Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، عیسی آل‌کثیر پس از پیروزی یک بر صفر تیم فوتبال پرسپولیس مقابل نفت مسجد سلیمان اظهار داشت: این برد شیرین را تبریک می‌گویم. در لحظه‌ای که توپ مهدی عبدی به بیرون رفت حواسم بود و دیدم که ناگهان توپ بلند شد و به همین دلیل نتوانست توپ را به گل تبدیل کند. مهم پیروزی در این بازی بود که محقق شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درخصوص انتشار پستی مشترک و اعتراض به مباحث مالی باشگاه، خاطرنشان کرد: بله؛ تاکنون که هفته هفتم است هیچ دریافتی نداشتیم. همه ما زندگی و خانواده داریم. امیدوارم مشکلات حل شود، چون بچه‌ها باید به خانواده‌های خود نان برسانند. امیدوارم این مشکلات قبل از دربی حل شود. خودم یکی از نفراتی هستم که هیچی در جیبم نیست.

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس درمورد حواشی ایجاد شده پیش از شروع بازی، عنوان کرد: نمی‌دانم چه اتفاقاتی رخ داد. ما گرم کردیم به رختکن رفتیم. در نیمه اول کیفیت کافی را نداشتیم، چون حدود نیم ساعت در رختکن نشسته بودیم. نمی‌دانم چه خبر  شده بود. 

آل‌کثیر درمورد انتخاب صدری به عنوان مدیرعامل باشگاه، گفت: هفت هفته است که دریافتی درست و حسابی نداشتیم. تمام کار و زندگی ما همین فوتبال است و جز این درآمدی نداریم. امیدوارم مشکلات‌مان را قبل از دربی حل کنند. تا هفته هفتم با تمام وجود کار کردیم و حاشیه‌ها را دور انداختیم، اما به هر حال باید به این مسائل رسیدگی شود. این مشکلات را به یک جایی می‌توان تحمل کرد. 

وی درمورد بازی هفته و دربی سرخابی‌ها، اظهار داشت: دربی همیشه بازی خاصی است و هر کسی بیشتر تلاش کند موفق خواهد بود. 

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این سوال که دل‌تان برای هواداران تنگ نشده است، گفت: بسیار ذوق داشتیم که در این بازی هم هواداران در ورزشگاه حاضر شوند، اما نمی‌دانم چرا بازهم مخالفت کردند. بازی بدون تماشاگر به گونه‌ای است که انگار در حال پلی‌استیشن بازی کردن هستیم! امیدوارم در دربی امیدوارم اجازه حضور تماشاگران را بدهند. فکر می‌کنم آنها پروتکل‌ها را هم رعایت کرده بودند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: عیسی آل کثیر نفت مسجد سلیمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۰۵۹۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بختیاری‌زاده: تسلیم نشدن مهمترین ویژگی استقلال بود

بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال گفت: حس تلاش و تسلیم نشدن بازیکنان استقلال در جریان بازی با ذوب‌آهن مهمترین ویژگی این تیم بود. - اخبار ورزشی -

سهراب بختیاری‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره برتری 2 بر یک تیم فوتبال استقلال مقابل ذوب‌آهن اصفهان در هفته بیست‌وششم لیگ برتر گفت: شرایط لیگ برای استقلال حساس است و این تیم نمی‌خواست صدر جدول را از دست بدهد. بازیکنان استقلال از نظر روحی و روانی، فشار زیادی را تحمل می‌کنند. ذوب‌آهن اما تحت فشار قرار نداشت. این تیم نه می‌تواند بالای جدول برود و نه در منطقه سقوط قرار دارد، به همین خاطر راحت‌تر بازی کرد. چیزی که دیده شد حس تلاش و تسلیم نشدن بازیکنان استقلال تا لحظه آخر بود. این مسئله مهمترین ویژگی بازی استقلال بود و بازیکنان مزد زحمات‌شان را گرفتند و دو گل زیبا زدند و در صدر جدول باقی ماندند.

