Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ايتنا»
2024-04-29@20:33:17 GMT

مدیرعامل توییتر استعفا داد

تاریخ انتشار: ۸ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۰۶۰۲۶

مدیرعامل توییتر استعفا داد

ایتنا - جک دورسی یکی از افراد پیشرو در حوزه شبکه های اجتماعی که نام وی با توئیتر در هم آمیخته، از مدیرعاملی این شرکت استعفا داده و پاراگ آگراوال جایگزین وی می شود.

پاراگ آگراول مدیر ارشد امور فناوری در توئیتر است و از این پس به جای جک دورسی به عنوان مدیر عامل این شرکت خدمت می کند.

به گزارش ایتنا از فارس، جک دورسی از سال 2006 که توئیتر را تاسیس کرد تا به حال مدیرعامل آن بوده و توانست این شبکه اجتماعی را در دوران پرآشوب ریاست جمهوری دونالد ترامپ هدایت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ارسال توئیت های پرحاشیه و جنجالی توسط ترامپ که ناقض قوانین توئیتر بود سرانجام به حذف حساب کاربری وی در توئیتر منجر شد و جنجال گسترده ای به وجود آورد.

توئیتر این خبر را روز دوشنبه به طور رسمی اعلام کرد. این شبکه اجتماعی در سال های اخیر بارها به نادیده گرفتن راست گرایان و جمهوری خواهان متهم شده است.

آقای دورسی که مدیر اجرایی شرکت پرداخت اسکوئر نیز هست، در سال 2008 از توییتر اخراج شد اما در سال 2015 به آن بازگشت. توان رهبری او توسط کارمندان و سرمایه‌گذارانی که معتقد بودند دورسی بر توئیتر تمرکز نداشت و زمان زیادی را صرف پروژه‌های شرکت اسکوئر و سایر پروژه‌های جذاب می‌کرد، زیر سوال رفته است. خروج او یک سال و نیم پس از این صورت می گیرد که تلاش برای برکناری وی توسط یکی سرمایه‌گذاران در این شرکت به نام الیوت منیجمنت به نتیجه نرسید.

منتقدان دورسی می گفتند وی بر توئیتر تمرکز ندارد و این شرکت نیازمند فردی است که تمام انرژی خود را به توئیتر اختصاص دهد تا این شبکه اجتماعی در زمینه افزایش ارزش سهام و ارائه محصولات جدید جذاب از رقبا عقب نیفتد. ظاهرا تعداد قابل توجهی از کارکنان توئیتر نیز از این تحول استقبال می کردند.

منبع: ايتنا

کلیدواژه: جک دورسی توییتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.itna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ايتنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۰۶۰۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پتروشیمی، نام باشگاه استقلال را تغییر داد

مدیرعامل گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس از تغییر نام تیم استقلال به استقلال خلیج فارس خبر داد.

به گزارش تابناک ورزشی و به نقل از روابط عمومی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس، عبدالعلی علی عسکری، مدیرعامل گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس با اشاره به اینکه پسوند «خلیج فارس» نقطه اشتراک تمامی شرکت‌های گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس است، گفت: بر اساس همین سیاست، در راستای حفظ وحدت رویه، سیاست حاکمیت شرکتی و همچنین روز مبارک خلیج فارس، بر اساس تصمیم مالکان جدید، تیم محبوب استقلال، به استقلال خلیج فارس تغییر می‌یابد.

وی ادامه داد: این اقدام، گامی مهم برای اصلاح ساختارهای اقتصادی، سودده کردن این باشگاه، حرکت استقلال خلیج فارس در تراز جهانی و ان‌شاءالله کسب توفیقات در شأن این تیم در عرصه‌های بین‌المللی است.

دیگر خبرها

  • وضعیت تهران به لحاظ نظافت بهتر از پاریس است
  • انتصاب مدیرعامل جدید گروه ملی فولاد ایران
  • فیلتر شکست خورد / حضور بیش از 40 میلیون ایرانی در اینستاگرام
  • اتصال ۳۴۲ واحد صنعتی تازه همدان به شبکه گاز کشور
  • پتروشیمی، نام باشگاه استقلال را تغییر داد
  • روایت عجیب از تلاش‌ها برای تعطیلی خانه امن زنان | درها را قفل کردیم، دخترها در آشپزخانه جمع شده و گریه می‌کردند!
  • محکومیت ۲۳۶ میلیاردی مدیرعامل یک کارخانه آرد
  • محمد رهبری، پژوهشگر شبکه‌های اجتماعی: گشت ارشاد بیشتر از حمله ایران به اسراییل مورد توجه قرار گرفت/ جامعه از زمان ماجرای مادر قمی به مسأله حجاب حساس شده/ در ایتا یک جزیره جدا از جامعه شکل گرفته است
  • بازتاب خشونت پلیس آمریکا در شبکه‌های اجتماعی
  • پایداری شبکه گاز خراسان جنوبی در برابر سیلاب