Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان،حسن آل‌بویه مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان گفت: ۷۴ فقره مجوز گواهی پایان کار در اراضی شهرک‌ها، نواحی صنعتی و منطقه ویژه اقتصادی استان از ابتدای فروردین تا پایان آبان ۱۴۰۰ صادر شد.

او ادامه داد: ۷۴ گواهی پایان کار صادر شده در سالجاری برای ۷۸ هکتار از اراضی شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان سمنان بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او بیان کرد: از ابتدای فروردین تا پایان آبان سال گذشته، ۳۵ فقره گواهی پایان کار برای ۱۷ هکتار از اراضی صنعتی استان سمنان صادر شد.

آل‌بویه یادآور شد: آمار‌ها بیانگر رشد ۳۵۹ درصدی صدور گواهی پایان کار در شهرک‌های صنعتی استان سمنان از لحاظ مساحت در سالجاری است.

او تصریح کرد: ۲۱۵ فقره جواز احداث ساختمان برای ۹۳ هکتار از اراضی شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان سمنان از ابتدای فروردین تا پایان آبان امسال صادر شد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان خاطرنشان کرد: از ابتدای فروردین تا پایان آبان امسال ۱۴۷ فقره جواز احداث ساختمان برای ۱۳۰ هکتار از اراضی شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان سمنان صادر شد.

کل اراضی در اختیار شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان ۶ هزار و ۸۸۴ هکتار است

انتهای پیام / ن 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهرک صنعتی گواهی پایان کار شهرک های صنعتی استان سمنان گواهی پایان کار هکتار از اراضی اراضی شهرک ها نواحی صنعتی صادر شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۰۵۴۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مبلغ گواهی اسقاط خودروهای مونتاژی افزایش یافت

به گزارش خبرنگار مهر، بر اساس مصوبه هیأت وزیران، مبلغ گواهی اسقاط خودروهای مونتاژی افزایش یافته است.

طبق مصوبه دولت، با توجه به ابلاغ و اجرایی شدن آئین نامه اجرایی ماده ۱۰ قانون ساماندهی صنعت خودرو، گواهی اسقاط مورد نیاز برای شماره گذاری خودروهای مونتاژی از ۲۵ درصد به یک و نیم گواهی اسقاط معادل ۵۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان افزایش یافت.

کد خبر 6091894 سمیه رسولی

دیگر خبرها

  • صدور سند تک برگ برای ۵۵۰ هزار هکتار از اراضی زراعی آذربایجان‌غربی
  • مبلغ گواهی اسقاط خودروهای مونتاژی افزایش یافت
  • اسناد مالکیت ۸۷۴ هکتار زمین طرح نهضت ملی مسکن استان بوشهر صادر شد
  • صدور گواهی حفظ قرآن برای ۸۰۰ هزار نفر از شرکت‌کنندگان در طرح «زندگی با آیه‌ها»
  • ممنوعیت خرید و فروش اراضی شهرک‌های صنعتی قبل از اخذ پایان‌کار
  • تصویب احداث ۲شهرمولد کشاورزی در بوشهر
  • ۲ شهرک مولد کشاورزی در بوشهر ساخته می‌شود
  • ممنوعیت هرگونه خرید و فروش اراضی شهرک‌های صنعتی
  • ۸۴۲ هکتار از اراضی ملی به شهرک‌های صنعتی و کشاورزی واگذار شد
  • ممنوعیت هرگونه خرید و فروش اراضی شهرک‌های صنعتی قبل از اخذ پایان کار و اتمام سالن تولید