی با افق دید وسیع نسبت به تربیت دینی و آینده جامعه، دشمن را در رسیدن به این اهداف شوم ناکام می گذارد.

وی برگزاری نمایش های شاد اجتماعی با موضوع پیشگیری اعتیاد، طلاق و خودکشی، خوانش شعر طنز محلی، موسیقی محلی و اجرای نمایش از دیگر برنامه های ارشاد در راستای کاهش آسیب های اجتماعی عنوان کرد.

کد خبر 6093497

دیگر خبرها

  • نسل کنونی جامعه در جنگ تمام عیار رسانه ای قرار دارند
  • انتصاب مجید اکبرشاهی به عنوان «دبیر ستاد اربعین سیما»
  • فوت ۱۱ نفر کارگر در کردستان به دلیل عدم رعایت نکات ایمنی
  • لیست حزب باهنر در انتخابات دور دوم مجلس؛ از حسین نجابت و جراره تا پورمحمدی، نظام الدین موسوی و ...
  • برنامه‌های دهه کرامت در اصفهان تشریح شد
  • اعلام آمادگی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم برای همکاری با مجمع تقریب
  • آئین تکریم آیت الله موسوی جزایری برگزار می‌شود
  • قالیباف قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا را تبریک گفت
  • وحدت مهم‌ترین رکن جامعه است
  • مبارزه با فساد در اولویت برنامه‌های عدلیه است