Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/لرستان مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی لرستان گفت: از آغاز پرداخت تسهیلات کرونایی در استان تاکنون مبلغ ۱۹۸ میلیارد و ۱۱۱ میلیون تومان به کسب‌وکارهای آسیب‌دیده از کرونا پرداخت شده است.

علی آشتاب با بیان اینکه در راستای برنامه حمایتی دولت از کسب‌وکارهای آسیب‌دیده از کرونا، واحدهای اقتصادی استان نیز در چتر حمایتی این اداره‌کل قرار گرفتند اظهار کرد: با همکاری و هماهنگی با دستگاه‌های اجرایی در بخش‌های مختلف اقتصادی و همچنین بانک‌های عامل استان از شروع ثبت‌نام و پرداخت تسهیلات حمایتی به واحدهای متضرر شده از کرونا تاکنون تعداد ۲۸ هزار و ۷۵۵ پرونده به بانک‌ها جهت پرداخت تسهیلات معرفی شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به سیاست دولت جهت حمایت از کسب کارهای آسیب‌دیده از کرونا، استمهال بیمه‌ای، مالیاتی، زیرساختی انرژی و تمدید مجوزها با هدف حفظ و صیانت از بنگاه‌ها را دستور کار خود قرار داد، تصریح کرد: از تعداد پرونده‌های ارسالی به بانک‌های عامل مبلغ ۱۹۸ میلیارد و ۱۱۱ میلیون تومان تاکنون به ۲۱ هزار و ۹۸ پرونده تسهیلات پرداخت شده است.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی لرستان پرداخت این تسهیلات به واحدهای آسیب‌دیده از کرونا را جهت حفظ اشتغال عنوان کرد و افزود: با پرداخت این تسهیلات و حمایت‌های دیگری که به این واحدها صورت گرفته زمینه حفظ اشتغال ۲۴ هزار و ۷۲۳ نفر را در استان لرستان فراهم کرده است.

آشتاب با اشاره به ۱۲ رسته شغلی صنفی و غیر صنفی مصوبه ستاد ملی کرونا برای دریافت تسهیلات خاطرنشان کرد: این تسهیلات واحدهای شغلی آسیب‌دیده از کرونا به تعداد کارکنان واحدهای ثبت‌نام شده، اعم از بیمه شده و بیمه نشده، تعلق می‌گیرد که متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سامانه کارا به نشانی kara.mcls.gov.ir تا پایان آذرماه سالجاری نسبت به ثبت‌نام این تسهیلات اقدام و از مراجعه حضوری به ادارات خودداری کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی ستاد ملی کرونا سامانه کارا لرستان تعاون کار و رفاه اجتماعی کرونا در ایران همه باهم علیه کرونا همه با همه علیه کرونا همه علیه کرونا همه با هم کرونا آسیب دیده از کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۰۶۰۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۱۵ میلیارد تومان تسهیلات به مشاغل خانگی در مراغه

خدایاری گفت: این تسهیلات سال گذشته از طریق ۴ دستگاه اجرایی برای ۱۷۶ طرح با اشتغال ۳۱۹ نفر پرداخت شده است.

وی افزود: سهم شهرستان مراغه از تسهیلات سال گذشته ۱۳ میلیارد تومان بود که ۵ درصد بیشتر از سهم مصوب تسهیلات پرداخت شده است.

به گفته رئیس اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی، تسهیلات مشاغل خانگی در راستای توسعه کسب و کار‌های کوچک، ایجاد اشتغال، رفع معضل بیکاری و رونق اقتصادی با سود ۴ درصد پرداخت شده است.

جواد خدایاری افزود: تسهیلات مشاغل خانگی از طریق، میراث فرهنگی، جهاد کشاورزی، صمت واداره فرهنگ و ارشاد اسلامی پرداخت شده است.

وی در ادامه گفت: این تسهیلات تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان برای هراشتغال پرداخت شد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • پرداخت ۸۰۰ میلیاردی تسهیلات اشتغالزایی به عشایر لرستان
  • پرداخت ۱۶۰ هزار میلیارد تومان وام ازدواج در کشور
  • پرداخت ۳ همت تسهیلات به دانش‌بنیان‌ها
  • پرداخت بیش از ۱۵ میلیارد تومان تسهیلات به مشاغل خانگی در مراغه
  • پرداخت ۱۵ میلیارد تومان تسهیلات به مشاغل خانگی در مراغه
  • درانی: پاکستان بیشتر از هند از ناحیه افغانستان آسیب دیده است
  • کشاورزان خسارت دیده استان بوشهر برای مهلت تسهیلات مراجعه کنند
  • اعتباری برای روستاهای ضرر دیده از طرح «قمرود» پرداخت نشده است
  • کشاورزان خسارت دیده استان بوشهر برای امهال تسهیلات مراجعه کنند
  • بانوان پلیس؛ مامن زنان آسیب دیده/ کسب ۴۰ مدال ورزشی