نکونام: بهترین بوده‌ایم، بهترین هستیم و باید بهترین باشیم

 

وی در ادامه افزود: استقلال در هفته‌های بعدی باز هم این شرایط را تجربه می‌کند، اما مهم آن است که بازیکنان و کادر فنی استقلال این روحیه را حفظ کنند تا اتفاق بزرگ‌تر بیفتد و قهرمان شوند. توصیه خاصی نمی‌توانم به استقلال داشته باشم، چون درون این تیم حضور ندارم. استقلال کادر فنی خوب و بازیکنانی باکیفیت دارد. چیزی که می‌تواند به این تیم کمک کند جدا از حس همدلی، با آرامش کار کردن است.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال راجع به تأثیرگذاری بازیکنان خارجی در ترکیب استقلال و پرسپولیس گفت: این بازیکنان به این دلیل جذب شده‌اند که کیفیت بالایی دارند. بازیکنی که از خارج می‌آید باید تأثیرگذاری بیشتری داشته باشد. باید یادمان باشد بزرگ‌تر از بازیکن، نام تیم است. همه باید در قالب تیم و تاکتیک‌ها قرار بگیرند. استقلال خدا را شکر این شرایط را دارد و همه در خدمت تیم هستند. بی‌جهت نیست یک تیم هفته‌های زیادی در صدر جدول قرار دارد. امیدوارم این ریتم را ادامه دهند و با تمرکز و آرامش بیشتر به سمت قهرمانی بروند.

بختیاری‌زاده در پایان با اشاره به وضعیت تیم‌های فولاد، استقلال خوزستان و صنعت نفت آبادان در انتهای جدول گفت: نکته منفی لیگ قعرنشینی تیم‌های خوزستانی بوده و باعث تأسف است. امیدوارم فوتبال خوزستان در زمان مناسب نگرش و تفکرش را به فوتبال تغییر دهد. اینکه سه تیم خوزستانی در انتهای جدول باشند و برای بقا بجنگند در خور فوتبال خوزستان نیست. این اتفاق حاصل یکی دو ماه نیست و سال‌هاست در بخش مدیریت و فنی راهی اشتباه را رفته‌اند. مهمترین دلیل اُفت تیم‌های خوزستانی عدم صداقت و ثبات بوده است و شاید تصمیم‌هایی بر مبنای فساد و دوستی گرفته شده است که این وضعیت را به دنبال داشته و فوتبال خوزستان به این روز افتاده است. امیدوارم برای فصل آینده فوتبال خوزستان در شرایطی بهتر قرار بگیرد و تیم‌های این استان تفکری حرفه‌ای داشته باشند.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • بختیاری‌زاده: تسلیم نشدن مهمترین ویژگی استقلال بود
  • نقره داغ هواداران مرد سپاهان و پرسپولیس؛ بازی رفت و برگشت فصل آینده با حضور بانوان تماشاگر
  • بازی رفت و برگشت فصل آینده فقط با حضور بانوان تماشاگر
  • رای انضباطی دیدار پرسپولیس و سپاهان؛ بازی رفت و برگشت فصل آینده فقط با حضور بانوان تماشاگر
  • ورود فدراسیون فوتبال به حواشی بازی پرسپولیس - سپاهان در آزادی / فیلم
  • کاپیتان سابق استقلال: آن سپاهانی بدون شک خودش دختر نداشت | نکونام امروز بازیکن نیمکت نشین را فیکس کند
  • بازی نساجی و پرسپولیس بدون حضور زنان
  • نمایش‌های بدون سلبریتی شگفت‌انگیز هستند/ تئاتر باید تماشاگر را به چالش بکشد
  • نمایش‌های بدون سلبریتی شگفت‌انگیز هستند/تئاتر باید تماشاگر را به چالش بکشد
  • پنج بازی مهم برای مهاجم با انگیزه پرسپولیس