Web Analytics Made Easy - Statcounter

آخوند‌عبدالباسط نوریزاد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گرگان اظهار کرد: دولت سیزدهم با هدف رفع مشکلات کشور به ویژه رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم ایران وارد میدان شده و تاکنون با گذشت مدت کوتاهی از عمر این دولت، شاهد تحولاتی در داخل کشور و ایجاد روابط اقتصادی و تجاری با کشورهای همسایه هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: سیاست تیم مذاکره‌کننده ارشد ما در این مذاکرات برداشتن تحریم‌های ظالمانه آمریکا بوده که با برداشتن این تحریم‌ها و در حقیقت رسیدن به حق و حقوق کشورمان در مذاکرات هسته‌ای‌، مشکلات ما نیز رفع خواهد شد.

امام جمعه اهل‌سنت گنبدکاووس خاطرنشان کرد: حفظ منافع کشور در این مذاکرات برای تک‌تک مردم و اقوام مختلف کشور حائز اهمیت بوده و مطمئنا هیچ یک از مردم ما خواهان قبول مذاکره با تضییع شدن حقوق و منافع کشور نیستند.

دعای ملت ایران پشت سر تیم مذاکره‌کننده ارشد کشورمان است

وی ادامه داد: خوشبختانه تیم مذاکره‌کننده ارشد کشورمان مانند دولت سیزدهم توانمند و قدرتمند بوده و با تمام توان و قدرت در راستای حفظ منافع ملی کشورمان وارد مذاکره خواهد شد.

آخوند نوریزاد گفت: دعای ملت ایران پشت سر تیم مذاکره‌کننده ارشد کشورمان بوده و باور دارم که خداوند نیز در مذاکرات همراه آنها بوده تا مذاکرات در راستای منافع ملی ما رقم بخورد.

انتهای پیام/۲۳۰۷

منبع: فارس

کلیدواژه: خبرگزاری فارس خبر فارس نیوز امام جمعه اهل سنت گنبدکاووس سیاست تیم مذاکره کننده خبرگزاری فارس گلستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۰۵۵۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزودن ۲ فروند بالگرد به ناوگان هوایی همدان

در نخستین ساعات برگزاری ششمین نمایشگاه ایران اکسپو در راستای مذاکرات سرمایه‌گذاری صورت گرفته با اعلام موافقت مدیر‌عامل شرکت هلیکوپتر ایران مقرر شد بزودی دو فروند بالگرد هوایی به استان همدان اضافه شود. - اخبار استانها -

به گزارش تسنیم از همدان به نقل از روابط‌ عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی استان همدان، در راستای مذاکرات دو سویه بین معاون اقتصادی استاندار همدان و مدیر‌عامل شرکت هلیکوپتر ایران مقرر شد دو فروند بالگرد به منظور آموزش خلبانی و تقویت خدمات رسانی امداد بیمارستانی به استان همدان اضافه شود.

گفتنی است در حال حاضر یک فروند بالگرد هوا نیوز در بیمارستان استان همدان به منظور انجام خدمات درمانی فعال است.

استان همدان از لحاظ سرعت پاسخگویی به حوادث و سوانح از شاخص‌های خوبی برخوردار است، ولی برای افزایش کمی و کیفی خدمات امدادونجات افزوده شدن این دو فروند می‌تواند به نوسازی ناوگان هوایی امدادی و آموزشی استان کمک شایانی کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مذاکره با بانك توسعه اسلامی برای تامین مالی ۳ پروژه جدید ایران
  • مذاكره برای تامین مالی ۳ پروژه جدید ایران از سوی بانک توسعه اسلامی
  • مذاکره برای تأمین مالی ۳ پروژه جدید ایران از سوی بانک توسعه اسلامی
  • مخبر: ایران به دنبال روابط برد برد با کشورهاست
  • افزودن ۲ فروند بالگرد به ناوگان هوایی همدان
  • رایزنی سفیر ایران در ترکیه با یکی از مقامات ارشد اکو
  • هیچ بستری برای مذاکره بین اوکراین و روسیه وجود ندارد
  • هویت پوشالی صهیونیست‌ها در مقابل ایمان و قدرت موشکی ایران فروریخت
  • رایزنی سئول و واشنگتن درباره تقسیم هزینه‌های حضور سربازان آمریکایی
  • ظهور یک قدرت اقتصادی جدید؛ اقتصاد هند چقدر قوی است؟