Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-06@03:11:57 GMT

نمایشگاه گل و گیاه فرصتی برای گردشگری

تاریخ انتشار: ۸ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۰۵۲۰۹

نمایشگاه گل و گیاه فرصتی برای گردشگری

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر مشهد گفت: نمایشگاه‌های دائمی گل و گیاه پتانسیل ایجاد فضاهای مناسب برای گردشگری را داراست.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، فاطمه سلیمی، عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر مشهد پیرامون استقبال شورای ششم از طرح‌های تخصصی در حوزه فضای سبز شهری اظهار کرد: رویکرد شورای ششم حمایت از طرح‌های کارشناسان فعال در این حوزه و گسترش دایره تعامل با نیروهای متخصص در شهرداری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: انتخاب گونه‌های گیاهی که متناسب با اقلیم بوده و از جنبه بصری، زیبا و دارای گل است، باعث ایجاد طراوت و تزریق روحیه نشاط به جامعه می‌شود.

سلیمی پیرامون المان‌های استقبال از بهار بیان کرد: اگر المان‌ها با رویکرد فرهنگی طراحی شود، تاثیرگذاری بیشتری برای جامعه داشته و هویت شهر را به صورت ویژه‌ای نمایان می‌‌سازد؛ اگر المان‌های فضای سبز روایت‌گر یک داستان بوده و یا به قصه‌های خاطره‌ساز کودکی اشاره کنند، مردم با آن‌ها ارتباط بهتری می‌گیرند.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر مشهد اذعان کرد: نمایشگاه‌های دائمی گل و گیاه پتانسیل ایجاد فضاهای مناسب برای گردشگری را دارد؛ می‌توان در حاشیه این نمایشگاه غرفه‌هایی به آموزش‌های تخصصی پرورش گل و گیاه، عکاسی و امکانات رفاهی اختصاص داد که موجب حضور پرشور زائران و مجاوران می‌شود.

انتهای پیام

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا شورای اسلامی شهر فضای سبز شهرداری جامعه استقبال از بهار شورای اسلامی مشهد گردشگری نمایشگاه گل و گیاه مشهد گل و گیاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۰۵۲۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش یارانه خرید از نمایشگاه کتاب تهران | تحویل غرفه‌های ناشران آغاز شد

همشهری آنلاین- گروه فرهنگی: با نزدیک شدن به زمان برگزاری سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران که با شعار «بخوانیم و بسازیم» از ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت (۱۴۰۳) در محل مصلی امام خمینی(ره) به شکل حضوری و در سامانه ketab.ir به صورت مجازی برگزار می‌شود، خبرهای داغ و دست اول درباره این رویداد بزرگ فرهنگی هم یکی پس از دیگری از راه می‌رسد. همشهری آنلاین مهم‌ ترین خبرهای این نمایشگاه را هر روز به اطلاع مخاطبان اهل کتاب می رساند.

افزایش یارانه خرید از نمایشگاه کتاب تهران

محمد خلج، مدیر کمیته اداری و مالی سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با اشاره به سقف یارانه اعتباری خرید کتاب ویژه دانشجویان، طلاب و اعضای هیئت علمی گفت: سقف یارانه اعتباری خرید کتاب برای دانشجویان و طلاب۷۰۰هزار تومان است که از این مقدار۴۲۰هزار تومان سهم مشارکت دانشجویان و طلاب بوده و ۲۸۰هزار تومان سهم معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است. همچنین سقف یارانه اعتباری خرید کتاب برای اعضای هیئت علمی ۸۰۰هزار تومان است که از این مقدار معادل ۴۰۰هزار تومان سهم عضو هیئت علمی و ۴۰۰هزار تومان نیز برعهده معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با مشارکت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خواهد بود.

تحویل غرفه‌های ناشران آغاز شد

طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده تحویل غرفه‌های خودساز سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران به ناشران آغاز شده و برخی از ناشران کار غرفه سازی خود را آغاز کرده‌اند. ناشرانی که غرفه سازی ندارند هم می‌توانند از روز یکشنبه (۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) غرفه‌های خود را طبق نقشه مشخص شده دریافت کنند.

نمایشگاه کتاب به رونق گردشگری کمک می‌کند

مسلم شجاعی، مدیرکل بازاریابی و توسعه گردشگری خارجی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی درباره سی‌و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، گفت: برخی از کشورهای همسایه و منطقه نظیر عراق، عمان، کویت، بحرین، هند، روسیه، چین و... که برای ما بازار هدف گردشگری هستند، در نمایشگاه کتاب حضور دارند. حضور کشورها به عنوان مهمان ویژه یا جذابیت آثار ناشران ایرانی، باعث می‌شود تا نمایشگاه کتاب تهران به رونق گردشگری خارجی کمک کند.

سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «بخوانیم و بسازیم» از ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت (۱۴۰۳) در محل مصلی امام خمینی(ره) به شکل حضوری و در سامانه ketab.ir به صورت مجازی برگزار می‌شود. کد خبر 849415 منبع: همشهری آنلاین برچسب‌ها کتاب - نمایشگاه داخلی خبر مهم کتاب - نویسندگان و پدید آورندگان یارانه نمایشگاه

دیگر خبرها

  • افزایش یارانه خرید از نمایشگاه کتاب تهران | تحویل غرفه‌های ناشران آغاز شد
  • مهاباد به موزه جدید و نمایشگاه دائمی صنایع‌دستی نیاز دارد
  • جذابیت گوهر سنگ خراسان جنوبی برای هیئت های خارجی نمایشگاه اکسپو
  • تور‌های بازدید از نمایشگاه کتاب تهران در دیگر کشور‌ها را فعال کنیم
  • تورهای بازدید نمایشگاه کتاب تهران در دیگر کشورها فعال شوند
  • تورهای بازدید نمایشگاه کتاب تهران در دیگر کشورها شوند
  • نطنز آماده پذیرایی از گردشگران در ایام گل و گلاب شد
  •  توسعه گردشگری با مشارکت مردم میسر می‌شود
  • برای حل مشکلات تعاونی های مسکن چابهار عزم جدی وجود دارد
  • ثبت سفارش فروش ۳۸۰ میلیارد صنایع دستی سیستان و بلوچستان